SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
NICO HEB JIJ EEN MASKER OP!
OH NEE HET IS JE...
nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
OH NEE HET IS JE...
Hamster kopquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
OH NEE HET IS JE...
Ik ben benieuwd wat hier op rijmt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
OH NEE HET IS JE...
autodropquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
OH NEE HET IS JE...
Heb jij een Boskamp Snorlax?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga pokemon spelen.
Cavaliers vindt dit leuk.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef GGMM het volgende:
Nico gaat in tegen Hans om tegen Hans in te gaan.
ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga pokemon spelen.
Ik heb een Nickgod Charizard.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij een Boskamp Snorlax?
Helaas, ik speel pokemon goud, daar kun je geen Snorlax vangen volgens mijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En doet negatief omdat de rest positief is..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef GGMM het volgende:
Nico gaat in tegen Hans om tegen Hans in te gaan.
Want balbezit is heilig of zo?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef Vasilevski het volgende:
Met Bertje hadden we nog afbraakvoetbal mét balbezit.
Wel een Rattata vangen hè.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga pokemon spelen.
Jij zegt verstandige dingen de afgelopen 2 uur.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En doet negatief omdat de rest positief is..
Aandachtshoer is het, met zn kut gedichtjes
Die wedstrijden tegen Italie en Frankrijk werden ook met countervoetbal gewonnen. Wel op een briljante manier.quote:
Ook de neutrale supporter vind dat Nederland de overwinning verdiende. Nederland had de beste en meeste kansen en liet Chili niets creëeren. De neutrale supporter vindt ook dat Nederland niet aantrekkelijk speelde.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:29 schreef Paxcon het volgende:
Als je als neutrale supporter vindt dat Nederland de overwinning niet verdiende is dat begrijpelijk, maar als je supporter van een land bent vind je toch ook gewoon dat ze met anti-voetbal mogen winnen?
wat?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we Genee gewoon niet wegjagen als het een voetbalinhoudelijk stevig programma is?
Irritant gelhoofd.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die wedstrijden tegen Italie en Frankrijk werden ook met countervoetbal gewonnen. Wel op een briljante manier.
Die heb ik alquote:
Ja precies. En Nico misschien ook wel een beetje. Kan me wel vinden in wat ze zeggen. Maar ook Johan heeft gewoon gelijk natuurlijk. Dit is de beste optie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb eigenlijk niet het idee dat Van der Gijp een voorkeur heeft voor Nederland. Ik heb het gevoel dat hij daar als neutralist en voetballiefhebber zIT.
Gewoon van de Pier afduwen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
Please duw Dijkshoorn in een polonaise dan gaat hij..
Wel hoor. Voor zover ik het me nog kan herinneren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas, ik speel pokemon goud, daar kun je geen Snorlax vangen volgens mij
Dat was idd wel controle-voetbal...nu is het 90 minuten pompen-of-verzuipen voetbal. Dat moet een keer verkeerd aflopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef Vasilevski het volgende:
Met Bertje hadden we nog afbraakvoetbal mét balbezit.
Nico heeft gewoon een afkeer jegens van Gaal en dat probeert hij overal en waar dan ook te ventileren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja precies. En Nico misschien ook wel een beetje. Kan me wel vinden in wat ze zeggen. Maar ook Johan heeft gewoon gelijk natuurlijk. Dit is de beste optie.
Johan is eindelijk een beetje objectiever en realistischer geworden wat betreft Nederland/Van Gaal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja precies. En Nico misschien ook wel een beetje. Kan me wel vinden in wat ze zeggen. Maar ook Johan heeft gewoon gelijk natuurlijk. Dit is de beste optie.
Serieus? Dan ben ik vast nog niet zo ver. Ik zit in de stad van de derde gymquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel hoor. Voor zover ik het me nog kan herinneren.
Controle-voetbal heeft ons namelijk altijd laten winnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was idd wel controle-voetbal...nu is het 90 minuten pompen-of-verzuipen voetbal. Dat moet een keer verkeerd aflopen.
#ikkijkuitergernisquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:33 schreef Paul het volgende:
Gheheheheheh toch wel lachuh showtje vandaag
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zegt verstandige dingen de afgelopen 2 uur.
Ook heel veel kansen toen weggeven...beide zeges waren geflatteerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die wedstrijden tegen Italie en Frankrijk werden ook met countervoetbal gewonnen. Wel op een briljante manier.
In een daycare center met Madame_Paon zetten voor mini Boskampjes xDquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Countervoetbal kan ook mooi zijn, het AZ van van Gaal was ook geen aanvallende ploeg, maar kon ik toch van genieten. Er zit alleen een verschil tussen countervoetbal, en toevalsvoetbal. Wat Oranje doet is een bal naar voren trappen en hopen dat Robben er wat mee kan doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dit is de meest waarheidsgetrouwe post van de avond.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:33 schreef GGMM het volgende:
Dit is de beste uitzending sinds VI Oranje 2014.
Dit. Ze doen daar een beetje alsof alle andere landen daar 90 minuten per wedstrijd samba en tikkie takkie voetbal spelen en Nederland de schande van het toernooi is met 90 minuten extreem afbraakvoetbal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:33 schreef TC03 het volgende:
Ik snap het niet zo. De eerste helft was drie keer op rij slecht. De tweede helft was drie keer op rij goed.
Zo slecht is het niet hoor. Meeste teams spelen twee helften slecht.
Real Madrid speelt ook countervoetbal, dat hoeft niet per definitie anti-voetbal te zijn. Maar dat was het gister zeker wel van Nederland, en de eerste helft tegen Spanje ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Precies, ik heb onderhand al 20 toernooien van Netzer gehoord over "meine Holländer" die uiteindelijk niets winnen dat het een verademing is om eens een keer van de andere kant te komen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:33 schreef Stiggie het volgende:
Wat een gelul van Gijp trouwens.
Gewoon een geweldige tactiek van Louis en dat is ook voetbal. Hij moet lekker zn broekie uit doen en op zn kamer oude wedstrijden van Barca gaan kijken.
En wat dacht je van Arsenal enkele jaren terug.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Real Madrid speelt ook countervoetbal, dat hoeft niet per definitie anti-voetbal te zijn. Maar dat was het gister zeker wel van Nederland, en de eerste helft tegen Spanje ook.
De lijn van 2010 wordt doorgetrokken, en dat is zonde.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef pablo1989 het volgende:
Wat kan iemand het schelen hoe je kampioen wordt. Dom gelul altijd.
Misschien kun jij proberen een goede verdediger te wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Real Madrid speelt ook countervoetbal, dat hoeft niet per definitie anti-voetbal te zijn. Maar dat was het gister zeker wel van Nederland, en de eerste helft tegen Spanje ook.
twitter:ceeswinter twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 21:34:07Onbegrijpelijk hoe #vioranje de kijkcijfers vergooit. Dijkshoorn en vdGijp gaan los op Oranje/vGaal. Dat negatieve gezeik wil niemand horen. reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Dit is de meest waarheidsgetrouwe post van de avond.
Jammer dat ik 1 minuut eerder was. Ja, dom.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef Zipportal het volgende:
Goeiste show tot nu toe. Ruimte voor discussie.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb die pics van Escha nog niet gezien
quote:
2010 was geen countervoetbal. Dat was een team dat op balbezit speelde zonder enige automatismes en durf.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In een daycare center met Madame_Paon zetten voor mini Boskampjes xD
Hij heeft gelijk, het is echt bullshit wat er gelult wordt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef Paul het volgende:
Wat een onzintwitter:ceeswinter twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 21:34:07Onbegrijpelijk hoe #vioranje de kijkcijfers vergooit. Dijkshoorn en vdGijp gaan los op Oranje/vGaal. Dat negatieve gezeik wil niemand horen. reageer retweet
Lekker wijfquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb haar gesproken je mag me aanraken.
Schoonheid van een vrouw af laten hangen van de grootte van de tetten.quote:
Inderdaad en bovendien ook nog een paar wereldgoals. Dat kunnen weinig landen zeggen tot nu toequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dit. Ze doen daar een beetje alsof alle andere landen daar 90 minuten per wedstrijd samba en tikkie takkie voetbal spelen en Nederland de schande van het toernooi is met 90 minuten extreem afbraakvoetbal.
alakazam, snorlax en mewto zijn baas de rest is kutquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ook een Vaporeon genaamd Escha.
Niet zo gebalanceerd. Teveel waterpokemon.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn pokemon team is trouwens het volgende:
Rattata
Gloom
Wooper
Totodile
Gastly
Slowpoke
Leuk team, toch?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef JenHermes het volgende:
Gooi die Dijkshoorn alsjeblieft in de prullenbak manDie man wil te geforceerd met de kont tegen de krib een totaal andere weg bewandelen wat betreft mening en inzicht over het Nederlandse volk, Nederlandse voetbal en alle andere commerciële doeleinden
Ik heb liever Theo Jansen die rustig mee inhoudelijk mee kan praten dan zo,n walvis waar alleen maar poep uit komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Het is ook geen lekker wijfquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
En vriendelijk maar goed dat kan ook nep zijnMaar denk het niet.
Die post was weinig compleet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat ik 1 minuut eerder was. Ja, dom.
Hoezo heb je haar gesproken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Geef mij eens een tip wie ik moet vervangen voor welke pokemon.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Niet zo gebalanceerd. Teveel waterpokemon.
Probleem is dat de rest ook zo plat als een dubbeltje is..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schoonheid van een vrouw af laten hangen van de grootte van de tetten.
Een frustratieshow meerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef Paxcon het volgende:
Nek-aan-nek-race
Poll: Deze uitzending is een
• Topshow
• Flopshow
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat is echt slecht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rattata
Gloom
Wooper
Totodile
Gastly
Slowpoke
Leuk team, toch?
Johan de Pikachu!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
alakazam, snorlax en mewto zijn baas de rest is kut
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben het aan het regelen voor je.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef Shreyas het volgende:
Even een vraag tussendoor:Ja ik weet het wel maar ik kom er niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg bedankt. SB upload binnenkort een bedankvideo voor je.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was bij een concert van Danny Vera en heb daar zijn LP gekocht, Escha stond die te verkopen. Heb Danny ook gesproken en een handtekening gevraagd voor op de LPquote:
Arsenal probeert er altijd voetballend uit te komen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef erik013 het volgende:
[..]
En wat dacht je van Arsenal enkele jaren terug.
Niks voor mij, ik blijf mij liever concentreren op mijn zang carriere.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun jij proberen een goede verdediger te worden
Klopt, op de finale na.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
2010 was geen countervoetbal. Dat was een team dat op balbezit speelde zonder enige automatismes en durf.
Ze komt op tv wel heel natuurlijk en spontaan overquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
stuur ook naar mijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, even fotograferen dan .. 10min heb je ze
Nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rattata
Gloom
Wooper
Totodile
Gastly
Slowpoke
Leuk team, toch?
Jij houdt liever van dikke vetzakken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Probleem is dat de rest ook zo plat als een dubbeltje is..
Ik ben pas bij de derde gym. Rattata is level 19 en dus bijna een Raticate, en Totodile is ook bijna geevolueerd.quote:
Ze doen niet mee in de polonaise en dat mag van het tokkievolk dat zelden voetbal kijkt niet. Iedereen moet meedoen in de polonaise en een zo subjectief mogelijke mening geven over het WK Voetbal 2014.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:38 schreef Pranjicc het volgende:
Doe eens een Twitter-search op #vioranje. Heel NL is aan het haten op ons showtje.
Zij kan die tweet niet zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gloomquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Niet zo gebalanceerd. Teveel waterpokemon.
Mooi, ik volg dat kanaal al sinds het bestaat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Erg bedankt. SB upload binnenkort een bedankvideo voor je.
Nederland is een smakeloos land. Fantastische show.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:38 schreef Pranjicc het volgende:
Doe eens een Twitter-search op #vioranje. Heel NL is aan het haten op ons showtje.
Jammer dat jij weer zo rebels moet doen.quote:
Push/screenshots.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, even fotograferen dan .. 10min heb je ze
Je kan wel een vuurpokemon gebruiken. Misschien voor een Rapidash gaan? Of Magmar? Is Arcanine mogelijk?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geef mij eens een tip wie ik moet vervangen voor welke pokemon.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:39 schreef Heufd het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land. Fantastische show.
Nee, het is gewoon onterecht, en gelul om de vierkante meter. Er telt maar 1 statistiek en dat is het aantal doelpunten. Van 'mooi' spelen win je niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze doen niet mee in de polonaise en dat mag van het tokkievolk dat zelden voetbal kijkt niet. Iedereen moet meedoen in de polonaise en een zo subjectief mogelijke mening geven over het WK Voetbal 2014.
Nee. Je moet het slotje even van je account halen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Wil jij deze screenshot even naar d'r toesturen dan?
Volgens mij is Growlithe wel te krijgen, zeker na de derde gym. Zal daar eens voor kijken, leuk beestje is dat ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je kan wel een vuurpokemon gebruiken. Misschien voor een Rapidash gaan? Of Magmar? Is Arcanine mogelijk?
Een verademing tegenover dat hosanna-sfeertje bij de NOS.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:39 schreef Heufd het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land. Fantastische show.
Hansquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
http://instagram.com/p/po4jR6sMo4/ http://instagram.com/p/po4jR6sMo4/ http://instagram.com/p/po4jR6sMo4/
Een bo
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:40 schreef Shreyas het volgende:
Chantal Janzen is een vreselijk lekker wijf
Als al die smakeloze twitteraars dit een topshow vinden, moet je je pas echt zorgen gaan maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:38 schreef Pranjicc het volgende:
Maar ik begrijp volkomen dat de voetballiefhebbers er niet van genieten, zulk afbraakvoetbal. De gemiddelde voetballiefhebber wil vermaakt worden en niet minstens 60 minuten naar een dodelijk saaie pot kijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon onterecht, en gelul om de vierkante meter. Er telt maar 1 statistiek en dat is het aantal doelpunten. Van 'mooi' spelen win je niet.
Allemaal Gerard als favo gast noemen, dat zegt idd wel wat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:38 schreef Pranjicc het volgende:
Die doen me denken aan 1933-1945quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een verademing tegenover dat hosanna-sfeertje bij de NOS.
Dit dus, gewoon hartstikke effectief en meestal ook mooie goals. Maargoed eerste helft van Ned - Chi was wel enorm saai.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gewoon 10 kools in de groepsfase scoren. Aanvallend verdedigen.
Straks krijg je een Eevee toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben pas bij de derde gym. Rattata is level 19 en dus bijna een Raticate, en Totodile is ook bijna geevolueerd.
Wel terecht dat je voor Totodile bent gegaan. Feraligatr is een enorme baas. Dump die Rattata trouwens. Tenzij je het voor Sierd doet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is Growlithe wel te krijgen, zeker na de derde gym. Zal daar eens voor kijken, leuk beestje is dat ook
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een verademing tegenover dat hosanna-sfeertje bij de NOS.
Het is maar net wat je er in wil zien, weinig ploegen scoren 10 doelpunten in 3 wedstrijdenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik begrijp volkomen dat de voetballiefhebbers er niet van genieten, zulk afbraakvoetbal. De gemiddelde voetballiefhebber wil vermaakt worden en niet minstens 60 minuten naar een dodelijk saaie pot kijken.
Graag in dit topic posten s.v.p,quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb geen digitale editie, en beetje geduld he
nee ben geen hommelquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij ook te herkennen aan deze kledij?
Jij zei toch dat Ties een beetje gayboy is ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij ook te herkennen aan deze kledij?
Wot?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zei toch dat Ties een beetje gayboy is ?
gele kaartquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ban aan willen smerendag trap ik niet in
Ik ken hem verder niet, maar ik denk dat Ties onder het genot van een drankje zo z'n gedragingen heeftquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zei toch dat Ties een beetje gayboy is ?
Je slaat onzin uitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet, maar ik denk dat Ties onder het genot van een drankje zo z'n gedragingen heeft
Graagquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand nog meer die pics zien? DM dan GGMM.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
laat maar zien ik zit al met de frikandel in de handquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:46 schreef Pascalus het volgende:
Vond die overtreding eigenlijk wel meevallen
Terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Messi van de NOS is mijn lievelings-Messi.
Precies. Johan begint ook zo langzamerhand seniel te worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:46 schreef GlennQuagmire het volgende:
JohanZe waren juist niet uitgeschakeld
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:44 schreef FritsFlits het volgende:
Wat is Gijp een vervelende zuurpruim geworden. Jaren niet echt meer gevolgd, tot dit
3fmquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:48 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Staan 3FM en TeamJohannes gelijk?
Had jij ook 1-0 voorspeld vandaag? Ik wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wie er 10e staat in het AK.
Dm gestuurd. Broekje is al uitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand nog meer die pics zien van Escha in de playboy? DM dan GGMM.
1-1 :/quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had jij ook 1-0 voorspeld vandaag? Ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |