Ramsay Snow kwam al voor Ozymandias. En Cersei is veel erger dan Walterquote:
dat zijn toch gewoon voetbalshirts niet WK shirts?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:09 schreef Jivis het volgende:
Hoe vet is dit, WK-shirts in Game of Thrones stijl: http://www.goalsandglamou(...)-game-thrones-stijl/.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:12 schreef Rabieluh het volgende:
Bizarre GoT en World of Warcraft combinatie droom gehad. Als klap op de vuurpijl kwamen er opeens typische filmboeven met auto's een kasteel binnenracen en keihard alles overhoop schieten, draken kwamen ook aan bod, er was ook iets met Sansa maar dat hou ik voor mezelf.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:12 schreef Rabieluh het volgende:
Bizarre GoT en World of Warcraft combinatie droom gehad. Als klap op de vuurpijl kwamen er opeens typische filmboeven met auto's een kasteel binnenracen en keihard alles overhoop schieten, draken kwamen ook aan bod, er was ook iets met Sansa maar dat hou ik voor mezelf.
het is idd lastig om wat dat betreft cersei te toppenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ramsay Snow kwam al voor Ozymandias. En Cersei is veel erger dan Walter
Ja, dat lijkt me ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ramsay Snow kwam al voor Ozymandias. En Cersei is veel erger dan Walter
quote:Amazing series. Amazing episode last night. Talk about a gut punch.
Walter White is a bigger monster than anyone in Westeros.
(I need to do something about that).
quote:Op zondag 29 juni 2014 01:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is idd lastig om wat dat betreft cersei te toppen
[ afbeelding ]
quote:
Nee, net niet.quote:
Doordat jij dit schrijft komt nu ineens het idee in me op dat de bovenkant van Westeros misschien over de pool heen wel vastzit aan de oostelijke helft van dat andere continent.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook niet of wat ik zeg kan kloppen
Het kan bijvoorbeeld best zo zijn dat Westeros een schiereiland is van een groot continent dat over de noordpool heen ligt. Of dat beide continenten maar een fractie bedekken van het oppervlak van de planeet.
Ja inderdaad, ergerde ik me ook al aan. Wel scherp opgemerkt hoor. Oberyn, Tyrion en Jaime zijn allemaal van hetzelfde team.quote:
Varys wil Tyrion liever aan de macht hebben dan mensen zoals Cersei hoor. Dus is hij voor Oberyn.quote:
Varys wil Daenerys aan de macht. Niemand anders.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Varys wil Tyrion liever aan de macht hebben dan mensen zoals Cersei hoor. Dus is hij voor Oberyn.
Varys heeft de tegenwoordigheid van geest om te weten dat Tyrion afstand doet van de troon ter behoeve van Dany als ie hand mag zijn of anderzijds goed terecht komt en geaccepteerd wordt. Maar dat is inderdaad wel zijn einddoel denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:05 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Varys wil Daenerys aan de macht. Niemand anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |