SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Ik herinner me een quote uit seizoen 2/3 dat Tyrion volgens Varys een van de weinigen is die echt goed is voor het Rijk,quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:05 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Varys wil Daenerys aan de macht. Niemand anders.
Leuk stel, Tyrion en Danyquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik herinner me een quote uit seizoen 2/3 dat Tyrion volgens Varys een van de weinigen is die echt goed is voor het Rijk,
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef Slayage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef Slayage het volgende:
Spain to serve as Dorne in Game of Thrones Season 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Lijkt me echt heel leuk als die 2 elkaar tegen gaan komenquote:
En dan Arya erbijquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel leuk als die 2 elkaar tegen gaan komen
Alle 3 hebben wel wat lannister appeltjes te schillenquote:
Daaromquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alle 3 hebben wel wat lannister appeltjes te schillen
Klopt niet helemaalquote:Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.
Owmaigawdquote:
Uit het artikel:quote:Op woensdag 2 juli 2014 07:38 schreef Barbusse het volgende:
Spain to serve as Dorne in Game of Thrones Season 5
Goh, komt dat *toevallig* even goed uit zeg. Valt nog mee dat er niet al veel meer in Spanje geschoten is.quote:The U.S. ambassador to Spain and former Vice President of HBO...
Viel me ook meteen op jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:07 schreef Weakling het volgende:
[..]
Uit het artikel:
[..]
Goh, komt dat *toevallig* even goed uit zeg. Valt nog mee dat er niet al veel meer in Spanje geschoten is.
Inderdaadquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:07 schreef Weakling het volgende:
[..]
Uit het artikel:
[..]
Goh, komt dat *toevallig* even goed uit zeg. Valt nog mee dat er niet al veel meer in Spanje geschoten is.
Spoiler!quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:08 schreef Weakling het volgende:
Ook uit het artikel:
[..]
In mijn gedachten neuriede ik direct: "Crying at the discoteque!"
[ afbeelding ]
quote:
Weten we niet 100% zeker nee maar de kans dat 'ie nog leeft is natuurlijk nog maar zeer klein.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:07 schreef So_Surreal het volgende:
Heb het topic al een tijdje niet gevolgd, maar waarom is de Hound grijs?
Het is toch nog niet zeker dat hij dood is ?
Was wel duidelijk dat hij het niet ging overleven... met die wond(en)...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:07 schreef So_Surreal het volgende:
Heb het topic al een tijdje niet gevolgd, maar waarom is de Hound grijs?
Het is toch nog niet zeker dat hij dood is ?
Dat weet je nooit zeker in GoT (en ik heb de boeken niet gelezen ofzo)quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was wel duidelijk dat hij het niet ging overleven... met die wond(en)...
Klopt maar in GoT weet je zelfs van Ned niet of hij echt dood is, omdat doden tot leven kunnen worden gewekt etc... nee het is gewoon het meest aannemelijk dat hij aan zijn verwondingen is bezweken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat weet je nooit zeker in GoT (en ik heb de boeken niet gelezen ofzo)
Arme Ned.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt maar in GoT weet je zelfs van Ned niet of hij echt dood is, omdat doden tot leven kunnen worden gewekt etc... nee het is gewoon het meest aannemelijk dat hij aan zijn verwondingen is bezweken.Het is ook niet een persoon waar iemand baat bij zou hebben om hem te redden, denk ik.
Ja, waar IS die eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Ned.
Waar is Thoros als je hem nodig hebt!
Geen idee. Na seizoen 3 niet meer gezien. Verdwenen met Anguy en Beric.quote:
Je zou bijna gaan denken dat ze dat stukje alleen hebben gebruikt om wat meer gevoel te geven rond R'hllor en om een Arya - Sandor Clegane momentje te maken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Na seizoen 3 niet meer gezien. Verdwenen met Anguy en Beric.
Ik geloof dat ze zijn plot verder hebben geschrapt, afgaande op recente berichten. Maar dat kan onder spoilers vallen.
Ik heb de PIEP niet gelezen en had juist heel veel met Oberyn. Kan me juist andersom voorstellen, dat je als lezer denkt "O Obryn, ja die is er zo ook weer uit...."quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:45 schreef avotar het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat ze dat stukje alleen hebben gebruikt om wat meer gevoel te geven rond R'hllor en om een Arya - Sandor Clegane momentje te maken.
Maar ik kan me voorstellen dat als je de boeken niet gelezen had, je bv ook veel minder met Oberyn Martell zou hebben... buiten dat je bijna zeker wist dat waar hij in beeld kwam, je ook boobies zou kunnen zien.
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:25 schreef jogy het volgende:
En anders is het plaat op de rug van een schildpad die draait met de hulp van 3 olifanten.
Dat zou ook kunnen, ja. Zonde wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:45 schreef avotar het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat ze dat stukje alleen hebben gebruikt om wat meer gevoel te geven rond R'hllor en om een Arya - Sandor Clegane momentje te maken.
Maar ik kan me voorstellen dat als je de boeken niet gelezen had, je bv ook veel minder met Oberyn Martell zou hebben... buiten dat je bijna zeker wist dat waar hij in beeld kwam, je ook boobies zou kunnen zien.
Thoros of Myrquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Ned.
Waar is Thoros als je hem nodig hebt!
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Thoros of Myr
Hoort nu te zijn Thoros of Mynder
Badum Tish!
Ik heb die dingen wel gelezen en had helemaal niks met Oberyn. Zag hem meer als een soort gastpersonage. Ook al wist ik toen nog niet dat hij zo snel dood ging.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de PIEP niet gelezen en had juist heel veel met Oberyn. Kan me juist andersom voorstellen, dat je als lezer denkt "O Obryn, ja die is er zo ook weer uit...."
Ik moest stiekem een traantje laten de eerste keer dat hij in beeld kwam omdat ik wist dat hij na een seizoen er weer uit lag.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de PIEP niet gelezen en had juist heel veel met Oberyn. Kan me juist andersom voorstellen, dat je als lezer denkt "O Obryn, ja die is er zo ook weer uit...."
Me too. Had ook niet verwacht dat hij maar zo kort in de serie zou blijven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Thoros of Myr
Hoort nu te zijn Thoros of Mynder
Badum Tish!
Tyrion zal nooit zo in het voetlicht willen staan. De man achter de vorst, dat is meer zijn stijl jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:22 schreef Tanin het volgende:
[..]
Varys heeft de tegenwoordigheid van geest om te weten dat Tyrion afstand doet van de troon ter behoeve van Dany als ie hand mag zijn of anderzijds goed terecht komt en geaccepteerd wordt. Maar dat is inderdaad wel zijn einddoel denk ik.
Ik vind Arya anders kick-ass omgaan met dat helemaal alleen zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Krijg nog steeds kippenvel en ergens zo treurig.. zo'n klein meisje helemaal alleen
Inderdaad! Zoals bijvoorbeeld ook bij deze:quote:Op maandag 7 juli 2014 15:50 schreef Fylax het volgende:
CD van Game of Thrones Soundtrack Season 4 geluisterd.
Wauw
Kippenvel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja zeker !quote:Op maandag 7 juli 2014 17:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Inderdaad! Zoals bijvoorbeeld ook bij deze:
??????quote:Op maandag 7 juli 2014 07:54 schreef speknek het volgende:
Eindelijk gekeken, dus kan ik hier weer lezen. Joffrey werd me gespoilerd. Die laatste aflevering
. Hound
. Jon en Melisandre
. Wel suf dat Arya niet even naar binnen ging, maar nu kan ze tenminste haar eigen leger van free men gaan leiden.
Nee, Dany is strontvervelend.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef VeX- het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ben ik de enige die Daeneryis al een tijd lang niet kan uitstaan en hoopt dat ze zsm dood gaat aan schurft?
Dit seizoen is ze iets dragelijker geworden omdat haar incompetentie wat meer in beeld is gebracht maar het blijft de grootste Mary Sue in GoT.
Ik snap echt niet dat mensen van haar fan kunnen zijn.
Ja, behalve dan dat ze lekker is.
Ze moet de Lannisters waaronder iig Cersei ownen alvorens zelf vermoord te worden door Stannis.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef VeX- het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ben ik de enige die Daeneryis al een tijd lang niet kan uitstaan en hoopt dat ze zsm dood gaat aan schurft?
Dit seizoen is ze iets dragelijker geworden omdat haar incompetentie wat meer in beeld is gebracht maar het blijft de grootste Mary Sue in GoT.
Ik snap echt niet dat mensen van haar fan kunnen zijn.
Ja, behalve dan dat ze lekker is.
Stannisquote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil meer Stannis zien verdikkeme.
Zeg, het is geen kledingwinkelquote:Op maandag 7 juli 2014 07:54 schreef speknek het volgende:
Wel suf dat Arya niet even naar binnen ging
Maar een optie over he. De boeken lezen maarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:39 schreef schoolstudent het volgende:
Vermijd je al GOT op Facebook e.d., word je alsnog gespoilerd door Youtube comments over het WK.![]()
Blijft toch kut dat je bij deze serie werkelijk nergens veilig bent. Te veel trieste lui.
Bijna het laatste boek uit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:45 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Maar een optie over he. De boeken lezen maar
Ik heb minder met Arya dan eerst, maar dát vind ik absoluut toch ook welquote:Op maandag 7 juli 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Arya anders kick-ass omgaan met dat helemaal alleen zijn
En je avatar is hypnotiserend![]()
![]()
Twee redenen no doubt.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, Dany is strontvervelend.
Iedereen volgt haar, omdat redenen. Mensen doen wat ze zegt, omdat redenen.
Ja dat viel me dus ook al op, hoe LILLIK da kind geworden is!quote:
Als ie net zo grappig wordt als de John Oliver kloon die ze er in het plaatje van gemaakt hebben, dan wordt het heel misschien toch nog eens een keer een interessant karakter in GoT.quote:
Elk seizoen wordt het ergerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat viel me dus ook al op, hoe LILLIK da kind geworden is!
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:57 schreef Slayage het volgende:
wat vreselijk veel cg in de serie zonder dat je het door hebt eigenlijk
http://sploid.gizmodo.com(...)n-game-of-1602086093
Drm is het ook zo'n duur serie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:57 schreef Slayage het volgende:
Als alles echt zou zijn (op de draken etc. na dan) zou het pas duur zijnquote:
Je was me voorquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)l_shortfilms?start=2
Game of Thrones, Season 4 VFX Reel
Ziet er slick uit hoe ze de video montage doen!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)l_shortfilms?start=2
Game of Thrones, Season 4 VFX Reel
Prachtig gemaakt!quote:
Dat hoeft van mij niet. Sowieso vind ik Dany vervelender dan die Lannisters.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ze moet de Lannisters waaronder iig Cersei ownen alvorens zelf vermoord te worden door Stannis.
(geen spoiler)
Mwha, mwha, ik ben niet zo kapot van dat idee. Beetje naaien van vaste kijkers door ze te verplichten naar de bios te gaan om het hele verhaal te zien. Daarnaast kan zo'n film nooit drijven op alleen maar de vaste kijkers en zullen ze ook kijkers die niet of nauwelijks GoT kennen willen trekken, wat een dumbed down verhaal zal opleveren. Nee, ik sta er niet om te springen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:35 schreef Slayage het volgende:
aan het einde van de serie een got film? zou tof zijn!
http://www.mtv.com/news/1(...)ie-george-rr-martin/
In deze serie kan ik het me nog wel goed voorstellen natuurlijk maar zelfs in zo'n soap als Greys anatomy (vrouwenziekenhuisserie) loopt het over van de cgi op stukken waarvan ik echt zoiets heb van 'is dan nou echt nodig of zo?'quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:57 schreef Slayage het volgende:
Waarschijnlijk goedkoper dan praktische effecten gebruiken of setstukken bouwen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:18 schreef jogy het volgende:
In deze serie kan ik het me nog wel goed voorstellen natuurlijk maar zelfs in zo'n soap als Greys anatomy (vrouwenziekenhuisserie) loopt het over van de cgi op stukken waarvan ik echt zoiets heb van 'is dan nou echt nodig of zo?'.
Nu wel ja, leuk hoe snel dat gaat eigenlijk. 10 jaar geleden was het soort cgi wat ze nu inzetten tig keer duurder en moeilijker in elkaar te flansen. Nu schudden ze die shit gewoon lachend uit de mouw.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:20 schreef Weakling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk goedkoper dan praktische effecten gebruiken of setstukken bouwen.
Helemaal mee eens. Ik zit er ook niet op te wachten om die redenen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:07 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mwha, mwha, ik ben niet zo kapot van dat idee. Beetje naaien van vaste kijkers door ze te verplichten naar de bios te gaan om het hele verhaal te zien. Daarnaast kan zo'n film nooit drijven op alleen maar de vaste kijkers en zullen ze ook kijkers die niet of nauwelijks GoT kennen willen trekken, wat een dumbed down verhaal zal opleveren. Nee, ik sta er niet om te springen eerlijk gezegd.
Het valt vaak niet eens meer op dat het CGI is. Dan bedoel ik niet de grote dingen zoals monsters en zo, want die zijn nogal obvious, maar wat omgevingsdingen. Bij GoT toch ook wel een paar dingen gezien dat ik denk: verhip, was dat CGI?quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:26 schreef jogy het volgende:
Nu wel ja, leuk hoe snel dat gaat eigenlijk. 10 jaar geleden was het soort cgi wat ze nu inzetten tig keer duurder en moeilijker in elkaar te flansen. Nu schudden ze die shit gewoon lachend uit de mouw.
Is dit een spoiler voor seizoen 5?quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:52 schreef Weakling het volgende:
Als ik met 3D programma's pruts dan kom ik nog steeds niet verder dan een blauwe kubus en een gele cylinder.
MALAKA!quote:
Ongelooflijk eigenlijk wat ze daar tegenwoordig allemaal niet mee kunnen.quote:
Yup! Had ik nog niet verteld dat ik voor het CGI bedrijf werk die voor GoT de animaties doet? Als je het al wil weten wat hun rol in seizoen 5 wordt,. klik dan op de spoiler ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral eigenlijk wat ze er WEL mee kunnenquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:38 schreef Gezicht het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk wat ze daar tegenwoordig allemaal niet mee kunnen.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Raise a glass & congratulate Game of Thrones, Peter Dinklage, Diana Rigg & Lena Headey on their 2014 Emmy nominations.
Diana Riggquote:
Gelukkig zit Emilia Clarke daar niet bij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |