quote:
Costa Rica.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah nog een waarzegger, wie wordt er dan wereldkampioen?
Wij hebben RvP,Depay en Robbenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ochoa is een zeer goede keeper. Ze hebben maar één doelpunt tegen gehad.
Zo'n goede keeper is het niet hoor. Hij moest niet voor niets weg bij Ajaccio.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ochoa is een grabbelaar die tegen Brazilië 3x per ongeluk op de goede plek stondquote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Thanks a lot. Mexico wordt een lastige horde. Spelen snel en vinnig.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:46 schreef Lothiriel het volgende:
Mexico heeft me echt verrast moet ik zeggen. Denk dat het een gelijkopgaande wedstrijd wordt.
Succes alvast, buurtjes ik weet dat het nog een tijdje is![]()
de deur is dicht hoor.quote:
Precies, maar al die mensen zagen hem alleen toen en doen nu alsof het god zelf is.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Ochoa is een grabbelaar die tegen Brazilië 3x per ongeluk op de goede plek stond
Denk dat niemand mexico onderschat zoals we deden bij rusland..quote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef OProg het volgende:
Zeker niet te onderschatten, Rusland zouden we in 2008 ook wel even pakken.
Idd. Ik zeg Mexico 0 RVP 1 Depay 4 en Robben 1. Einduitslag Mexico - Nederland 0-6quote:Op maandag 23 juni 2014 23:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Spannend
[..]
Wij hebben RvP,Depay en Robben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |