quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan draai ik mijn favo nummer van U2
en deze verwacht misschien niemand, maar die tekst is echt zooo mooi
zat ik er dus niet ver naast en heb ik het goed begrepenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
The Raven is van Edgar Allen Poe dacht ik
Klopt idd!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
The Raven is van Edgar Allen Poe dacht ik
Dit klinkt veel beter dan de studio opnamequote:
echt hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit klinkt veel beter dan de studio opname
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds mooi materiaal van Bobby MCFerrin..
Al is een stemkunstenaar, maar Bobby is daarin wel zijn meester
oke, zegt me zo niksquote:
foutjequote:
Meesten kennen hem van Don't worry, Be Happyquote:
en dat is zo niet Bobby MCFerrinquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meesten kennen hem van Don't worry, Be Happy
deze is zo mooi, en van deze wilde ik genieten zonder op zoek te zijn naar een volgend nummer, dus deze heb ik even bewaardquote:
NPquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat is zo niet Bobby MCFerrin
En Thanks![]()
![]()
En het geluid klinkt écht veel warmer en voller op de nieuwe streamquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze is zo mooi, en van deze wilde ik genieten zonder op zoek te zijn naar een volgend nummer, dus deze heb ik even bewaard
ja echt he, dat was mij ook al opgevallenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En het geluid klinkt écht veel warmer en voller op de nieuwe stream
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En het geluid klinkt écht veel warmer en voller op de nieuwe stream
Whehehe!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Een koelkast die warmer klinkt dan een schreeuwlelijk
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Dit is best geinig....
Maar de percussie is kut om te volgen
En op de echte viool niemand minder dan Yoyo-Maquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef ToT het volgende:
Nee dit is wel ondersteund met echte viool!
Maar wel knap dat hij het zo snel tegelijk mee kan doen!
Geen idee, ik ken wel een stel knakkers die dat met de cello doen!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Hoe heet die gast ook alweer die met zijn stem een elektrische gitaar na kan doen en dat je echt niet hoort dat het een stem is?
Ik heb echt G E E N ideequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Hoe heet die gast ook alweer die met zijn stem een elektrische gitaar na kan doen en dat je echt niet hoort dat het een stem is?
stond op mijn befaamde grijze TDK-90 waar ik het in mijn ML show over hadquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
Zo'n zalig fout nummer uit mijn jeugd is dit
gaan we zo horenquote:
Het wordt tijd dat ik in de box eens ga opruimen en mijn oude auto-bandjes terug vind. Per auto kenteken op het bandje en keurig de tracklist geprint in uitvouwbare zelfgemaakte binnenhoesjesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stond op mijn befaamde grijze TDK-90 waar ik het in mijn ML show over had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |