SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Ik herinner me een quote uit seizoen 2/3 dat Tyrion volgens Varys een van de weinigen is die echt goed is voor het Rijk,quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:05 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Varys wil Daenerys aan de macht. Niemand anders.
Leuk stel, Tyrion en Danyquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik herinner me een quote uit seizoen 2/3 dat Tyrion volgens Varys een van de weinigen is die echt goed is voor het Rijk,
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef Slayage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef Slayage het volgende:
Spain to serve as Dorne in Game of Thrones Season 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Lijkt me echt heel leuk als die 2 elkaar tegen gaan komenquote:
En dan Arya erbijquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel leuk als die 2 elkaar tegen gaan komen
Alle 3 hebben wel wat lannister appeltjes te schillenquote:
Daaromquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alle 3 hebben wel wat lannister appeltjes te schillen
Klopt niet helemaalquote:Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.
Owmaigawdquote:
Uit het artikel:quote:Op woensdag 2 juli 2014 07:38 schreef Barbusse het volgende:
Spain to serve as Dorne in Game of Thrones Season 5
Goh, komt dat *toevallig* even goed uit zeg. Valt nog mee dat er niet al veel meer in Spanje geschoten is.quote:The U.S. ambassador to Spain and former Vice President of HBO...
Viel me ook meteen op jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:07 schreef Weakling het volgende:
[..]
Uit het artikel:
[..]
Goh, komt dat *toevallig* even goed uit zeg. Valt nog mee dat er niet al veel meer in Spanje geschoten is.
Inderdaadquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:07 schreef Weakling het volgende:
[..]
Uit het artikel:
[..]
Goh, komt dat *toevallig* even goed uit zeg. Valt nog mee dat er niet al veel meer in Spanje geschoten is.
Spoiler!quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:08 schreef Weakling het volgende:
Ook uit het artikel:
[..]
In mijn gedachten neuriede ik direct: "Crying at the discoteque!"
[ afbeelding ]
quote:
Weten we niet 100% zeker nee maar de kans dat 'ie nog leeft is natuurlijk nog maar zeer klein.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:07 schreef So_Surreal het volgende:
Heb het topic al een tijdje niet gevolgd, maar waarom is de Hound grijs?
Het is toch nog niet zeker dat hij dood is ?
Was wel duidelijk dat hij het niet ging overleven... met die wond(en)...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:07 schreef So_Surreal het volgende:
Heb het topic al een tijdje niet gevolgd, maar waarom is de Hound grijs?
Het is toch nog niet zeker dat hij dood is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |