Dat vond ik dan juist wel weer een mooie actie. Bijten is echt van een heel andere orde. Die man moet echt serieus hulp gaan zoeken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Donderstraal toch op man.![]()
Een beetje in een semi-reflex een hand op steken a la, maar met 2 handen als een ware van breukelen die bal er uit rossen....
Ok man. Ik blijf het walgelijk onsportief vinden, goed?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niks ergs aan wat hij deed tegen Ghana.
Dat is jou probleem. Ik hoop dat een speler van Nederland in zo'n situatie ook gewoon die bal uit het net slaat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok man. Ik blijf het walgelijk onsportief vinden, goed?
Daarnaast 3 keer bijten in minder dan 4 jaar, veroordeeld rascist en 4 oscars gewonnen met zijn buitelingen.
Die kerel hoort gewoon niet op het voetbalveld thuis.
Veel onsportiever wordt het niet. Dat bijten is al helemaal chanant als je dat huil huil artikeltje leest over hoe erg hij het wel niet vindt dat zijn kinderen dat te zien krijgen en alles. Aanklagen voor een poging tot doodslag, met z'n aids-smoel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vond ik dan juist wel weer een mooie actie. Bijten is echt van een heel andere orde. Die man moet echt serieus hulp gaan zoeken.
Liever onsportief een ronde verder dan er uitvliegen. Hij wil gewoon te graag winnen en dan gaat hij soms gigantisch over de schreef.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Veel onsportiever wordt het niet. Dat bijten is al helemaal chanant als je dat huil huil artikeltje leest over hoe erg hij het wel niet vindt dat zijn kinderen dat te zien krijgen en alles. Aanklagen voor een poging tot doodslag, met z'n aids-smoel.
Wat heeft bijten met winnen te maken?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Liever onsportief een ronde verder dan er uitvliegen. Hij wil gewoon te graag winnen en dan gaat hij soms gigantisch over de schreef.
twitter:DanielCooke9 twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 23:26:43You're a cheeeeky bastard shouldering Suarez in the teeth @chiellini reageer retweet
We hadden het over die handsbal op het vorige WKquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:36 schreef superworm het volgende:
[..]
Wat heeft bijten met winnen te maken?
Het is wachten op de eerste speler die Suarez rood aannaait door een beet te faken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:36 schreef kalinhos het volgende:
twitter:DanielCooke9 twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 23:26:43You're a cheeeeky bastard shouldering Suarez in the teeth @chiellini reageer retweet
Helemaal niets.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:36 schreef superworm het volgende:
[..]
Wat heeft bijten met winnen te maken?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Moet nog lachen om de Belgische commentator die in eerste instantie zei dat Chiellini misschien wel tegen de tanden van Suarez was aangelopen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporz(...)ijt?playlist=7.39483
Op 't einde van 't filmpje ...
quote:Deze video is helaas niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Hmz, zal door de FIFA rechten wel weer alleen in België te bekijken zijn ...quote:
Beetje jammer dat ie dan stopt op het moment dat 'ie m een tik terug gaat gevenquote:
Je ziet zo dat die scheids in z'n verslag gaat zetten dat hij iets gezien heeft ...quote:'We wachten op het officiële scheidsrechtersverslag en zullen alle nodige informatie verzamelen om te kunnen oordelen", klinkt het intussen bij de FIFA. Indien de Mexicaanse ref in zijn verslag vermeldt dat hij de fase heeft gezien en beoordeeld, dan moet Suarez geen sanctie vrezen.
De meeste van dat soort types sluiten ze op idd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik heb wel medelijden met Suarez, er is namelijk echt iets niet goed in zijn hoofd![]()
Gewoon levenslang. Maar dat zal wel weer nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:05 schreef Deckard het volgende:
Wat een klapmongool moet je zijn om te zeggen dat dit meevalt. Die Suarez zouden ze voor de komende 5 jaar moeten schorsen.
Watquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het is ondertussen al overduidelijk dat hiermee niks zal gebeuren.
[..]
Je ziet zo dat die scheids in z'n verslag gaat zetten dat hij iets gezien heeft ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |