Lekker wijfquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb haar gesproken je mag me aanraken.
Schoonheid van een vrouw af laten hangen van de grootte van de tetten.quote:
Inderdaad en bovendien ook nog een paar wereldgoals. Dat kunnen weinig landen zeggen tot nu toequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dit. Ze doen daar een beetje alsof alle andere landen daar 90 minuten per wedstrijd samba en tikkie takkie voetbal spelen en Nederland de schande van het toernooi is met 90 minuten extreem afbraakvoetbal.
alakazam, snorlax en mewto zijn baas de rest is kutquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ook een Vaporeon genaamd Escha.
Niet zo gebalanceerd. Teveel waterpokemon.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn pokemon team is trouwens het volgende:
Rattata
Gloom
Wooper
Totodile
Gastly
Slowpoke
Leuk team, toch?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef JenHermes het volgende:
Gooi die Dijkshoorn alsjeblieft in de prullenbak manDie man wil te geforceerd met de kont tegen de krib een totaal andere weg bewandelen wat betreft mening en inzicht over het Nederlandse volk, Nederlandse voetbal en alle andere commerciële doeleinden
Ik heb liever Theo Jansen die rustig mee inhoudelijk mee kan praten dan zo,n walvis waar alleen maar poep uit komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Het is ook geen lekker wijfquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
En vriendelijk maar goed dat kan ook nep zijnMaar denk het niet.
Die post was weinig compleet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat ik 1 minuut eerder was. Ja, dom.
Hoezo heb je haar gesproken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
En vriendelijk maar goed dat kan ook nep zijnMaar denk het niet.
Geef mij eens een tip wie ik moet vervangen voor welke pokemon.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Niet zo gebalanceerd. Teveel waterpokemon.
Probleem is dat de rest ook zo plat als een dubbeltje is..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schoonheid van een vrouw af laten hangen van de grootte van de tetten.
Een frustratieshow meerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef Paxcon het volgende:
Nek-aan-nek-race
Poll: Deze uitzending is een
• Topshow
• Flopshow
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat is echt slecht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn pokemon team is trouwens het volgende:
Rattata
Gloom
Wooper
Totodile
Gastly
Slowpoke
Leuk team, toch?
Johan de Pikachu!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
alakazam, snorlax en mewto zijn baas de rest is kut
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben het aan het regelen voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |