Dat zou inderdaad wel heel verdacht uit gaan zien. Maar echt ik zou wel drie keer na gaan denken of ik wel eerste wil worden in deze poule. Godzijdank zitten wij niet met dat dilemma.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:10 schreef Nober het volgende:
Zie je het al voor je? Japan dat met 4-0 voor staat en Ivoorkust dat nog op 0-0 staat tegen de Grieken...
Maakt het toch wel interessant, dat ontlopen van het moeilijke schema. Maar voorlopig is het afwachten of Colombia daar rekening mee houdt.
My thoughts exactly, Japan zal moeten aanvallen, dat kunnen ze niet, en dan countert Colombia er gewoon met 3-0 overheen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:45 schreef E-Dubble het volgende:
Colombia gaat er gewoon overeen, japan vind ik echt drie keer niks. had veel meer verwacht van hun
Tsja, Costa Rica is ook een goeie ploeg hoor. Hopelijk een flitsend Colombia. WAT een gigantenploeg is dat hoor. En die dames op de tribune, om je vingers bij af te likken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef MakkieR het volgende:
Ik voorspel een 3-0 nederlaag voor Colombia, waar de Colombianen lachend tweede worden
Helaas denk ik dat dit waar zal blijkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:45 schreef E-Dubble het volgende:
Colombia gaat er gewoon overeen, japan vind ik echt drie keer niks. had veel meer verwacht van hun
Griepvoetbal v Krachtvoetbalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die niet Griekenland - Ivoorkut.
Mwah. Griekenland kan er helemaal niks vanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef Shreyas het volgende:
Ivoorkust - Griekenland is leuker denk ik, maar toch ga ik deze kijken
Die wedstrijd gaat tenminste nog ergens omquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef OverRated het volgende:
[..]
Mwah. Griekenland kan er helemaal niks van
Ze doen het.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:52 schreef MakkieR het volgende:
Zou ook opvallen als Colombia al zijn sterspelers nu laat rusten
Echt he. Zeldzaam slechte ploeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef OverRated het volgende:
[..]
Mwah. Griekenland kan er helemaal niks van
Dit wordt een zaadpot, markeer mijn woordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Griepvoetbal v Krachtvoetbal
Lekker genieten van twee voetballende ploegjes.
Ivoorkust v Griekenland niet dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wordt een zaadpot, markeer mijn woorden
5-2quote:
Hm ja, maar kijk toch liever Columbia denk ik. Bazenteamquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat tenminste nog ergens om
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wordt een zaadpot, markeer mijn woorden
Bedanktquote:
?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik DM je wel als Japan de 3-0 heeft gemaakt.
Speelt altijd kut bij Colombiaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk alleen al voor Jackson Martinez.
Ik ook, hopelijk schoppen ze Uruguay naar huisquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:55 schreef OverRated het volgende:
[..]
Hm ja, maar kijk toch liever Columbia denk ik. Bazenteam
^quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen wedstrijden als wissel gestart.
Die zullen nu wel zonder Suarez moeten. Geef ik Columbia een aardige kansquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook, hopelijk schoppen ze Uruguay naar huis
en dan aantreden tegen Brazilie. En als dat nog niet erg genoeg is meteen Frankrijk/Duitsland erachter aan damn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook, hopelijk schoppen ze Uruguay naar huis
Kunnen nog door.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk een waardig afscheid voor de Japanners.
Ter schande gebrachte Japanners hebben idd maar 1 uitweg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk een waardig afscheid voor de Japanners.
Grieken gaan echt niet winnenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:58 schreef superworm het volgende:
[..]
Moeten de Grieken en de Jappen winnen. Is mogelijk.
Dus de Ivorianen gaan voor een gelijkspelquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef Caland het volgende:
Colombia dus wel met een soort van B-team. Als Drogbagod en co scoren laten zij Japan gewoon winnen.
Maar dan kunnen ze eruit vliegen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus de Ivorianen gaan voor een gelijkspel
Oja, wel als Japan 5x scoort inderdaadquote:
Winnen met twee doelpunten verschil is voldoende.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, wel als Japan 5x scoort inderdaad
Zou wel opvallen
Wat is daarmee? (Niet opgelet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb medelijden met de nr. 11 van Japan.
twitter:FBAwayDays twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 22:00:23Weed Smoking Nazi Pope supporting Colombia tonight.. http://t.co/fVaKByBxPp
reageer retweet
lolquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Grifte het volgende:
twitter:FBAwayDays twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 22:00:23Weed Smoking Nazi Pope supporting Colombia tonight.. http://t.co/fVaKByBxPp[ afbeelding ] reageer retweet
Straks wint Ivoorkust en verliest Colombia...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef MakkieR het volgende:
ik kijk ivoorkust/griekenland om de eventueel toekomstige tegenstander van nederland te zien
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Grifte het volgende:
twitter:FBAwayDays twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 22:00:23Weed Smoking Nazi Pope supporting Colombia tonight.. http://t.co/fVaKByBxPp[ afbeelding ] reageer retweet
en zit Colombia in het makkelijke schema, verdachtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Straks wint Ivoorkust en verliest Colombia...
Uruguay en dan Brazilië/Chili. Dat is best ruk en dan vliegen er best veel Zuid-Amerikaanse ploegen uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
en zit Colombia in het makkelijke schema, verdacht
okquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:09 schreef superworm het volgende:
Toch wel de minste poule dit, qua leuke potten.
Ik bedacht me dat meteen en veranderde het in landen. De landen boeien me het minst in deze poule.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Colombia speelde twee keer best goed en leuk. Ook voor de neutrale kijker. Ik heb al ergere potten gezien.
Oh ja, sorry.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bakkes houwe, heb je net rukplaatjes gegeven!
De wedstrijden in Poule H om maar eens wat te noemen. Of Poule F.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Colombia speelde twee keer best goed en leuk. Ook voor de neutrale kijker. Ik heb al ergere potten gezien.
Stuur ook eens naar mijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bakkes houwe, heb je net rukplaatjes gegeven!
Zuid-Korea - Algerije was genot.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wedstrijden in Poule H om maar eens wat te noemen. Of Poule F.
Vond het juist wel een leuke poule, geen toplanden, maar vier landen die opzich aan elkaar gewaagd zijn. Grieken uiteraard voetballend minder, maar compenseren dat vaak wel met hun tactiek.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:09 schreef superworm het volgende:
Toch wel de minste poule dit, qua landen.
Frankrijk keek ik qua voebal een stuk liever dan Griekenland oidquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vond het juist wel een leuke poule, geen toplanden, maar vier landen die opzich aan elkaar gewaagd zijn. Grieken uiteraard voetballend minder, maar compenseren dat vaak wel met hun tactiek.
Japan en Griekenland vallen echter zwaar tegen, maar deze poule is alsnog leuker dan die van Frankrijk en Argentinië.
moet daar een komma tussen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
Wisten jullie dat Jan Reker, Stef Nijland beter vond dan Honda?
Bijvoorbeeld. Of de wedstrijden van Honduras. Gisteren in poule B ook nog een dramatisch potje gezien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wedstrijden in Poule H om maar eens wat te noemen. Of Poule F.
Beter zou een indirecte vrije trap zijn indien er met die overtreding geen doelkans wordt voorkomen. Maar ja, regels zijn zoals ze zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dom, maar vind het wel zwaar gestraft in zo'n situatie altijd. Maar je kunt hem zeker geven
Opschepperquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
Ik heb 3 euro op Colombia staan![]()
Goeie pingel trouwens.
Of ze zijn een beetje overmoedig daar lolquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel mee bezig. Ze kunnen beter verliezen en dan hopen dat Ivoorkust wint.
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel mee bezig. Ze kunnen beter verliezen en dan hopen dat Ivoorkust wint.
Dat is behoorlijk dom van jou.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu pas dat ik het verkeerde topic volg. Heb hem op Griekenland - Ivoorkust staan.
Frank Wielaerdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
Wie is die commentator eigenlijk? Ik schakel net in. Herken de stem niet zo 1 2 3.
Ik denk niet dat ze zich druk maken daarover.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:19 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Uruguay, Brazilie, Duitsland, Frankrijk.
Hij heeft er weinig zin in vandaag. Ik ga mij maar even wagen aan Frank Snoeksquote:
Lekker simpel om dat soort dingen achteraf te roepen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef Shreyas het volgende:
Japan is wel slecht zeg, waarom dachten zoveel mensen dat ze kans hadden door te gaan?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lekker simpel om dat soort dingen achteraf te roepen.
blijkbaar niet, Al trachtte Nederland wel deze schema te ontlopenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zich druk maken daarover.
Nu al??quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:23 schreef 44rdbei het volgende:
Griekenland heeft nog maar 1 wissel over....
Ze komen nu uit tegen Uruguay i.p.v. Costa Rica en daarna tegen Brazilië / Chili i.p.v. Nederland / Mexico.quote:
WK / Welke landen gaan naar de achtste finale?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef Shreyas het volgende:
Japan is wel slecht zeg, waarom dachten zoveel mensen dat ze kans hadden door te gaan?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lekker simpel om dat soort dingen achteraf te roepen.
Waarom hebben die al twee keer gewisseld?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:23 schreef 44rdbei het volgende:
Griekenland heeft nog maar 1 wissel over....
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
WK / Welke landen gaan naar de achtste finale?
Lol, debiel.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lol, debiel.
Ik ben blij dat je toch weer hebt besloten om een keer op mij te reageren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lol, debiel.
ahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
1 blessure van de keeper
Die andere heb ik gemist
Probeer je er maar uit te lullen ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je toch weer hebt besloten om een keer op mij te reageren.
Oké.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Colombia v Uruguay is nu al een geweldige wedstrijd.
Daar zal wat afgebeten worden lolquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijt je niet te snel vast, het kan nog veranderen..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Uit te lullen? Wat bedoel je precies. Ik heb al eerder aangegeven dat ik er naast zat, ook met Italië bijvoorbeeld. Maar goed, dan kan ik nog steeds wel geïnteresseerd zijn in waarom andere mensen dat ook dachten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Probeer je er maar uit te lullen ja.
Zolang Colombia maar wintquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel moet Ivoorkust nu scoren om Colombia voorbij te gaan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bijt je niet te snel vast, het kan nog veranderen..
Als Colombia wint kunnen ze er niet voorbij.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hoeveel moet Ivoorkust nu scoren om Colombia voorbij te gaan?
en bij 1-2 verlies?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Colombia wint kunnen ze er niet voorbij.
Dat wordt een bloedbadquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien krijgt Björn Kuipers die wedstrijdquote:
Topicreeks: [Groep F] Nigeria v Argentinië + Bosnië v Iranquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat een of andere dakhaas raar heeft lopen reeksen
is ie meteen kansloos voor de finale...die wedstrijd kun je niet goed fluiten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien krijgt Björn Kuipers die wedstrijd
Er klopt echt geen reet van inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Topicreeks: [Groep F] Nigeria v Argentinië + Bosnië v Iran
wtfquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Topicreeks: [Groep F] Nigeria v Argentinië + Bosnië v Iran
Welke dakhaas zit er te kloten dan. Wedstrijdtopic voor Poule F morgen is al naar de tyfus en nu gesloten.quote:
Colombiaanse? niet aan beginnen een en al ellende krijg je over je heenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:35 schreef Halcon het volgende:
Die slet net op de tribune. Wie zou haar doen? Zeg het maar.
Ik sla even overquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:35 schreef Halcon het volgende:
Die slet net op de tribune. Wie zou haar doen? Zeg het maar.
Bosbeetle heeft even de puinhoop van iemand anders opgeruimdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke dakhaas zit er te kloten dan. Wedstrijdtopic voor Poule F morgen is al naar de tyfus en nu gesloten.
Met dank aan een achterlijke blunder van Tiotequote:
Misschien kun je een plan uitwerken over hoe de FIFA de loting beter kan maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach De Nederlanders moeten tegen de winnaar van Costa Rica - ??????
Geluk dat ze hebben bij de loting
for free naar die finalequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Griekenland-Costa Rica. Hier liggen mogelijkheden
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso niet, Japan speelt veel leuker voetbal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Liever Griekenland dan Japan in de kwartfinale.
| 1 2 3 4 | 1. Colombia 3-7 (6-2) 2. Griekenland 3-4 (1-3) 3. Ivoorkust 3-3 (3-4) 4. Japan 3-2 (2-3) |
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Spanje en Chili in de groep hebben en de volgende ronde wsl tegen Brazilie...Dit was meest kloterige loting die mogelijk was.
Japan tikte ons in die oefenwedstrijd helemaal weg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:48 schreef CheeseHead1992 het volgende:
[..]
Sowieso niet, Japan speelt veel leuker voetbal.
Nee die japanners hebben leukere fansquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Liever Griekenland dan Japan in de kwartfinale.
Dit WK bakken ze er weinig van.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Japan tikte ons in die oefenwedstrijd helemaal weg.
Algerijequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Japan is wereldkampioen oefenwedstrijden spelen. Gaat het ergens om, dan choken ze.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Japan tikte ons in die oefenwedstrijd helemaal weg.
Simpel:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Misschien kun je een plan uitwerken over hoe de FIFA de loting beter kan maken.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Simpel:
Eerst een vrije loting(niet kijkend naar aantal Europese landen) in de eerste ronde. Beste 8 van de wereld groepshoofd, dan pot 2 dan pot 3 en dan de kleintjes in pot4
1.De indeling van de potten wordt niet meer op basis van de Fifa ranking ingedeeld maar op basis van een 20 koppig selectie van ex trainers/spelers van over heel de wereld.
De kans bestaat dan dat je een groep hebt met alleen Europese tegenstanders:
Spanje
België
Rusland
Griekenland
of
Brazilië
Colombia
Chili
Ecuador
Niet helemaal waar. Ze winnen regelmatig de Asia Cup.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Japan is wereldkampioen oefenwedstrijden spelen. Gaat het ergens om, dan choken ze.
Maar met super veel geluk spelen jullie tegen Mexico en de volgende ronde wss Costa rica of fucking Griekenland..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Spanje en Chili in de groep hebben en de volgende ronde wsl tegen Brazilie...Dit was meest kloterige loting die mogelijk was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |