De vraag is nu, welk karakter is nu verdiept?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het ook in het begin hoor, nog meer gekke losse eindjes dan normaal. Ze zijn echt halverwege van gedachte veranderd en hebben er maar gewoon een soort karakter verdiepende filler van gemaakt oid.
Tom heeft ff een jankie gedaan, instant verdieping. Of zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:33 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De vraag is nu, welk karakter is nu verdiept?
Die zag er goed uit ja. Had niet eens door dat ik de episode ervoor gemist had maar man wat was die slecht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
En Maggieheeft haar spikes stiekem toch nog...
Maar goed, we zullen het de volgende aflevering wel zien.
Heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
En Maggieheeft haar spikes stiekem toch nog...
Ahquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, was als reactie op de alien brainfuck.
Je vergeet het stuk waar hij voor Hal kiest ipv het greater good.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:35 schreef Karina het volgende:
Beetje raar dat die kinderen het niet vreemd vonden dat ze nooit op stap gingen met de familie, nooit andere kinderen zagen en niet naar school hoefden
En de moeder was wel heeel makkelijk met haar zoon meegeven aan Mason: hij wil oorlogje voeren, ok neem hem maar mee hoor.
Gelukkig voor haar zag Mason in dat het toch niet zo een goed idee was en de zoon bleef bij zijn familie.
Niks gebeurd dus eigenlijk, Mason is ontvoerd door die vogel, gered en weer terug naar zijn maatjes.
Het is inderdaad wel een gevalletje 'nog even het laatste seizoen afkijken'. Hoopte op gewoon een laatste seizoen met lekker simpele actie sci-fi, maar in plaats daarvan worden we hoofdzakelijk geconfronteerd met vreselijk slecht acteerwerk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Tis maar goed dat dit het laatste seizoen is. Nog 3 afleveringen en dan zijn we er klaar meeAnders had ik het uit mezelf opgegeven.....
Er ontbreekt na de spectaculaire finale van vorig seizoen inderdaad een klein detail.... Verhaallijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Tis maar goed dat dit het laatste seizoen is. Nog 3 afleveringen en dan zijn we er klaar meeAnders had ik het uit mezelf opgegeven.....
Zoals gezegd mis ik een boeiende verhaallijn. En het acteerwerk is vaak echt tenenkrommend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:53 schreef stinkie het volgende:
Na die klaagzang hier verwachtte ik niet veel maar ik heb deze week de episodes gekeken en ik vind het best ok. Beter dan vorig jaar dat gejammer over die dochter.
Dit is een vraag voor in het algemene serie topic.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:42 schreef stinkie het volgende:
Dark matter goed?
Ik ben na 4 eps gestopt met sense8. Nu bezig met last ship en defiance is mijn wegkijk sci-fi. Killjoys schijnt ook goed te zijn.
Inderdaad meer iets voor de betreffende topics, maar om off topic te gaanquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:42 schreef stinkie het volgende:
Dark matter goed?
Ik ben na 4 eps gestopt met sense8. Nu bezig met last ship en defiance is mijn wegkijk sci-fi. Killjoys schijnt ook goed te zijn.
Dark matter begon wel wat clichématig, maar naarmate het vorderde werd het steeds vermakelijker. Sense8 heb ik gekeken maar was echt slecht.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:42 schreef stinkie het volgende:
Dark matter goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder op het einde weer die irritante verhaallijn met pope die ook helemaal nergens meer over gaat. Als je het zo ziet zou je denken dat ze nog 2 seizoenen hadden om het af te ronden maar nee het zijn 2 afleveringen. Het voegt wel iets toe maar het had in 1 aflevering gemoeten.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Net de aflevering bekeken maar man man man.Dat met die androids is nog niet eens heel vergezocht, als je die halfdochter herinnert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder op het einde weer die irritante verhaallijn met pope die ook helemaal nergens meer over gaat. Als je het zo ziet zou je denken dat ze nog 2 seizoenen hadden om het af te ronden maar nee het zijn 2 afleveringen. Het voegt wel iets toe maar het had in 1 aflevering gemoeten.
En Pope, juist nodig. Breaking Bad. Is niet per se een term voor iemand die definitief het slechte pad op gaat. Pope sterft, offert zichzelf op(of hij jaagt een kogel door een hoofdrolspeler in de laatste seconde en rent lachend weg, kan ook).
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |