Bedankt Hansquote:Op maandag 23 juni 2014 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Twee stugge ploegen...typisch zo'n 1-0 wedstrijd.
Heb je nog meer open deuren?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:49 schreef WEST het volgende:
Het wordt een lastige wedstrijd. We zullen zien wat het wordt.
Ah nog een waarzegger, wie wordt er dan wereldkampioen?quote:
quote:
Costa Rica.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah nog een waarzegger, wie wordt er dan wereldkampioen?
Wij hebben RvP,Depay en Robbenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ochoa is een zeer goede keeper. Ze hebben maar één doelpunt tegen gehad.
Zo'n goede keeper is het niet hoor. Hij moest niet voor niets weg bij Ajaccio.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ochoa is een grabbelaar die tegen Brazilië 3x per ongeluk op de goede plek stondquote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Thanks a lot. Mexico wordt een lastige horde. Spelen snel en vinnig.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:46 schreef Lothiriel het volgende:
Mexico heeft me echt verrast moet ik zeggen. Denk dat het een gelijkopgaande wedstrijd wordt.
Succes alvast, buurtjes ik weet dat het nog een tijdje is![]()
de deur is dicht hoor.quote:
Precies, maar al die mensen zagen hem alleen toen en doen nu alsof het god zelf is.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Ochoa is een grabbelaar die tegen Brazilië 3x per ongeluk op de goede plek stond
Denk dat niemand mexico onderschat zoals we deden bij rusland..quote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef OProg het volgende:
Zeker niet te onderschatten, Rusland zouden we in 2008 ook wel even pakken.
Idd. Ik zeg Mexico 0 RVP 1 Depay 4 en Robben 1. Einduitslag Mexico - Nederland 0-6quote:Op maandag 23 juni 2014 23:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Spannend
[..]
Wij hebben RvP,Depay en Robben
Ja, want je had Nederland-Chili ook perfect voorspeld weet je nog? Je zei toch dat NL een pak slaag zou krijgen? Muahahaha, ik ga stuk als Ghana straks van Portugal wint, en ik acht die kans groot. Heb zelfs op Ghana ingezet.quote:
Kekster en InZanity zijn niet serieus te nemenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ja, want je had Nederland-Chili ook perfect voorspeld weet je nog? Je zei toch dat NL een pak slaag zou krijgen? Muahahaha, ik ga stuk als Ghana straks van Portugal wint, en ik acht die kans groot. Heb zelfs op Ghana ingezet.
Grapjas, deel je voorspelling, of ga je achteraf roepen dat je het goed had. Mexico gaat Nederland slopen. Wie daar niet van overtuigd is heeft geen verstand van voetbal.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ja, want je had Nederland-Chili ook perfect voorspeld weet je nog? Je zei toch dat NL een pak slaag zou krijgen? Muahahaha, ik ga stuk als Ghana straks van Portugal wint, en ik acht die kans groot. Heb zelfs op Ghana ingezet.
Ja maar mijn beste kekkie, jij had van te voren ( zoals ik je hoor praten ) een walkover bij Spanje - Nederland verwacht?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:01 schreef Kekster het volgende:
[..]
Grapjas, deel je voorspelling, of ga je achteraf roepen dat je het goed had. Mexico gaat Nederland slopen. Wie daar niet van overtuigd is heeft geen verstand van voetbal.
Nee, denk ik niet. Maar wel gewoon een hele stugge ploeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef Belladonna80 het volgende:
Is dit Mexico nou echt minder dan Chili vraag ik me af?
Ben wel benieuwd naar de opstelling, depay verdient zeker wel een kans om te beginnen maar dat is afhankelijk van hoe v. gaal wilt gaan spelen; 532 of 433quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik verwacht geen walk-over, maar wel een moeilijke wedstrijd voor het Nederlands Elftal. Nederland dient geduldig af te wachten en het veldspel nog te perfectioneren. Ik ga voor een klinische 2-0 voor Nederland.
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:57 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Idd. Ik zeg Mexico 0 RVP 1 Depay 4 en Robben 1. Einduitslag Mexico - Nederland 0-6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |