Dan ga ik voor je hopen dat de gupdokter een goede weblink voor je weet te bouwenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dit is niet mijn winkel bedrijf, vriend.
Nice, klinkt ook goedquote:
Welke was dat? Heb ik net gemist.quote:
Hoeren, neuken, nooit meer werken?quote:
Icequeen!quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoeren, neuken, nooit meer werken?
Gebeurd wel vaker dat ze later zijn, dan ze beloven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:44 schreef ToT het volgende:
CV-monteur zou tussen 13.00 en 18.00 langs komen...
Mooi zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:05 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond
Geheel tegen verwachting in was het team-uitje toch stiekem wel leuk
Toch mooi dat het gezellig was.quote:
boswandeling met boswachter en allemaal een smurfenmuts opquote:
Precies om dat soort zaken zijn een collega en ik vrijgesteld van dat soort groepsuitjesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
boswandeling met boswachter en allemaal een smurfenmuts op
Die reakties van de voorbijgangers waren priceless
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies om dat soort zaken zijn een collega en ik vrijgesteld van dat soort groepsuitjes
whehehe het was mijn schuldquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies om dat soort zaken zijn een collega en ik vrijgesteld van dat soort groepsuitjes
Ik ben geen 6 meerquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe het was mijn schuld
Maar was echt tof, leuke rit met een paardentram, heerlijke lunch en een zeer leerzame boswandeling
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:18 schreef Symphonic het volgende:
Grappig, als je echt weet wat je moet zoeken kun je gratis groenten en kruiden uit het bos halen
Maar als je je vergist ben je echt de pineut
Er zijn diverse simpele testjes om te kijken of een plant echt eetbaar is. Op je ex-schoonmoeder uit proberen is er één vanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:18 schreef Symphonic het volgende:
Grappig, als je echt weet wat je moet zoeken kun je gratis groenten en kruiden uit het bos halen
Maar als je je vergist ben je echt de pineut
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zijn diverse simpele testjes om te kijken of een plant echt eetbaar is. Op je ex-schoonmoeder uit proberen is er één van
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zijn diverse simpele testjes om te kijken of een plant echt eetbaar is. Op je ex-schoonmoeder uit proberen is er één van
Vooral doen als ik niet kan luisteren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef Symphonic het volgende:
Straks lekker draaien, ff geen voetbal
Ik ga straks ff een tijdje bandrijgen (eindletter van de artiest/band is beginletter van de volgende)
Dus als de bandnaam eindigd op een T komen alle bands die met The beginnen in aanmerking?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef Symphonic het volgende:
Straks lekker draaien, ff geen voetbal
Ik ga straks ff een tijdje bandrijgen (eindletter van de artiest/band is beginletter van de volgende)
wat mij betreft welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus als de bandnaam eindigd op een T komen alle bands die met The beginnen in aanmerking?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Vooral doen als ik niet kan luisteren.![]()
jazeker,Gup draait nog steeds zoals het draaidequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef rulerofdeath het volgende:
ah, het verzoekjessysteem doet het nog
ja, ik had het even 2 keer getest. ik was de eerste keer niet helemaal zekerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jazeker,Gup draait nog steeds zoals het draaide
Dan moet je dat een andere keer nog maar eens doen hè?quote:
tofquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik had het even 2 keer getest. ik was de eerste keer niet helemaal zeker
maar ik ga vanavond denk ik wel luisteren. ik ga zo even vedan met m'n aanhanger.
Dat komt zeker goedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet je dat een andere keer nog maar eens doen hè?
Ik ookquote:
Mute knop bracht ff de uitkomstquote:
Had ik laatst ook tijdens het draaien. Ik heb toen gewoon de virusscanner gekilledquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef Symphonic het volgende:
Pfff ik moest nog even snel rebooten, kut pop up van mijn virusscanner die een wit vlak over mijn browser gaf
die Alestorm gaat er de hele avond staanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
Alestorm --> Miss Montreal - Just a Flirt
Oh, verhip, ik vond het al zo vreemd klinkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die Alestorm gaat er de hele avond staan
Ik ga na deze beginnen, dit is Won Ton Ton
Nicequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
Simple Minds --> Sandy Shaw - Puppet on a string
Het zei me ff niks, maar dit nummer ken ik natuurlijk gewoonquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
Sandy Shaw --> Wang Chung - Dance Hall Days
Tuurlijk ken je dezequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zei me ff niks, maar dit nummer ken ik natuurlijk gewoon
Olaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef ToT het volgende:
AUW!
EVEN vergeten dat ik die operatie heb gehad; even op een kastje geklommen en mezelf opgeheven met het been aan de kant van de operatie!![]()
![]()
![]()
Nee idd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola
Damn, dat moet je voorlopig ff niet doen
arme jijquote:
Laatste letter van de band/artiest = eerste letter van de band/artiest (lepelen dus)quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laatste letter van de band/artiest = eerste letter van de band/artiest (lepelen dus)
dat zie je de rest van de avondquote:
Daardoor begon ik ook met de verkeerde artiest te lepelenquote:
Whehehe okee dan!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zie je de rest van de avond
Het is me eindelijk gelukt om de tags uit te zetten
owww ik heb de radioversie nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Aboriginal-muziek in een modern jasje.
Wel de radio-mix, want het origineel is schijtsaai!
Ik heb alleen een DMC mix van dat nummerquote:
die is mooiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
Yes --> Sting - Moon over bourbon street
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga dit een goed uut doen en dan gewoon weer verzoekjes
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Godverdomme, heb ik hem gewoon
Nu wil ik ook weten wat het is
Ah!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Dus als je wat roept is het sowieso niet voor niks
de dingen die ik nu niet draai draai ik straks na het lepelenquote:
| Forum Opties | |