Of ze zijn een beetje overmoedig daar lolquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel mee bezig. Ze kunnen beter verliezen en dan hopen dat Ivoorkust wint.
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel mee bezig. Ze kunnen beter verliezen en dan hopen dat Ivoorkust wint.
Dat is behoorlijk dom van jou.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu pas dat ik het verkeerde topic volg. Heb hem op Griekenland - Ivoorkust staan.
Frank Wielaerdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
Wie is die commentator eigenlijk? Ik schakel net in. Herken de stem niet zo 1 2 3.
Ik denk niet dat ze zich druk maken daarover.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:19 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Uruguay, Brazilie, Duitsland, Frankrijk.
Hij heeft er weinig zin in vandaag. Ik ga mij maar even wagen aan Frank Snoeksquote:
Lekker simpel om dat soort dingen achteraf te roepen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef Shreyas het volgende:
Japan is wel slecht zeg, waarom dachten zoveel mensen dat ze kans hadden door te gaan?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lekker simpel om dat soort dingen achteraf te roepen.
blijkbaar niet, Al trachtte Nederland wel deze schema te ontlopenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zich druk maken daarover.
Nu al??quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:23 schreef 44rdbei het volgende:
Griekenland heeft nog maar 1 wissel over....
Ze komen nu uit tegen Uruguay i.p.v. Costa Rica en daarna tegen Brazilië / Chili i.p.v. Nederland / Mexico.quote:
WK / Welke landen gaan naar de achtste finale?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef Shreyas het volgende:
Japan is wel slecht zeg, waarom dachten zoveel mensen dat ze kans hadden door te gaan?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lekker simpel om dat soort dingen achteraf te roepen.
Waarom hebben die al twee keer gewisseld?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:23 schreef 44rdbei het volgende:
Griekenland heeft nog maar 1 wissel over....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |