die Alestorm gaat er de hele avond staanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
Alestorm --> Miss Montreal - Just a Flirt
Oh, verhip, ik vond het al zo vreemd klinkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die Alestorm gaat er de hele avond staan
Ik ga na deze beginnen, dit is Won Ton Ton
Nicequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
Simple Minds --> Sandy Shaw - Puppet on a string
Het zei me ff niks, maar dit nummer ken ik natuurlijk gewoonquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
Sandy Shaw --> Wang Chung - Dance Hall Days
Tuurlijk ken je dezequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zei me ff niks, maar dit nummer ken ik natuurlijk gewoon
Olaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef ToT het volgende:
AUW!
EVEN vergeten dat ik die operatie heb gehad; even op een kastje geklommen en mezelf opgeheven met het been aan de kant van de operatie!![]()
![]()
![]()
Nee idd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola
Damn, dat moet je voorlopig ff niet doen
arme jijquote:
Laatste letter van de band/artiest = eerste letter van de band/artiest (lepelen dus)quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laatste letter van de band/artiest = eerste letter van de band/artiest (lepelen dus)
dat zie je de rest van de avondquote:
Daardoor begon ik ook met de verkeerde artiest te lepelenquote:
Whehehe okee dan!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zie je de rest van de avond
Het is me eindelijk gelukt om de tags uit te zetten
owww ik heb de radioversie nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Aboriginal-muziek in een modern jasje.
Wel de radio-mix, want het origineel is schijtsaai!
Ik heb alleen een DMC mix van dat nummerquote:
die is mooiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
Yes --> Sting - Moon over bourbon street
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga dit een goed uut doen en dan gewoon weer verzoekjes
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Godverdomme, heb ik hem gewoon
Nu wil ik ook weten wat het is
Ah!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Dus als je wat roept is het sowieso niet voor niks
de dingen die ik nu niet draai draai ik straks na het lepelenquote:
klopt, en Simple Minds zijn al geweestquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:39 schreef ToT het volgende:
Okee ik geloof dat iemand hier allergisch voor Simple Minds was en de ander voor Simply Red? (Symph voor Simply Red geloof ik he?)
Kan ik Simple Minds wel veilig aanvragen?
Ah!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, en Simple Minds zijn al geweest
daar opende ik mee
Simply Red niet hoor, UB40quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:39 schreef ToT het volgende:
Okee ik geloof dat iemand hier allergisch voor Simple Minds was en de ander voor Simply Red? (Symph voor Simply Red geloof ik he?)
Kan ik Simple Minds wel veilig aanvragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zozo, 3D zonder bril!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
quote:
Ik ok, ik wist niet of ik moest lachen of huilenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:49 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen komt van deze lui een speciale Nederlandse versie met Henk Westbroek vocals uit.
Die hoorde ik vanmiddag op de radio
niet doorstrepenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
Ram Jam --> Marianne Faithfull - As tears go by
Idem, in de auto onderweg naar huisquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ok, ik wist niet of ik moest lachen of huilen
Bij de Coen en Sander Show hoorde ik hem
Als dat is wat ik denk wat het is is, is dat wel een goeiequote:
dan komt Opus straksquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als dat is wat ik denk wat het is is, is dat wel een goeie
Al Jarreau --> U2 maakt niet uit welk nummerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Na Al Dinges nog 1 lepel nummer en dan ga ik gewoon lekker verder met verzoekjes en de gemiste platen van net
Geeft aan dat ik echt naar jouw shows luisterquote:
Hehehe gaaf!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Owww dit is echt zo mooi he![]()
Ik heb ooit iemand heel goed gekend, die was heel goed in het voordragen in verschillende talen op gitaar getokkel
We hebben op feestjes samen echt uren gevuld
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft aan dat ik echt naar jouw shows luister
en door wat hij opdroeg wist ik welke accoorden hij wilde...quote:
Dan draai ik mijn favo nummer van U2quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al Jarreau --> U2 maakt niet uit welk nummer
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan draai ik mijn favo nummer van U2
en deze verwacht misschien niemand, maar die tekst is echt zooo mooi
zat ik er dus niet ver naast en heb ik het goed begrepenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
The Raven is van Edgar Allen Poe dacht ik
Klopt idd!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
The Raven is van Edgar Allen Poe dacht ik
Dit klinkt veel beter dan de studio opnamequote:
echt hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit klinkt veel beter dan de studio opname
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds mooi materiaal van Bobby MCFerrin..
Al is een stemkunstenaar, maar Bobby is daarin wel zijn meester
oke, zegt me zo niksquote:
foutjequote:
Meesten kennen hem van Don't worry, Be Happyquote:
en dat is zo niet Bobby MCFerrinquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meesten kennen hem van Don't worry, Be Happy
deze is zo mooi, en van deze wilde ik genieten zonder op zoek te zijn naar een volgend nummer, dus deze heb ik even bewaardquote:
NPquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat is zo niet Bobby MCFerrin
En Thanks![]()
![]()
En het geluid klinkt écht veel warmer en voller op de nieuwe streamquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze is zo mooi, en van deze wilde ik genieten zonder op zoek te zijn naar een volgend nummer, dus deze heb ik even bewaard
ja echt he, dat was mij ook al opgevallenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En het geluid klinkt écht veel warmer en voller op de nieuwe stream
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En het geluid klinkt écht veel warmer en voller op de nieuwe stream
Whehehe!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Een koelkast die warmer klinkt dan een schreeuwlelijk
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Dit is best geinig....
Maar de percussie is kut om te volgen
En op de echte viool niemand minder dan Yoyo-Maquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef ToT het volgende:
Nee dit is wel ondersteund met echte viool!
Maar wel knap dat hij het zo snel tegelijk mee kan doen!
Geen idee, ik ken wel een stel knakkers die dat met de cello doen!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Hoe heet die gast ook alweer die met zijn stem een elektrische gitaar na kan doen en dat je echt niet hoort dat het een stem is?
Ik heb echt G E E N ideequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Hoe heet die gast ook alweer die met zijn stem een elektrische gitaar na kan doen en dat je echt niet hoort dat het een stem is?
stond op mijn befaamde grijze TDK-90 waar ik het in mijn ML show over hadquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
Zo'n zalig fout nummer uit mijn jeugd is dit
gaan we zo horenquote:
Het wordt tijd dat ik in de box eens ga opruimen en mijn oude auto-bandjes terug vind. Per auto kenteken op het bandje en keurig de tracklist geprint in uitvouwbare zelfgemaakte binnenhoesjesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stond op mijn befaamde grijze TDK-90 waar ik het in mijn ML show over had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |