quote:Their mission is simple: Find a cure. Stop the virus. Save the world. When a global pandemic wipes out eighty percent of the planet's population, the crew of a lone naval destroyer must find a way to pull humanity from the brink of extinction. Executive Producer Michael Bay presents The Last Ship, starring Eric Dane, Rhona Mitra and Adam Baldwin.
Eerste nuke is al gevallenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:44 schreef mokkiemok het volgende:
Executive Producer Michael Bay
zal wel weer een over de top knalfestijn worden dan....
John Casey(chuck) zit erin manquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:14 schreef Tim86 het volgende:
Ik was nog niet onder de indruk..brak acteerwerk ook
Ach ja, dat had ik bij de Last Resort pilot ook, dacht ik ooh leuke show, maar uiteindelijk werd het echt crap.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:18 schreef Byzantynixschii het volgende:
Cliché, Amerikaans, unlikeable characters, maar toch, maar toch, ik vond de pilot wel fucking spannend. Als ze die spanning vasthouden dan kan het wel wat worden.
Je bedoelt natuurlijk Jayne uit Firefly!quote:
Ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:30 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk Jayne uit Firefly!
Adam Baldwin was ook de reden dat ik deze pilot heb gedownload, leuke acteur.
Inderdaad ja. :/quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:28 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ach ja, dat had ik bij de Last Resort pilot ook, dacht ik ooh leuke show, maar uiteindelijk werd het echt crap.
Ik kijk het ook nog wel ff aan, maar dat de Russen tegenwoordig de beschikking hebben over CH53's en Fennecs is nieuw voor mij... Verder ging dat hele geschiet op elkaar ook helemaal nergens over, maar goed het is dom vermaak.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:25 schreef Inaithnir het volgende:
Op het moment heb ik iets van 'meh', het kan wat worden. Heeft wel een wat hoge 'Murica factor voor mijn smaak.
Eerste 2 gezien, vind het wel prima.quote:
Volgens mij zitten er ook bijna geen vrouwen in de russische marine (op de schepen) dus die zijn helemaal snel klaarquote:Op maandag 7 juli 2014 10:48 schreef angel008 het volgende:
tuurlijk de russen willen god spelen.. maar god over wie ? dr is niet veel meer over.
ook lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat de subs van de russen/amerikanen ook allemaal dood zijn.
mjah als het waar is dat ze de serie ''gratis'' Mogen schieten op een marine schip in ruil voor reclame voor het leger snap ik dat wel..quote:Op maandag 7 juli 2014 13:24 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er ook bijna geen vrouwen in de russische marine (op de schepen) dus die zijn helemaal snel klaar.
In de uitzending van vandaag (3) proberen ze de russische kant uit te verklaren. Rusland heeft alle schepen naar de havens laten komen, die Admiraal heeft dat besluit genegeerd.
Tevens hebben ze elke uitzending een keer met dat 5" kanon geschoten. 5" gun
![]()
Misschien gaan ze wel vrouwen zoeken, ergens in het regenwoud moeten nog wel wat indianen zitten.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:24 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er ook bijna geen vrouwen in de russische marine (op de schepen) dus die zijn helemaal snel klaar.
Dit. Niet moeilijk doen, geen plotholes zoeken, gewoon bord op schoten staren maar. Erg vermakelijk.quote:
Dat vrouwke is van de serie Strike Back. Daar was ze een soort van SF baasquote:Op maandag 7 juli 2014 13:04 schreef Karina het volgende:
Beetje Under the Dome niveau al deed het me ook wel denken aan Asylum. Ik erger me wel kapot aan die dokter met dat vreselijke Engelse accent.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:40 schreef stinkie het volgende:
The last resort vond ik erg goed. Lijkt dit er een beetje op qua spanning, actie etc etc
SPECULATIE!!1quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:47 schreef angel008 het volgende:
hmm ik vraag me af hoe ze nu verder gaan met het verhaal... ik gok de dokter maar hoe dan dat is onmogelijk dat ze daar nog een verhaal kunnen mee maken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
zolang het geen revolution is, ben ik blijquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En nee. Het is vele malen beter.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:56 schreef Divje het volgende:
[..]
SPECULATIE!!1ja maar de boot is kapot en ze zitten in 250km niet bij bewoond gebied dus dood gaan ze.. airborne of niet.. ik neem aan dat de quarantine ook gewoon netjes gehouden is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben benieuwd ze moeten nu gaan mass producen en idd testen op mensen.
Die dokter heeft al die explosies op miraculeuze wijze overleeft natuurlijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:15 schreef angel008 het volgende:
[..]
ja maar de boot is kapot en ze zitten in 250km niet bij bewoond gebied dus dood gaan ze.. airborne of niet.. ik neem aan dat de quarantine ook gewoon netjes gehouden is..
ben benieuwd ze moeten nu gaan mass producen en idd testen op mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |