Frostyquote:
Als je dat doet heb je een goede radio en een bagger voetbal team!quote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als ik mijn tactische man voor het voetbal zo mogen uitkiezen, ben jij dat
Als ik mijn technische man voor Radio 49 zou mogen uitkiezen is Hiryu dat
Speciaal voor outpost aangevraagdquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je dat doet heb je een goede radio en een bagger voetbal team!
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Via Outpost76"Mexico it is!
(en nee, de aanvrager is eigenlijk niet outpost)"
Juist ja, ik vroeg me af of mensen die berichten eigen wel lezen. Ja dusquote:Op maandag 23 juni 2014 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Via Outpost76"Mexico it is!
(en nee, de aanvrager is eigenlijk niet outpost)"
En je hebt tevens een lek in het aanvraag systeem blootgelegdquote:Op maandag 23 juni 2014 23:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Juist ja, ik vroeg me af of mensen die berichten eigen wel lezen. Ja dus
Maf zequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef Fogel het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed indansen, moet om 8u alweer bij de fysio aanwezig zijn.
dan ben ik alweer bijna een uur aan het werkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef Fogel het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed indansen, moet om 8u alweer bij de fysio aanwezig zijn.
Ruilen ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef Fogel het volgende:
Hai Symphquote:
Muisjequote:
Meh, om daar om 0900 te zijn moet ik de vlucht van 0615 pakken en dan moet ik weer om half 4 op ofzoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ruilen ?
Jij morgen 0900 bij Bedrijfsmaatschappelijk werk voor mij, doe ik de Fysio om 0800 wel voor jou
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meh, om daar om 0900 te zijn moet ik de vlucht van 0615 pakken en dan moet ik weer om half 4 op ofzo![]()
Bedrijfsmaatschappelijk werk klinkt wel iets als waar ik op zou moeten kotsen overigens. Dus sorry, ik ga gewoon lekker bij de fysio languit half pitten totdat er weer iets hard KNAK zegt in mijn lijf
als je nu naar een niet getagged nummer luistert dan luister je nog naar Gupquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben in allen linkjes en streams en dingen en zo de weg ff kwijt, maar ik geloof dat ik nu nog steeds via de nieuwe radio naar Guppie luister
David Bowie - Like A Rocket Manquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je nu naar een niet getagged nummer luistert dan luister je nog naar Gup
jij ziet het wel, ik zie op de site alleen nog unknownquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
Gup is nu als een vis in het water
En en de nieuwe fallback kwam er ff 1 seconde tussendoor. Wordt aan gewerkt
Huh, dat is niet de bedoeling geloof ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef Symphonic het volgende:
ejjjjjj gup geeft de tags en verzoekjes niet meer door
Ja, unknown zie ik nu ook, maar ik zie ook geen DJ draaienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij ziet het wel, ik zie op de site alleen nog unknown
whehehe ik roep vis in het water en gup gaat spugenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, unknown zie ik nu ook, maar ik zie ook geen DJ draaien
Wat voor magische trukjes heb jij nu al weer uitgevonden die ik niet verzonnnen zou kunnen hebben
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe ik roep vis in het water en gup gaat spugen
ow ik weet het alquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Want Gup is dead op het droge op de oude site
Ik ben je ff kwijt denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow ik weet het al
Ik zeg: Gup is weer als een vis in het water
Gup denkt: Ow Fuck, Waterboarding, ik zeg niks meer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |