Ja zeker !quote:Op maandag 7 juli 2014 17:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Inderdaad! Zoals bijvoorbeeld ook bij deze:
??????quote:Op maandag 7 juli 2014 07:54 schreef speknek het volgende:
Eindelijk gekeken, dus kan ik hier weer lezen. Joffrey werd me gespoilerd. Die laatste aflevering
. Hound
. Jon en Melisandre
. Wel suf dat Arya niet even naar binnen ging, maar nu kan ze tenminste haar eigen leger van free men gaan leiden.
Nee, Dany is strontvervelend.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef VeX- het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ben ik de enige die Daeneryis al een tijd lang niet kan uitstaan en hoopt dat ze zsm dood gaat aan schurft?
Dit seizoen is ze iets dragelijker geworden omdat haar incompetentie wat meer in beeld is gebracht maar het blijft de grootste Mary Sue in GoT.
Ik snap echt niet dat mensen van haar fan kunnen zijn.
Ja, behalve dan dat ze lekker is.
Ze moet de Lannisters waaronder iig Cersei ownen alvorens zelf vermoord te worden door Stannis.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef VeX- het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ben ik de enige die Daeneryis al een tijd lang niet kan uitstaan en hoopt dat ze zsm dood gaat aan schurft?
Dit seizoen is ze iets dragelijker geworden omdat haar incompetentie wat meer in beeld is gebracht maar het blijft de grootste Mary Sue in GoT.
Ik snap echt niet dat mensen van haar fan kunnen zijn.
Ja, behalve dan dat ze lekker is.
Stannisquote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil meer Stannis zien verdikkeme.
Zeg, het is geen kledingwinkelquote:Op maandag 7 juli 2014 07:54 schreef speknek het volgende:
Wel suf dat Arya niet even naar binnen ging
Maar een optie over he. De boeken lezen maarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:39 schreef schoolstudent het volgende:
Vermijd je al GOT op Facebook e.d., word je alsnog gespoilerd door Youtube comments over het WK.![]()
Blijft toch kut dat je bij deze serie werkelijk nergens veilig bent. Te veel trieste lui.
Bijna het laatste boek uit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:45 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Maar een optie over he. De boeken lezen maar
Ik heb minder met Arya dan eerst, maar dát vind ik absoluut toch ook welquote:Op maandag 7 juli 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Arya anders kick-ass omgaan met dat helemaal alleen zijn
En je avatar is hypnotiserend![]()
![]()
Twee redenen no doubt.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, Dany is strontvervelend.
Iedereen volgt haar, omdat redenen. Mensen doen wat ze zegt, omdat redenen.
Ja dat viel me dus ook al op, hoe LILLIK da kind geworden is!quote:
Als ie net zo grappig wordt als de John Oliver kloon die ze er in het plaatje van gemaakt hebben, dan wordt het heel misschien toch nog eens een keer een interessant karakter in GoT.quote:
Elk seizoen wordt het ergerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat viel me dus ook al op, hoe LILLIK da kind geworden is!
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:57 schreef Slayage het volgende:
wat vreselijk veel cg in de serie zonder dat je het door hebt eigenlijk
http://sploid.gizmodo.com(...)n-game-of-1602086093
Drm is het ook zo'n duur serie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:57 schreef Slayage het volgende:
wat vreselijk veel cg in de serie zonder dat je het door hebt eigenlijk
http://sploid.gizmodo.com(...)n-game-of-1602086093
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |