Ik ga zo met de bangbus naar Parkpop. Bier drinken en weg regenen en misschien heb ik nog een bob nodig. Maar dat is verder niet al te on topic.quote:Op zondag 29 juni 2014 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelijk een heel weekend vol
Wie weet wil ze ook wel mee voetbal kijken zometeen
Wie weet loopt daar een leuk bezopen katje rond die je kan redden van een modderpoel ofzoquote:Op zondag 29 juni 2014 11:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ga zo met de bangbus naar Parkpop. Bier drinken en weg regenen en misschien heb ik nog een bob nodig. Maar dat is verder niet al te on topic.
Die loopt er rond, en die drink ook nog eens geen alcohol. Ik zou zeggen, doen HJquote:Op zondag 29 juni 2014 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie weet loopt daar een leuk bezopen katje rond die je kan redden van een modderpoel ofzo
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
Die loopt er rond, en die drink ook nog eens geen alcohol. Ik zou zeggen, doen HJ
Te lang om uit te leggen, maar HJ weet wel wat ik bedoel als hij het leest.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:46 schreef yats het volgende:
Te lang om uit te leggen, maar HJ weet wel wat ik bedoel als hij het leest.
hmmm wel btje vervelend idd... ik hou sowieso niet van bellen... maar op die manier contact hebben aiiij niet best...quote:Op zondag 29 juni 2014 10:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had gisteren een juweel te pakken toen ik weer eens inlogde op paiq. Had ik weken terug al eens contact mee, daarna op offline cheat gegooid. Niet omdat ik haar zo vervelend vond, dan had ik haar al geblocked, maar ik heb er nooit zo'n zin in dat ze met vijf man tegelijk tegen me aan zitten te lullen. Had ze een paar dagen geleden een of andere complimenteuze opmerking gemaakt over mijn foto's met een hoop ge-wink wink nudge nudge. Ik reageer daar alsnog even op, springt ze ook echt onmiddelijk online en begint te ouwehoeren en of ik WA niet makkelijker vond.
Goed hoor, nummer gegeven, maar wel met dien verstande dat ik weer verder moest. Heeft ze me onafgebroken lopen bellen zag ik later (telefoon hing aan de lader). En een ware app-bom aan ''Waarom neem je nu niet op??'' berichten. Een hele toegewijde vrouw zou je dus kunnen zeggen.
*block*
Genoeg mooie vrouwen gezien op parkpopquote:Op zondag 29 juni 2014 11:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ga zo met de bangbus naar Parkpop. Bier drinken en weg regenen en misschien heb ik nog een bob nodig. Maar dat is verder niet al te on topic.
Ik moet wel grinniken om je posts.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
*swipe*
*swipe*
*swipe*
Negerlul, pontificaal in beeld.
Maar goed dat ik niet in de bus zat te Tinderen.
Geen reservebank gemaakt?quote:Op maandag 30 juni 2014 07:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Genoeg mooie vrouwen gezien op parkpop
Niet nodigquote:Op maandag 30 juni 2014 12:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet wel grinniken om je posts.
[..]
Geen reservebank gemaakt?
Maar jij date toch ook al een tijdje dezelfde kerel? Dan worden de verhalen gewoon minder spannendquote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk alleen jij recentelijk?
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk alleen jij recentelijk?
Klopt. En faalverhalen blijven toch het leukst om te lezen eigenlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar jij date toch ook al een tijdje dezelfde kerel? Dan worden de verhalen gewoon minder spannend
En volgens mij hebben dat er meer
Echter dan dat wordt het nietquote:Op maandag 30 juni 2014 18:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Kleine update: vrijdag ontmoet ze m'n moeder en zus voor het eerst
En een aantal vrienden en collega's(feestje)
Thanksquote:Op maandag 30 juni 2014 18:37 schreef MissGump het volgende:
[..]
Klopt. En faalverhalen blijven toch het leukst om te lezen eigenlijk
[..]
Echter dan dat wordt het nietVeel plezier alvast!
Of te druk met andere dingen?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:54 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij is een aanzienlijk deel gewoon redelijk onder de pannen
Hoe meer je daarmee zit, hoe lastiger je een date krijgt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |