Ook de neutrale supporter vind dat Nederland de overwinning verdiende. Nederland had de beste en meeste kansen en liet Chili niets creëeren. De neutrale supporter vindt ook dat Nederland niet aantrekkelijk speelde.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:29 schreef Paxcon het volgende:
Als je als neutrale supporter vindt dat Nederland de overwinning niet verdiende is dat begrijpelijk, maar als je supporter van een land bent vind je toch ook gewoon dat ze met anti-voetbal mogen winnen?
wat?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we Genee gewoon niet wegjagen als het een voetbalinhoudelijk stevig programma is?
Irritant gelhoofd.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die wedstrijden tegen Italie en Frankrijk werden ook met countervoetbal gewonnen. Wel op een briljante manier.
Die heb ik alquote:
Ja precies. En Nico misschien ook wel een beetje. Kan me wel vinden in wat ze zeggen. Maar ook Johan heeft gewoon gelijk natuurlijk. Dit is de beste optie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb eigenlijk niet het idee dat Van der Gijp een voorkeur heeft voor Nederland. Ik heb het gevoel dat hij daar als neutralist en voetballiefhebber zIT.
Gewoon van de Pier afduwen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
Please duw Dijkshoorn in een polonaise dan gaat hij..
Wel hoor. Voor zover ik het me nog kan herinneren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas, ik speel pokemon goud, daar kun je geen Snorlax vangen volgens mij
Dat was idd wel controle-voetbal...nu is het 90 minuten pompen-of-verzuipen voetbal. Dat moet een keer verkeerd aflopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef Vasilevski het volgende:
Met Bertje hadden we nog afbraakvoetbal mét balbezit.
Nico heeft gewoon een afkeer jegens van Gaal en dat probeert hij overal en waar dan ook te ventileren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja precies. En Nico misschien ook wel een beetje. Kan me wel vinden in wat ze zeggen. Maar ook Johan heeft gewoon gelijk natuurlijk. Dit is de beste optie.
Johan is eindelijk een beetje objectiever en realistischer geworden wat betreft Nederland/Van Gaal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja precies. En Nico misschien ook wel een beetje. Kan me wel vinden in wat ze zeggen. Maar ook Johan heeft gewoon gelijk natuurlijk. Dit is de beste optie.
Serieus? Dan ben ik vast nog niet zo ver. Ik zit in de stad van de derde gymquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel hoor. Voor zover ik het me nog kan herinneren.
Controle-voetbal heeft ons namelijk altijd laten winnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was idd wel controle-voetbal...nu is het 90 minuten pompen-of-verzuipen voetbal. Dat moet een keer verkeerd aflopen.
#ikkijkuitergernisquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:33 schreef Paul het volgende:
Gheheheheheh toch wel lachuh showtje vandaag
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zegt verstandige dingen de afgelopen 2 uur.
Ook heel veel kansen toen weggeven...beide zeges waren geflatteerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die wedstrijden tegen Italie en Frankrijk werden ook met countervoetbal gewonnen. Wel op een briljante manier.
In een daycare center met Madame_Paon zetten voor mini Boskampjes xDquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij een Boskamp Snorlax?
Countervoetbal kan ook mooi zijn, het AZ van van Gaal was ook geen aanvallende ploeg, maar kon ik toch van genieten. Er zit alleen een verschil tussen countervoetbal, en toevalsvoetbal. Wat Oranje doet is een bal naar voren trappen en hopen dat Robben er wat mee kan doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dit is de meest waarheidsgetrouwe post van de avond.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:33 schreef GGMM het volgende:
Dit is de beste uitzending sinds VI Oranje 2014.
Dit. Ze doen daar een beetje alsof alle andere landen daar 90 minuten per wedstrijd samba en tikkie takkie voetbal spelen en Nederland de schande van het toernooi is met 90 minuten extreem afbraakvoetbal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:33 schreef TC03 het volgende:
Ik snap het niet zo. De eerste helft was drie keer op rij slecht. De tweede helft was drie keer op rij goed.
Zo slecht is het niet hoor. Meeste teams spelen twee helften slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |