Frostyquote:
Als je dat doet heb je een goede radio en een bagger voetbal team!quote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als ik mijn tactische man voor het voetbal zo mogen uitkiezen, ben jij dat
Als ik mijn technische man voor Radio 49 zou mogen uitkiezen is Hiryu dat
Speciaal voor outpost aangevraagdquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je dat doet heb je een goede radio en een bagger voetbal team!
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Via Outpost76"Mexico it is!
(en nee, de aanvrager is eigenlijk niet outpost)"
Juist ja, ik vroeg me af of mensen die berichten eigen wel lezen. Ja dusquote:Op maandag 23 juni 2014 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Via Outpost76"Mexico it is!
(en nee, de aanvrager is eigenlijk niet outpost)"
En je hebt tevens een lek in het aanvraag systeem blootgelegdquote:Op maandag 23 juni 2014 23:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Juist ja, ik vroeg me af of mensen die berichten eigen wel lezen. Ja dus
Maf zequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef Fogel het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed indansen, moet om 8u alweer bij de fysio aanwezig zijn.
dan ben ik alweer bijna een uur aan het werkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef Fogel het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed indansen, moet om 8u alweer bij de fysio aanwezig zijn.
Ruilen ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef Fogel het volgende:
Hai Symphquote:
Muisjequote:
Meh, om daar om 0900 te zijn moet ik de vlucht van 0615 pakken en dan moet ik weer om half 4 op ofzoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ruilen ?
Jij morgen 0900 bij Bedrijfsmaatschappelijk werk voor mij, doe ik de Fysio om 0800 wel voor jou
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meh, om daar om 0900 te zijn moet ik de vlucht van 0615 pakken en dan moet ik weer om half 4 op ofzo![]()
Bedrijfsmaatschappelijk werk klinkt wel iets als waar ik op zou moeten kotsen overigens. Dus sorry, ik ga gewoon lekker bij de fysio languit half pitten totdat er weer iets hard KNAK zegt in mijn lijf
als je nu naar een niet getagged nummer luistert dan luister je nog naar Gupquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben in allen linkjes en streams en dingen en zo de weg ff kwijt, maar ik geloof dat ik nu nog steeds via de nieuwe radio naar Guppie luister
David Bowie - Like A Rocket Manquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je nu naar een niet getagged nummer luistert dan luister je nog naar Gup
jij ziet het wel, ik zie op de site alleen nog unknownquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
Gup is nu als een vis in het water
En en de nieuwe fallback kwam er ff 1 seconde tussendoor. Wordt aan gewerkt
Huh, dat is niet de bedoeling geloof ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef Symphonic het volgende:
ejjjjjj gup geeft de tags en verzoekjes niet meer door
Ja, unknown zie ik nu ook, maar ik zie ook geen DJ draaienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij ziet het wel, ik zie op de site alleen nog unknown
whehehe ik roep vis in het water en gup gaat spugenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, unknown zie ik nu ook, maar ik zie ook geen DJ draaien
Wat voor magische trukjes heb jij nu al weer uitgevonden die ik niet verzonnnen zou kunnen hebben
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe ik roep vis in het water en gup gaat spugen
ow ik weet het alquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Want Gup is dead op het droge op de oude site
Ik ben je ff kwijt denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow ik weet het al
Ik zeg: Gup is weer als een vis in het water
Gup denkt: Ow Fuck, Waterboarding, ik zeg niks meer
quote:
de tags waren weg (en inmiddels weer terug)quote:
Ik weet wat waterboarding is hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de tags waren weg (en inmiddels weer terug)
en waterboarding is een verhoormethode
maar stiekem denk ik dat iryu met jouw PM bezig is
echt, het ging als een treinquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet wat waterboarding is hoor
Oh, ik raak helemaal in de war als ik dingen uit handen geef
Ik zie het morgen wel.
Maar ik kan niets anders zeggen dan dat ik heel erg happy ben met de overgang naar de nieuwe server en de nieuwe Radio 49 site
slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
Muis gaat ook slapen, morgenochtend 09:00 [ afbeelding ] geven bij BMW
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
Muis gaat ook slapen, morgenochtend 09:00 [ afbeelding ] geven bij BMW
Dank jequote:
Oh dat laatste vind ik wel tof want die zijn erg lastig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je
Ik zal morgen ff foto's maken van mijn balkon. Komkommerkruid en kaasjeskruid staan in bloei
En ook spontaan klaprozen
Voor de klaprozen heb ik niets hoeven doenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dat laatste vind ik wel tof want die zijn erg lastig.![]()
Ik zal morgen een foto maken van mn prei in bloei.
Zeg eehm mevrouw muis.... (kijkend naar boven) je weet dat het al bed tijd is.. Wanneer denk je ons het plezier te doen om ook werkelijk naar je nest toe te gaan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
Echt ik moet daar ook eens een foto van maken....
Het moment dat mijn katertjes vinden dat ik moet gaan slapen. Zitten ze allebei naast mijn stoel mij alleen maar aan te kijken
Dat is ook wel het ultime muis-katers knuffel momentquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeg eehm mevrouw muis.... (kijkend naar boven) je weet dat het al bed tijd is.. Wanneer denk je ons het plezier te doen om ook werkelijk naar je nest toe te gaan?
katten kunnen datquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeg eehm mevrouw muis.... (kijkend naar boven) je weet dat het al bed tijd is.. Wanneer denk je ons het plezier te doen om ook werkelijk naar je nest toe te gaan?
nou, nog 1 keer Wiggle Wiggle en dan slapenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
Jah, en ik ga nu echt slapen
GIsteren was ik laat door de negatieve vibes, maar die zijn vandaag helemaal omgezet in bijna een roes
Breng mij niet in de verleiding om nog ff een slot van 3 minuten aan te vragenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou, nog 1 keer Wiggle Wiggle en dan slapen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Breng mij niet in de verleiding om nog ff een slot van 3 minuten aan te vragen
Ik vind het gewoon zo'n ontzettend grappig nummerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik zet gup ff 3 minuten uit en luister ff naar de YT
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
En ik betaal dik op Fok! om géén ads voor mijn kiezen te krijgen. Krijg ik alsnog een add voor mijn kiezen met weer een wonderoplossing voor binnen 3 maanden van een burnout af zijn
ja heerlijk nummer, ik draai hem morgenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo'n ontzettend grappig nummer
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja heerlijk nummer, ik draai hem morgen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem vorige week ook gedraaid, in de show dat ik ook Graceland draaide
Ik vind het gewoon een leuk nummer
En nu echt slapen![]()
Ik hoef niet met een spuuglapje bij een wieg te staan, guppie draait morgenochtend ook nog steeds op frosty
Morgen Symph.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen Symph.
Je staat op de thuispagina!
Zeker.quote:
die komt nog, maar daar zijn nog wat hikups mee, wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker.
Heeft er ooit over gegaan om een webplayer in te bouwen. Was wel benieuwd of deze er nog bij kwam ook.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die komt nog, maar daar zijn nog wat hikups mee, wordt aan gewerkt
ik zie hem nu ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:50 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind hem (op de ene typo na) echt mooi
Aan Melting de eer hoorquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:50 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind hem (op de ene typo na) echt mooi
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:05 schreef Hiryu het volgende:
Voor degene die gehandicapt zijn door een firewall en toch R49 willen luisteren...
http://radio49.nl/listen80.pls
Getest in iTunes en VLC.
Mijn dank is enorm!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:05 schreef Hiryu het volgende:
Voor degene die gehandicapt zijn door een firewall en toch R49 willen luisteren...
Getest in iTunes en VLC.
"Dit bestand kan niet door Windows Media Player worden afgespeeld."quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:05 schreef Hiryu het volgende:
Getest in iTunes en VLC.
Geen administrator zijn op je bedrijfslaptopquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Dit bestand kan niet door Windows Media Player worden afgespeeld."
Bedrijfslaptops
Dit is niet mijn winkel bedrijf, vriend.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen administrator zijn op je bedrijfslaptop
Dan ga ik voor je hopen dat de gupdokter een goede weblink voor je weet te bouwenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dit is niet mijn winkel bedrijf, vriend.
Nice, klinkt ook goedquote:
Welke was dat? Heb ik net gemist.quote:
Hoeren, neuken, nooit meer werken?quote:
Icequeen!quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoeren, neuken, nooit meer werken?
Gebeurd wel vaker dat ze later zijn, dan ze beloven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:44 schreef ToT het volgende:
CV-monteur zou tussen 13.00 en 18.00 langs komen...
Mooi zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:05 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond
Geheel tegen verwachting in was het team-uitje toch stiekem wel leuk
Toch mooi dat het gezellig was.quote:
boswandeling met boswachter en allemaal een smurfenmuts opquote:
Precies om dat soort zaken zijn een collega en ik vrijgesteld van dat soort groepsuitjesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
boswandeling met boswachter en allemaal een smurfenmuts op
Die reakties van de voorbijgangers waren priceless
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies om dat soort zaken zijn een collega en ik vrijgesteld van dat soort groepsuitjes
whehehe het was mijn schuldquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies om dat soort zaken zijn een collega en ik vrijgesteld van dat soort groepsuitjes
Ik ben geen 6 meerquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe het was mijn schuld
Maar was echt tof, leuke rit met een paardentram, heerlijke lunch en een zeer leerzame boswandeling
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:18 schreef Symphonic het volgende:
Grappig, als je echt weet wat je moet zoeken kun je gratis groenten en kruiden uit het bos halen
Maar als je je vergist ben je echt de pineut
Er zijn diverse simpele testjes om te kijken of een plant echt eetbaar is. Op je ex-schoonmoeder uit proberen is er één vanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:18 schreef Symphonic het volgende:
Grappig, als je echt weet wat je moet zoeken kun je gratis groenten en kruiden uit het bos halen
Maar als je je vergist ben je echt de pineut
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zijn diverse simpele testjes om te kijken of een plant echt eetbaar is. Op je ex-schoonmoeder uit proberen is er één van
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zijn diverse simpele testjes om te kijken of een plant echt eetbaar is. Op je ex-schoonmoeder uit proberen is er één van
Vooral doen als ik niet kan luisteren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef Symphonic het volgende:
Straks lekker draaien, ff geen voetbal
Ik ga straks ff een tijdje bandrijgen (eindletter van de artiest/band is beginletter van de volgende)
Dus als de bandnaam eindigd op een T komen alle bands die met The beginnen in aanmerking?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef Symphonic het volgende:
Straks lekker draaien, ff geen voetbal
Ik ga straks ff een tijdje bandrijgen (eindletter van de artiest/band is beginletter van de volgende)
wat mij betreft welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus als de bandnaam eindigd op een T komen alle bands die met The beginnen in aanmerking?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Vooral doen als ik niet kan luisteren.![]()
jazeker,Gup draait nog steeds zoals het draaidequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef rulerofdeath het volgende:
ah, het verzoekjessysteem doet het nog
ja, ik had het even 2 keer getest. ik was de eerste keer niet helemaal zekerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jazeker,Gup draait nog steeds zoals het draaide
Dan moet je dat een andere keer nog maar eens doen hè?quote:
tofquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik had het even 2 keer getest. ik was de eerste keer niet helemaal zeker
maar ik ga vanavond denk ik wel luisteren. ik ga zo even vedan met m'n aanhanger.
Dat komt zeker goedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet je dat een andere keer nog maar eens doen hè?
Ik ookquote:
Mute knop bracht ff de uitkomstquote:
Had ik laatst ook tijdens het draaien. Ik heb toen gewoon de virusscanner gekilledquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef Symphonic het volgende:
Pfff ik moest nog even snel rebooten, kut pop up van mijn virusscanner die een wit vlak over mijn browser gaf
die Alestorm gaat er de hele avond staanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
Alestorm --> Miss Montreal - Just a Flirt
Oh, verhip, ik vond het al zo vreemd klinkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die Alestorm gaat er de hele avond staan
Ik ga na deze beginnen, dit is Won Ton Ton
Nicequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
Simple Minds --> Sandy Shaw - Puppet on a string
Het zei me ff niks, maar dit nummer ken ik natuurlijk gewoonquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
Sandy Shaw --> Wang Chung - Dance Hall Days
Tuurlijk ken je dezequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zei me ff niks, maar dit nummer ken ik natuurlijk gewoon
Olaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef ToT het volgende:
AUW!
EVEN vergeten dat ik die operatie heb gehad; even op een kastje geklommen en mezelf opgeheven met het been aan de kant van de operatie!![]()
![]()
![]()
Nee idd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola
Damn, dat moet je voorlopig ff niet doen
arme jijquote:
Laatste letter van de band/artiest = eerste letter van de band/artiest (lepelen dus)quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laatste letter van de band/artiest = eerste letter van de band/artiest (lepelen dus)
dat zie je de rest van de avondquote:
Daardoor begon ik ook met de verkeerde artiest te lepelenquote:
Whehehe okee dan!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zie je de rest van de avond
Het is me eindelijk gelukt om de tags uit te zetten
owww ik heb de radioversie nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Aboriginal-muziek in een modern jasje.
Wel de radio-mix, want het origineel is schijtsaai!
Ik heb alleen een DMC mix van dat nummerquote:
die is mooiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
Yes --> Sting - Moon over bourbon street
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga dit een goed uut doen en dan gewoon weer verzoekjes
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Godverdomme, heb ik hem gewoon
Nu wil ik ook weten wat het is
Ah!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Dus als je wat roept is het sowieso niet voor niks
de dingen die ik nu niet draai draai ik straks na het lepelenquote:
klopt, en Simple Minds zijn al geweestquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:39 schreef ToT het volgende:
Okee ik geloof dat iemand hier allergisch voor Simple Minds was en de ander voor Simply Red? (Symph voor Simply Red geloof ik he?)
Kan ik Simple Minds wel veilig aanvragen?
Ah!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, en Simple Minds zijn al geweest
daar opende ik mee
Simply Red niet hoor, UB40quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:39 schreef ToT het volgende:
Okee ik geloof dat iemand hier allergisch voor Simple Minds was en de ander voor Simply Red? (Symph voor Simply Red geloof ik he?)
Kan ik Simple Minds wel veilig aanvragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zozo, 3D zonder bril!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
quote:
Ik ok, ik wist niet of ik moest lachen of huilenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:49 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen komt van deze lui een speciale Nederlandse versie met Henk Westbroek vocals uit.
Die hoorde ik vanmiddag op de radio
niet doorstrepenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
Ram Jam --> Marianne Faithfull - As tears go by
Idem, in de auto onderweg naar huisquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ok, ik wist niet of ik moest lachen of huilen
Bij de Coen en Sander Show hoorde ik hem
Als dat is wat ik denk wat het is is, is dat wel een goeiequote:
dan komt Opus straksquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als dat is wat ik denk wat het is is, is dat wel een goeie
Al Jarreau --> U2 maakt niet uit welk nummerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Na Al Dinges nog 1 lepel nummer en dan ga ik gewoon lekker verder met verzoekjes en de gemiste platen van net
Geeft aan dat ik echt naar jouw shows luisterquote:
Hehehe gaaf!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Owww dit is echt zo mooi he![]()
Ik heb ooit iemand heel goed gekend, die was heel goed in het voordragen in verschillende talen op gitaar getokkel
We hebben op feestjes samen echt uren gevuld
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft aan dat ik echt naar jouw shows luister
en door wat hij opdroeg wist ik welke accoorden hij wilde...quote:
Dan draai ik mijn favo nummer van U2quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al Jarreau --> U2 maakt niet uit welk nummer
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan draai ik mijn favo nummer van U2
en deze verwacht misschien niemand, maar die tekst is echt zooo mooi
zat ik er dus niet ver naast en heb ik het goed begrepenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
The Raven is van Edgar Allen Poe dacht ik
Klopt idd!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
The Raven is van Edgar Allen Poe dacht ik
Dit klinkt veel beter dan de studio opnamequote:
echt hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit klinkt veel beter dan de studio opname
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds mooi materiaal van Bobby MCFerrin..
Al is een stemkunstenaar, maar Bobby is daarin wel zijn meester
oke, zegt me zo niksquote:
foutjequote:
Meesten kennen hem van Don't worry, Be Happyquote:
en dat is zo niet Bobby MCFerrinquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meesten kennen hem van Don't worry, Be Happy
deze is zo mooi, en van deze wilde ik genieten zonder op zoek te zijn naar een volgend nummer, dus deze heb ik even bewaardquote:
NPquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat is zo niet Bobby MCFerrin
En Thanks![]()
![]()
En het geluid klinkt écht veel warmer en voller op de nieuwe streamquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze is zo mooi, en van deze wilde ik genieten zonder op zoek te zijn naar een volgend nummer, dus deze heb ik even bewaard
ja echt he, dat was mij ook al opgevallenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En het geluid klinkt écht veel warmer en voller op de nieuwe stream
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En het geluid klinkt écht veel warmer en voller op de nieuwe stream
Whehehe!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Een koelkast die warmer klinkt dan een schreeuwlelijk
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Dit is best geinig....
Maar de percussie is kut om te volgen
En op de echte viool niemand minder dan Yoyo-Maquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef ToT het volgende:
Nee dit is wel ondersteund met echte viool!
Maar wel knap dat hij het zo snel tegelijk mee kan doen!
Geen idee, ik ken wel een stel knakkers die dat met de cello doen!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Hoe heet die gast ook alweer die met zijn stem een elektrische gitaar na kan doen en dat je echt niet hoort dat het een stem is?
Ik heb echt G E E N ideequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Hoe heet die gast ook alweer die met zijn stem een elektrische gitaar na kan doen en dat je echt niet hoort dat het een stem is?
stond op mijn befaamde grijze TDK-90 waar ik het in mijn ML show over hadquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
Zo'n zalig fout nummer uit mijn jeugd is dit
gaan we zo horenquote:
Het wordt tijd dat ik in de box eens ga opruimen en mijn oude auto-bandjes terug vind. Per auto kenteken op het bandje en keurig de tracklist geprint in uitvouwbare zelfgemaakte binnenhoesjesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stond op mijn befaamde grijze TDK-90 waar ik het in mijn ML show over had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |