Bedankt Hansquote:Op maandag 23 juni 2014 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Twee stugge ploegen...typisch zo'n 1-0 wedstrijd.
Heb je nog meer open deuren?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:49 schreef WEST het volgende:
Het wordt een lastige wedstrijd. We zullen zien wat het wordt.
Ah nog een waarzegger, wie wordt er dan wereldkampioen?quote:
quote:
Costa Rica.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah nog een waarzegger, wie wordt er dan wereldkampioen?
Wij hebben RvP,Depay en Robbenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ochoa is een zeer goede keeper. Ze hebben maar één doelpunt tegen gehad.
Zo'n goede keeper is het niet hoor. Hij moest niet voor niets weg bij Ajaccio.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ochoa is een grabbelaar die tegen Brazilië 3x per ongeluk op de goede plek stondquote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Thanks a lot. Mexico wordt een lastige horde. Spelen snel en vinnig.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:46 schreef Lothiriel het volgende:
Mexico heeft me echt verrast moet ik zeggen. Denk dat het een gelijkopgaande wedstrijd wordt.
Succes alvast, buurtjes ik weet dat het nog een tijdje is![]()
de deur is dicht hoor.quote:
Precies, maar al die mensen zagen hem alleen toen en doen nu alsof het god zelf is.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Ochoa is een grabbelaar die tegen Brazilië 3x per ongeluk op de goede plek stond
Denk dat niemand mexico onderschat zoals we deden bij rusland..quote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef OProg het volgende:
Zeker niet te onderschatten, Rusland zouden we in 2008 ook wel even pakken.
Idd. Ik zeg Mexico 0 RVP 1 Depay 4 en Robben 1. Einduitslag Mexico - Nederland 0-6quote:Op maandag 23 juni 2014 23:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Spannend
[..]
Wij hebben RvP,Depay en Robben
Ja, want je had Nederland-Chili ook perfect voorspeld weet je nog? Je zei toch dat NL een pak slaag zou krijgen? Muahahaha, ik ga stuk als Ghana straks van Portugal wint, en ik acht die kans groot. Heb zelfs op Ghana ingezet.quote:
Kekster en InZanity zijn niet serieus te nemenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ja, want je had Nederland-Chili ook perfect voorspeld weet je nog? Je zei toch dat NL een pak slaag zou krijgen? Muahahaha, ik ga stuk als Ghana straks van Portugal wint, en ik acht die kans groot. Heb zelfs op Ghana ingezet.
Grapjas, deel je voorspelling, of ga je achteraf roepen dat je het goed had. Mexico gaat Nederland slopen. Wie daar niet van overtuigd is heeft geen verstand van voetbal.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ja, want je had Nederland-Chili ook perfect voorspeld weet je nog? Je zei toch dat NL een pak slaag zou krijgen? Muahahaha, ik ga stuk als Ghana straks van Portugal wint, en ik acht die kans groot. Heb zelfs op Ghana ingezet.
Ja maar mijn beste kekkie, jij had van te voren ( zoals ik je hoor praten ) een walkover bij Spanje - Nederland verwacht?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:01 schreef Kekster het volgende:
[..]
Grapjas, deel je voorspelling, of ga je achteraf roepen dat je het goed had. Mexico gaat Nederland slopen. Wie daar niet van overtuigd is heeft geen verstand van voetbal.
Nee, denk ik niet. Maar wel gewoon een hele stugge ploeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef Belladonna80 het volgende:
Is dit Mexico nou echt minder dan Chili vraag ik me af?
Ben wel benieuwd naar de opstelling, depay verdient zeker wel een kans om te beginnen maar dat is afhankelijk van hoe v. gaal wilt gaan spelen; 532 of 433quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik verwacht geen walk-over, maar wel een moeilijke wedstrijd voor het Nederlands Elftal. Nederland dient geduldig af te wachten en het veldspel nog te perfectioneren. Ik ga voor een klinische 2-0 voor Nederland.
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:57 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Idd. Ik zeg Mexico 0 RVP 1 Depay 4 en Robben 1. Einduitslag Mexico - Nederland 0-6
Zeker, maar bij Nederland lijkt ( ja, ik moet daar toch voorzichtig mee zijn denk ik ) het team goed te zitten. Afspraken lijken te worden nagekomen. Ik zie niet in welke ploeg, buiten Duitsland en België, wie dit Nederlands elftal zou kunnen verslaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee, denk ik niet. Maar wel gewoon een hele stugge ploeg.
Dat ik uberhaupt nog op jou inga, ff serieus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:01 schreef Kekster het volgende:
[..]
Grapjas, deel je voorspelling, of ga je achteraf roepen dat je het goed had. Mexico gaat Nederland slopen. Wie daar niet van overtuigd is heeft geen verstand van voetbal.
Ze hebben geen absolute sterspelers zoals Alexis Sanchez en Vidal, maar wel een hele stugge ploeg die met pressie speelt. Nederland moet dus geduldig zijn en met snelle en precieze passes uitbreken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef Belladonna80 het volgende:
Frankrijk?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:03 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Zeker, maar bij Nederland lijkt ( ja, ik moet daar toch voorzichtig mee zijn denk ik ) het team goed te zitten. Afspraken lijken te worden nagekomen. Ik zie niet in welke ploeg, buiten Duitsland en België, wie dit Nederlands elftal zou kunnen verslaan.
433 met Kongolo linksback en Blind op 't middenveld naast de Jong. Lens begint, Depay heeft zich bewezen als ideale pinchhitter, waarschijnlijk past dat ook allemaal precies binnen het profiel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:03 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de opstelling, depay verdient zeker wel een kans om te beginnen maar dat is afhankelijk van hoe v. gaal wilt gaan spelen; 532 of 433
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:04 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dat ik uberhaupt nog op jou inga, ff serieus.
nee joh kom op bang voor die taco vretersquote:
voorspelling van wat precies?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:05 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je geen voorspelling durft te doen, homo.
Dat is wat Hij wilt dat je denkt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:06 schreef F.M.D. het volgende:
van gaal is welke welke wedstrijd met 5-3-2 begonnen dus dat zal nu niet anders zijn.
Even benadrukken.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kekster en InZanity zijn niet serieus te nemen
quote:
Mexico is zeker niet minder dan Chili. Ze hebben geen absolute topspeler, maar zijn echt een team die ongeloofelijk veel pressie spelen en als een gek rennen. Verder vond ik Mexico conditioneel een beter indruk maakt dan Chili.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef Belladonna80 het volgende:
Dat heeft 'ie toch ook niet gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef KingRoland het volgende:
Stijn, kan je geen Robben WK 2014 plaatje in de OP voor mij zetten?
26-0 en 0-23, minstens!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef Kekster het volgende:
[..]
Portugal - Ghana en Nederland - Mexico. Kom maar op, anders ga je achteraf roepen dat je het juist had.
Waarom heb je daar twijfels over?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef deleriouz het volgende:
Mexico wordt helemaal op slot gezet zondag, let maar op. Wordt een makkie met twee goals van van Persie. Ik heb meer twijfels voor mijn team USA a.s. donderdag tegen Duitsland.
Ghana wint van Portugal en Nederland wint van Mexico. Noteer het maar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef Kekster het volgende:
[..]
Portugal - Ghana en Nederland - Mexico. Kom maar op, anders ga je achteraf roepen dat je het juist had.
Uitslagen inclusief doelpunten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ghana wint van Portugal en Nederland wint van Mexico. Noteer het maar.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:10 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ghana wint met 2-0 en Nederland wint met 2-1
Tsja, maar ik geloof dat deze wedstrijd easy wordt. 5-0 ik blijf er bij.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef MakkieR het volgende:
Het is vrij simpel, de achtste finales zijn nooit simpel.
quote:
Duitsland-Engeland 4-1.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef MakkieR het volgende:
Het is vrij simpel, de achtste finales zijn nooit simpel.
Portugal ligt er ook uit als ze van Ghana winnen.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Nah ja, als die andere wedstrijd gelijk eindigt, dan toch alleen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Portugal ligt er ook uit als ze van Ghana winnen.
Ik hoop het ook natuurlijk, Maar Mexico is niet zomaar in de achtste finales gekomen. Gelijk in punten met Brazilië, prima in staat om een groot voetbalnatie als Brazilie af te houden ben ik er niet zomaar gerust op. Wel ben ik blij dat Nederland is afgestapt van het arrogante voetbal en voetbalt naar hun vermogen. Dat kan de sleutel zijn tot het succes.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:12 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, maar ik geloof dat deze wedstrijd easy wordt. 5-0 ik blijf er bij.
Kijk hun doelsaldoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:16 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Nah ja, als die andere wedstrijd gelijk eindigt, dan toch alleen?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:01 schreef Kekster het volgende:
[..]
Die heb je zeker nog niet zien voetballen.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:50 schreef Anoonumos het volgende:
Ja luck maar weer naar de halve finale via Mexico en Costa Rica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |