Uhmzz het ging over de krantquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij meer dan je denkt. Zolang er onder-ontwikkelden zijn die net genoeg hersencapaciteit hebben om internet te kunnen gebruiken zal dit blijven bestaan.
Oh ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan naar de rijdende rechter gaan om je geld terug te eisen
Omdat er niet meteen een foto bij zit? Ze gratis kunnen bellen. Keer wat anders wil proberen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar van een beetje logisch nadenken is nog nooit iemand slechter geworden. Er is echt geen enkele reden te bedenken waarom daar in werkelijkheid allemaal leuke meisjes klaarzitten om eens even te bellen voor een leuke date.
Die ga ik even kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:46 schreef Silenus het volgende:
Het is toch wel gouden tv hoor. Hilarisch en ongelofelijk treurig tegelijk.
genoeg gratis websites waar je zonder foto op kuntquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat er niet meteen een foto bij zit? Ze gratis kunnen bellen. Keer wat anders wil proberen?
Weet ik veel, ik dacht er in eens aan.
De enige mannen die hiernaar bellen zijn vieze oude mannetjes, zoals je in dat filmpje ziet. Vrouwen doen dat niet, die willen zich niet als een of andere makkelijke del prostitueren tegenover vreemde mannen. Neem maar van mij aan dat alles wat via de telefoon gaat complete oplichterij is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat er niet meteen een foto bij zit? Ze gratis kunnen bellen. Keer wat anders wil proberen?
Weet ik veel, ik dacht er in eens aan.
Ik vind dit spannender dan de VS-DE wedstrijd. Laten we hopen dat ze het leuk zal vinden (en dat het de deur open zet).quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Nog iets minder dan 45 minuten te gaan.![]()
Kun je nu snappen dat ik niet cynisch was? En al helemaal niet nadat ik je DM had? Daar zijn dit soort dingen juist priceless.quote:Op midonderdag 26 juni 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Het moment dat ze weer op skype kwam nadat ze de bloemen in ontvangst nam, priceless!Ze vond het een tof en lief gebaar.
Ik vroeg haar trouwens ook even hoe ze het gevonden zou hebben als ik de bloemen op het werk had laten bezorgen. In tegenstelling tot wat het gros van de mensen hier en in m'n omgeving beweert zou ze dat nóg leuker gevonden hebben. De volgende keer luister ik dus gewoon naar m'n hart in plaats van naar anderen.
Komende maand ga ik een weekendje die kant op.
JE HAD GELIJK, lieve Stimorol- abla. Ik zal voortaan naar je luisteren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je nu snappen dat ik niet cynisch was? En al helemaal niet nadat ik je DM had? Daar zijn dit soort dingen juist priceless.
ZEG MAAR JE HAD GELIJK
Aiiiiiquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
JE HAD GELIJK, lieve Stimorol- abla. Ik zal voortaan naar je luisteren.
En waarom zou je dat niet horen? Alsof mijn ego een deukje zou oplopen door iets wat ik op een internetforum plaats.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
Alsof we de waarheid hier zouden horen als ze nooit meer terug bij de computer was gekomen (Alleen zo'n handje om het hoekje en dan opeens 'verbinding verbroken')
I knew it.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Het moment dat ze weer op skype kwam nadat ze de bloemen in ontvangst nam, priceless!Ze vond het een tof en lief gebaar.
Ik vroeg haar trouwens ook even hoe ze het gevonden zou hebben als ik de bloemen op het werk had laten bezorgen. In tegenstelling tot wat het gros van de mensen hier en in m'n omgeving beweert zou ze dat nóg leuker gevonden hebben. De volgende keer luister ik dus gewoon naar m'n hart in plaats van naar anderen.
Jaloersquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, heel mooi allemaal. Kan het dan eindelijk weer ergens anders over gaan?
quote:
Ignorance is blissquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]waar op? Niet weten wat je moet doen met een vrouw?
Nou, dat wordt meteen jezelf bekeren tot de islam in de Aya Sofia moskee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Noem je mij nu idioot?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Syl is een beste jongen, het is alleen jammer dat hij zo'n blik aan idioten heeft opengetrokken in zijn kielzog.
Jou niet, jij bent mijn enige mannelijke contact op Paiq. Al weet ik nog niet of ik je ga daten.quote:
Geen onderwerp zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]waar op? Niet weten wat je moet doen met een vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |