Donderstraal toch op man.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat iedere Nederlandse speler het zelfde doet als Suarez tegen Ghana. Niets mis mee. Gyan had die penalty gewoon moeten maken.
Natuurlijk kreeg hij n tik op z'n oog ... NADAT hij z'n tanden in de schouder van de Italiaan had geplant ...quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Daarbij kreeg ik een tik op mijn oog
Rood en een penalty tegen, prima straf.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Donderstraal toch op man.![]()
Een beetje in een semi-reflex een hand op steken a la, maar met 2 handen als een ware van breukelen die bal er uit rossen....
Gewoon niet meer mee laten doen aan het WK. Geef hem 14 WK wedstrijden en dan zien we hem niet meer terug.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:23 schreef Trebo het volgende:
[..]
Die gast heeft echt een iq van een pinda.
Niks ergs aan wat hij deed tegen Ghana.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als jeMatthaus
schopt ben je dan ook een held
Suarez moeten ze gewoon voor het leven schorsen voor interlands. Het vorige WK heeft hij ook al verziekt met zijn keepersactie tegen Ghana. Dit is het 5e ernstige incident in minder dan 4 jaar. Kortom, je weet nu gewoon al dat het afwachten is tot het volgende incident.
WMB wordt die hondslul op elke mogelijke manier aangepakt en kapot gemaakt.
Wat was daar mis mee? Hij deed het welbewust en kreeg een terechte straf, uitsluiting en penalty voor de tegenstander. Ik erger me meer aan schwalbes of scheidsrechters als bij Brazilië-Kroatië.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Een beetje in een semi-reflex een hand op steken a la, maar met 2 handen als een ware van breukelen die bal er uit rossen....
Dat vond ik dan juist wel weer een mooie actie. Bijten is echt van een heel andere orde. Die man moet echt serieus hulp gaan zoeken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok man. Ik blijf het walgelijk onsportief vinden, goed?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niks ergs aan wat hij deed tegen Ghana.
Dat is jou probleem. Ik hoop dat een speler van Nederland in zo'n situatie ook gewoon die bal uit het net slaat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok man. Ik blijf het walgelijk onsportief vinden, goed?
Daarnaast 3 keer bijten in minder dan 4 jaar, veroordeeld rascist en 4 oscars gewonnen met zijn buitelingen.
Die kerel hoort gewoon niet op het voetbalveld thuis.
Veel onsportiever wordt het niet. Dat bijten is al helemaal chanant als je dat huil huil artikeltje leest over hoe erg hij het wel niet vindt dat zijn kinderen dat te zien krijgen en alles. Aanklagen voor een poging tot doodslag, met z'n aids-smoel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vond ik dan juist wel weer een mooie actie. Bijten is echt van een heel andere orde. Die man moet echt serieus hulp gaan zoeken.
Liever onsportief een ronde verder dan er uitvliegen. Hij wil gewoon te graag winnen en dan gaat hij soms gigantisch over de schreef.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Veel onsportiever wordt het niet. Dat bijten is al helemaal chanant als je dat huil huil artikeltje leest over hoe erg hij het wel niet vindt dat zijn kinderen dat te zien krijgen en alles. Aanklagen voor een poging tot doodslag, met z'n aids-smoel.
Wat heeft bijten met winnen te maken?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Liever onsportief een ronde verder dan er uitvliegen. Hij wil gewoon te graag winnen en dan gaat hij soms gigantisch over de schreef.
twitter:DanielCooke9 twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 23:26:43You're a cheeeeky bastard shouldering Suarez in the teeth @chiellini reageer retweet
We hadden het over die handsbal op het vorige WKquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:36 schreef superworm het volgende:
[..]
Wat heeft bijten met winnen te maken?
Het is wachten op de eerste speler die Suarez rood aannaait door een beet te faken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:36 schreef kalinhos het volgende:
twitter:DanielCooke9 twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 23:26:43You're a cheeeeky bastard shouldering Suarez in the teeth @chiellini reageer retweet
Helemaal niets.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:36 schreef superworm het volgende:
[..]
Wat heeft bijten met winnen te maken?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Moet nog lachen om de Belgische commentator die in eerste instantie zei dat Chiellini misschien wel tegen de tanden van Suarez was aangelopen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporz(...)ijt?playlist=7.39483
Op 't einde van 't filmpje ...
quote:Deze video is helaas niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Hmz, zal door de FIFA rechten wel weer alleen in België te bekijken zijn ...quote:
Beetje jammer dat ie dan stopt op het moment dat 'ie m een tik terug gaat gevenquote:
Je ziet zo dat die scheids in z'n verslag gaat zetten dat hij iets gezien heeft ...quote:'We wachten op het officiële scheidsrechtersverslag en zullen alle nodige informatie verzamelen om te kunnen oordelen", klinkt het intussen bij de FIFA. Indien de Mexicaanse ref in zijn verslag vermeldt dat hij de fase heeft gezien en beoordeeld, dan moet Suarez geen sanctie vrezen.
De meeste van dat soort types sluiten ze op idd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik heb wel medelijden met Suarez, er is namelijk echt iets niet goed in zijn hoofd![]()
Gewoon levenslang. Maar dat zal wel weer nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:05 schreef Deckard het volgende:
Wat een klapmongool moet je zijn om te zeggen dat dit meevalt. Die Suarez zouden ze voor de komende 5 jaar moeten schorsen.
Watquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het is ondertussen al overduidelijk dat hiermee niks zal gebeuren.
[..]
Je ziet zo dat die scheids in z'n verslag gaat zetten dat hij iets gezien heeft ...
Lijkt me stug.. als hij het gezien had dan had hij rood gegeven. Hij kan moeilijk zeggen.. ja, ik heb gezien dat Suarez een hapje nam, maar ik vond het niksquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het is ondertussen al overduidelijk dat hiermee niks zal gebeuren.
[..]
Je ziet zo dat die scheids in z'n verslag gaat zetten dat hij iets gezien heeft ...
Precies. Hij komt hier never nooit mee weg. Onmogelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lijkt me stug.. als hij het gezien had dan had hij rood gegeven. Hij kan moeilijk zeggen.. ja, ik heb gezien dat Suarez een hapje nam, maar ik vond het niks
Waarom kan hij dat moeilijk zeggen ? Als hij dat ene zinnetje in z'n verslag zet bewijst hij de FIFA een énorme dienst. Dan kunnen zij zich wegsteken achter regelneverij a la "We willen hem straffen maar we mogen wettelijk gezien niet" en wat maakt dat voor hem uit ? Volgend seizoen fluit hij toch weer gewoon in Mexico ....quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lijkt me stug.. als hij het gezien had dan had hij rood gegeven. Hij kan moeilijk zeggen.. ja, ik heb gezien dat Suarez een hapje nam, maar ik vond het niks
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb trouwens geen medelijden met Suarez, maar wel met zijn vrouw en kindjes.. die worden hier ook op aangekeken.
Gewoon een professionele overtreding. Hij maakt de overtreding en krijgt de bijbehorende straf. Als een verdediger even aan het shirtje van de aanvaller trekt om de counter er uit te halen is er nooit iemand woedend.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Veel onsportiever wordt het niet. Dat bijten is al helemaal chanant als je dat huil huil artikeltje leest over hoe erg hij het wel niet vindt dat zijn kinderen dat te zien krijgen en alles. Aanklagen voor een poging tot doodslag, met z'n aids-smoel.
Soms is de FIFA net als de echte politiek.. ik denk dat ze gevoelig zijn voor de publieke verontwaardiging en dat Suarez gaat hangen.. maar ja, we zullen zien.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom kan hij dat moeilijk zeggen ? Als hij dat ene zinnetje in z'n verslag zet bewijst hij de FIFA een énorme dienst. Dan kunnen zij zich wegsteken achter regelneverij a la "We willen hem straffen maar we mogen wettelijk gezien niet" en wat maakt dat voor hem uit ? Volgend seizoen fluit hij toch weer gewoon in Mexico ....
Nee, want de FIFA WIL hem straffen in deze situatie. Al is het maar om hun eigen reputatie hoog te houden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom kan hij dat moeilijk zeggen ? Als hij dat ene zinnetje in z'n verslag zet bewijst hij de FIFA een énorme dienst. Dan kunnen zij zich wegsteken achter regelneverij a la "We willen hem straffen maar we mogen wettelijk gezien niet" en wat maakt dat voor hem uit ? Volgend seizoen fluit hij toch weer gewoon in Mexico ....
Eerder het omgekeerde zie ik gebeuren: een volkomen disproportioneel hoge schorsing onder het mom van 'een daad stellen' en 'de FIFA staat voor respect, tolerantie en mensenliefde'.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het WK niet nee, maar wel het feit dat er transfers naar Real of Barca voor hem in de lucht hangen, dat hij een miljoenencontract heeft met ADIDAS , ...quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee, want de FIFA WIL hem straffen in deze situatie. Al is het maar om hun eigen reputatie hoog te houden.
Suarez is niet een soort oppergod waarmee het WK valt of staat
Ja, natuurlijk.. Gebeurt ook wel vaker, dat men zijn tegenstander bijt. Is heel normaal bij een voetbalwedstrijd...quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
Gewoon een professionele overtreding. Hij maakt de overtreding en krijgt de bijbehorende straf. Als een verdediger even aan het shirtje van de aanvaller trekt om de counter er uit te halen is er nooit iemand woedend.
Ik denk niet Suarez een rationele kosten-batenanalyse maakte op dat moment maar mocht hij wat gedaan hebben dan zou hij tot de zelfde conclusie gekomen zijn als het volleybal instinct van toen.
Een gedachte die bij me opkomt is wat er zou gebeuren als troetelkind Neymar een hapje zou nemen uit een tegenstander.. maar ja, dat is louter theoretisch want geen enkele speler is zo gek om zijn tanden in een tegenstander te zetten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eerder het omgekeerde zie ik gebeuren: een volkomen disproportioneel hoge schorsing onder het mom van 'een daad stellen' en 'de FIFA staat voor respect, tolerantie en mensenliefde'.
Ik gok op 2 wedstrijden.. dan heeft Brazilië sowieso geen last van hem.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:19 schreef heiden6 het volgende:
Ik vraag me af hoe veel wedstrijden schorsing hij zal krijgen, dat hij dit al eerder gedaan heeft in de competitie telt volgens mij niet mee net zoals met elke ander vergrijp dus het zal wel 2 of 3 wedstrijden worden (lees: de rest van het toernooi).
Las ergens (Engelse Metro?) dat dat bij een vergrijp wat de FIFA als voldoende ernstig betitelt wél kan meetellen in de competitie. Maar die hadden het van een twitteraar die een foto had gemaakt van de regelementen. Dus of het ooit voorgekomen is weet ik niet..quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:19 schreef heiden6 het volgende:
Ik vraag me af hoe veel wedstrijden schorsing hij zal krijgen, dat hij dit al eerder gedaan heeft in de competitie telt volgens mij niet mee net zoals met elke ander vergrijp dus het zal wel 2 of 3 wedstrijden worden (lees: de rest van het toernooi).
Och wat zullen die het zwaar hebbenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb trouwens geen medelijden met Suarez, maar wel met zijn vrouw en kindjes.. die worden hier ook op aangekeken.
Ja, achter de deuren van hun compoundquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:10 schreef Pleun2011 het volgende:
En de geblindeerde ramen van de kogelvrije audi niet te vergeten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, achter de deuren van hun compound
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En de geblindeerde ramen van de kogelvrije audi niet te vergeten.
Zidane heeft in competie verband rood gekregen voor het na trappen op iemands been en rood voor een kopstoot. De kopstoot op het wk leverde hem 3 wedstrijden schorsing op.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een gedachte die bij me opkomt is wat er zou gebeuren als troetelkind Neymar een hapje zou nemen uit een tegenstander.. maar ja, dat is louter theoretisch want geen enkele speler is zo gek om zijn tanden in een tegenstander te zetten.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, achter de deuren van hun compound
Misschien wordt ze wel verstoten uit de groep WAG'squote:Op woensdag 25 juni 2014 01:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En de geblindeerde ramen van de kogelvrije audi niet te vergeten.
twitter:barneyronay twitterde op woensdag 25-06-2014 om 00:48:56Brazilian TV commentators on Suarez bite incident: bit of a chuckle and move on. Hmmm...Maybe no one else really cares like with corruption reageer retweet
Of ze vindt het wel kinky om af en toe gebeten te worden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
[..]
Misschien wordt ze wel verstoten uit de groep WAG's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |