Dat zou inderdaad wel heel verdacht uit gaan zien. Maar echt ik zou wel drie keer na gaan denken of ik wel eerste wil worden in deze poule. Godzijdank zitten wij niet met dat dilemma.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:10 schreef Nober het volgende:
Zie je het al voor je? Japan dat met 4-0 voor staat en Ivoorkust dat nog op 0-0 staat tegen de Grieken...
Maakt het toch wel interessant, dat ontlopen van het moeilijke schema. Maar voorlopig is het afwachten of Colombia daar rekening mee houdt.
My thoughts exactly, Japan zal moeten aanvallen, dat kunnen ze niet, en dan countert Colombia er gewoon met 3-0 overheen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:45 schreef E-Dubble het volgende:
Colombia gaat er gewoon overeen, japan vind ik echt drie keer niks. had veel meer verwacht van hun
Tsja, Costa Rica is ook een goeie ploeg hoor. Hopelijk een flitsend Colombia. WAT een gigantenploeg is dat hoor. En die dames op de tribune, om je vingers bij af te likken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef MakkieR het volgende:
Ik voorspel een 3-0 nederlaag voor Colombia, waar de Colombianen lachend tweede worden
Helaas denk ik dat dit waar zal blijkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:45 schreef E-Dubble het volgende:
Colombia gaat er gewoon overeen, japan vind ik echt drie keer niks. had veel meer verwacht van hun
Griepvoetbal v Krachtvoetbalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die niet Griekenland - Ivoorkut.
Mwah. Griekenland kan er helemaal niks vanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef Shreyas het volgende:
Ivoorkust - Griekenland is leuker denk ik, maar toch ga ik deze kijken
Die wedstrijd gaat tenminste nog ergens omquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef OverRated het volgende:
[..]
Mwah. Griekenland kan er helemaal niks van
Ze doen het.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:52 schreef MakkieR het volgende:
Zou ook opvallen als Colombia al zijn sterspelers nu laat rusten
Echt he. Zeldzaam slechte ploeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef OverRated het volgende:
[..]
Mwah. Griekenland kan er helemaal niks van
Dit wordt een zaadpot, markeer mijn woordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Griepvoetbal v Krachtvoetbal
Lekker genieten van twee voetballende ploegjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |