Dat is wat Hij wilt dat je denkt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:06 schreef F.M.D. het volgende:
van gaal is welke welke wedstrijd met 5-3-2 begonnen dus dat zal nu niet anders zijn.
Even benadrukken.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kekster en InZanity zijn niet serieus te nemen
quote:
Mexico is zeker niet minder dan Chili. Ze hebben geen absolute topspeler, maar zijn echt een team die ongeloofelijk veel pressie spelen en als een gek rennen. Verder vond ik Mexico conditioneel een beter indruk maakt dan Chili.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef Belladonna80 het volgende:
Is dit Mexico nou echt minder dan Chili vraag ik me af?
Dat heeft 'ie toch ook niet gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef KingRoland het volgende:
Stijn, kan je geen Robben WK 2014 plaatje in de OP voor mij zetten?
26-0 en 0-23, minstens!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef Kekster het volgende:
[..]
Portugal - Ghana en Nederland - Mexico. Kom maar op, anders ga je achteraf roepen dat je het juist had.
Waarom heb je daar twijfels over?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef deleriouz het volgende:
Mexico wordt helemaal op slot gezet zondag, let maar op. Wordt een makkie met twee goals van van Persie. Ik heb meer twijfels voor mijn team USA a.s. donderdag tegen Duitsland.
Ghana wint van Portugal en Nederland wint van Mexico. Noteer het maar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef Kekster het volgende:
[..]
Portugal - Ghana en Nederland - Mexico. Kom maar op, anders ga je achteraf roepen dat je het juist had.
Uitslagen inclusief doelpunten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ghana wint van Portugal en Nederland wint van Mexico. Noteer het maar.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:10 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ghana wint met 2-0 en Nederland wint met 2-1
Tsja, maar ik geloof dat deze wedstrijd easy wordt. 5-0 ik blijf er bij.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef MakkieR het volgende:
Het is vrij simpel, de achtste finales zijn nooit simpel.
quote:
Duitsland-Engeland 4-1.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef MakkieR het volgende:
Het is vrij simpel, de achtste finales zijn nooit simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |