is toch niet shit? als ik de OP goed lees is er echt niks belachelijks aan.quote:
Het leest wel als een parodie topic, gelukkig voldoe ik niet aan alle eisen dus ik ben toch nog een beetje origineelquote:Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef Fraymenkahn het volgende:
[..]
is toch niet shit? als ik de OP goed lees is er echt niks belachelijks aan.
Ja er kan gezeurd worden over instagram, maar niemand echt niemand ook kerels niet is vies van een beetje leuke aandacht dus het delen van foto's op sociale media is ook gewoon normaal.
thanksquote:Op maandag 23 juni 2014 21:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Fotoboek bekeken, zou spotten tijdens squats/10.
Ja leuk would/10 comments via internet krijgenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef Fraymenkahn het volgende:
[..]
is toch niet shit? als ik de OP goed lees is er echt niks belachelijks aan.
Ja er kan gezeurd worden over instagram, maar niemand echt niemand ook kerels niet is vies van een beetje leuke aandacht dus het delen van foto's op sociale media is ook gewoon normaal.
Heeft niks met onzekerheid te maken. Het is een manier om de wereld te laten zien wat je passie is en een goed gevoel over jezelf te krijgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja leuk would/10 comments via internet krijgen![]()
Dan moet je wel heel erg onzeker zijn.
denken dat iemand een neuk geeftquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heeft niks met onzekerheid te maken. Het is een manier om de wereld te laten zien wat je passie is en een goed gevoel over jezelf te krijgen.
comments van bekenden ook toch? sorry maar ben niet heel erg bekend met instagram, dacht dat het net zoiets was/is als FBquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja leuk would/10 comments via internet krijgen![]()
Dan moet je wel heel erg onzeker zijn.
Vrienden zie ik in t echt wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:12 schreef Fraymenkahn het volgende:
[..]
comments van bekenden ook toch? sorry maar ben niet heel erg bekend met instagram, dacht dat het net zoiets was/is als FB
Je moet meiden volgen die ook echt een opleiding tot trainer/diëtiste hebben gevolgd/volgen, die geven vaak beter adviesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ik volgde deze hoeren ook, tot ik merkte dat ze 0 adviezen gaven en alleen voor aandachtshoeren spelen.
Noem er eens een paar?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je moet meiden volgen die ook echt een opleiding tot trainer/diëtiste hebben gevolgd/volgen, die geven vaak beter advies
quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je moet meiden volgen die ook echt een opleiding tot trainer/diëtiste hebben gevolgd/volgen, die geven vaak beter advies
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Fotoboek bekeken, zou spotten tijdens squats/10.
Ga naar de chirurg als je net zulke ronde billen als Jen Selter wil is het enige juiste advies.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik snap je sarcasme nuquote:Op maandag 23 juni 2014 21:18 schreef G.R.S. het volgende:
Eindelijk een topic voor female-only!
Mijn voorbeeld is Jen Selter
[ afbeelding ]
Haar kont is absoluut perfectIk volg haar bootyliciousschema dat bestaat uit bodyweight squats, kickbacks en andere vormen van squats.
#neverskiplegday
#shapingupdatbooty
Tja als je dat niet leuk vind moet je ze niet volgen hequote:Op woensdag 25 juni 2014 09:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Noem er eens een paar?
Ik zie ELKE ochtend die kut havermoutborden met zgn superfoods a ala moerbeien/pindakaas/cacao nibs.
In de middag gaan ze over op oeh zie mij in mn short, zwetend en smachtend naar wat likes.
'S avonds een sfs om andere aandachtshoeren tevreden te stellen.
Ik volg haar dan ook nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga naar de chirurg als je net zulke ronde billen als Jen Selter wil is het enige juiste advies.
Hoe gaat het met jouw ass schatjequote:Op woensdag 25 juni 2014 13:30 schreef G.R.S. het volgende:
Die Kayla is echt de ultieme fit girl.
[ afbeelding ]
Prachtige benen. #thighgap #ribcage #musclesareforguys
Zulke bovenbenenquote:
Tighgaps waren ook populair in '40-'45.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:30 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Je klinkt een beetje ziekelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:30 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooi, lekkere benen ook. Vraag me af hoeveel squats ze daarvoor doet. En natuurlijk veel buikspieren trainen voor dat strakke buikje?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:30 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Stimo!! Goed goed, met jou?quote:
Thanks meid! Heb een paar inspirerende tumblerpages gevondenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje ziekelijkIs thinspo niet meer iets voor jou?
Heb genoeg DM's gehad van dames dat ze het een handig en leuk topic vinden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:29 schreef Bitterlemon het volgende:
Dit. Daarnaast zijn er blijkbaar ook nog mensen die hier echt volledig serieus over zijn.
Want een glas wijn past niet in een gezond dieet?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:44 schreef Typfaut het volgende:
Ik vind dit soort lichamen heel mooi en ik wou dat ik de discipline had om elke dag goed te trainen en gezond te eten! Jammer genoeg wint dat glaasje wijn bij mijn diner het van spuitwater.
Alleen snap ik de siliconenborsten niet.
niets als het glas bestaat uit de flesquote:Op maandag 30 juni 2014 18:40 schreef Bossmuis het volgende:
[..]
Want een glas wijn past niet in een gezond dieet?
Ik doelde op meer verleidingen en nam het glas wijn als voorbeeld.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:40 schreef Bossmuis het volgende:
[..]
Want een glas wijn past niet in een gezond dieet?
Heeft niks met fit te maken. Als je niet de juiste botstructuur hebt daar kun je ze niet krijgen.quote:
Als je zware botten hebt zeker nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft niks met fit te maken. Als je niet de juiste botstructuur hebt daar kun je ze niet krijgen.
Ik krijg meer comments van meiden dan van mannenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij doet het alleen voor mannelijke aandacht?
Nee toch?
Die 3 eigenschappen, daar draait het om iddquote:
Wat is je insta babyquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die tweede gehoord
Het zijn bijna alleen maar foto's van eten dus ik denk niet dat het je interesseert, plus ik hou mijn insta liever positief en fokker vrijquote:
Binnenkort foto van die van jou dus?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die tweede gehoord
Wiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:09 schreef krioro het volgende:
Ik ben hier voor de Caitlin pics.
En om jullie uit te lachen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 03:42 schreef Florentius het volgende:
TS gezien, zoooooooooooooooooooo blij dat ik geen vrouw ben![]()
Wat een vreselijk moet dat zijn jezelf moeten reduceren tot een etalage raampje, die poses, die fake tieten, blech!!
Eigenlijk biologisch gezien ook heel erg raar, vrouwen hoeven maar op handen en voeten te gaan om zaad te ontvangen.
Het zouden eigenlijk de mannetjes moeten zijn die een show zouden moeten neerzetten om uitgekozen te worden, tenminste als mensen vrouwtjes een beetje visueel selectief waren.
Dat zijn ze duidelijk al miljoenen jaren niet anders zagen de paartjes er zo uit:
[ afbeelding ]
Die vrouw heeft haar om voor door de knieeën te zakken trouwens.
De mannetjes zo:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
Tegen wie heb je het nou?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
Jouw onsamenhangende posts en vreemde voorbeelden doen mij denken aan mensen die je wel eens op feestjes ziet. Gasten die ooit eens teveel pillen of zegels hebben genomen en nu de hele dag met een notitieblokje rondlopen berekeningen uit te voeren om achter de betekenis van het leven te komen. En elke dag in angst leven dat je hersenactiviteit niet wordt afgetapt door de CIA of door een alienras wat in het binnenste van de aarde woont.
wat heb jij voor nichterig kleurtje?quote:
lol, wtfquote:Op zondag 13 juli 2014 03:42 schreef Florentius het volgende:
Wat een vreselijk moet dat zijn jezelf moeten reduceren tot een etalage raampje, die poses, die fake tieten, blech!!
Eigenlijk biologisch gezien ook heel erg raar, vrouwen hoeven maar op handen en voeten te gaan om zaad te ontvangen.
Het zouden eigenlijk de mannetjes moeten zijn die een show zouden moeten neerzetten om uitgekozen te worden, tenminste als mensen vrouwtjes een beetje visueel selectief waren.
Dat zijn ze duidelijk al miljoenen jaren niet anders zagen de paartjes er zo uit:
[ afbeelding ]
De mannetjes zo:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
Goed bezig meid!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:48 schreef PepperPotts het volgende:
Haha, ik ben deels schuldig aan deze fit girl praktijken, inclusief roze shakebeker
KPD is een paar deuren verder. Dit topic gaat over serieuze dingen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
HEUUUUUUUH WE WANT SOME BOOBIESSSSSSSSSSS
Waar blijven de tetten?
Moeten ze eerst langs Robert Schoemacherquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
HEUUUUUUUH WE WANT SOME BOOBIESSSSSSSSSSS
Waar blijven de tetten?
Post dan op het minst de Facebook-/instagramprofielen hier.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ik volgde deze hoeren ook, tot ik merkte dat ze 0 adviezen gaven en alleen voor aandachtshoeren spelen.
En jij bent..?quote:Op zondag 13 juli 2014 03:42 schreef Florentius het volgende:
[ afbeelding ]
De mannetjes zo:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
Dit ja. Neptieten zijn per definitie lelijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:44 schreef Typfaut het volgende:
Ik vind dit soort lichamen heel mooi en ik wou dat ik de discipline had om elke dag goed te trainen en gezond te eten! Jammer genoeg wint dat glaasje wijn bij mijn diner het van spuitwater.
Alleen snap ik de siliconenborsten niet.
Mwa. Ik vond die ik laats in het GYM topic postte erg lekker (dat filmpje).quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:30 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ja. Zij is zo lekker.quote:
Het was eigenlijk commentaar op het hele topic. Maar het meisje uit dat filmpje heeft wel een sympathiekere uitstraling dan de meeste van die fitness-babes.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit ja. Zij is zo lekker.
Edit: meer info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kacy_Catanzaro
(ze is 1.52m)
Mwa, iedere maaltijd gezond eten en vaak naar de sportschool in de week is toch een lifestyle? Dat ze van iedere maaltijd een foto maken daar heb ik ook mijn bedenkingen bij maarja dat is instagram dan... Met een pilletje van het een of het ander doel je denk ik op anabolen etc. ? Lijkt me sterk dat 'fitgirls' dat doen, maar goed er zijn wel meer mensen die versteld staan van wat je kan bereiken met een goed eet en trainingsschema en wat discipline.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vind het een beetje onzin, zeker die foto van die bakjes met eten. Ik zie daar volgens mij alleen kip in terwijl je ook tonijn kan doen. En nog tal van andere dingen.
Fit zijn is niet alleen sporten en selfies maken, het is een lifestyle. Plus veel van die dames met die mooie afgetrainde lichamen doen het niet alleen op voeding en training, af en toe een pilletje van het een of ander helpt ook om strak te worden. (En dan zeggen ze wat over wielrenners, maar goed deze dames doen als het goed is geen competitie).
Neemt niet weg dat je door alleen een pilletje zo'n lichaam krijgt. Zij werken er echt wel voor. Ik vind het tot op een zekere hoogte wel mooi, ze moeten geen sixpack krijgen waar je de was op kan doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vind het een beetje onzin, zeker die foto van die bakjes met eten. Ik zie daar volgens mij alleen kip in terwijl je ook tonijn kan doen. En nog tal van andere dingen.
Fit zijn is niet alleen sporten en selfies maken, het is een lifestyle. Plus veel van die dames met die mooie afgetrainde lichamen doen het niet alleen op voeding en training, af en toe een pilletje van het een of ander helpt ook om strak te worden. (En dan zeggen ze wat over wielrenners, maar goed deze dames doen als het goed is geen competitie).
Haar ass zou ik wel willenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:18 schreef G.R.S. het volgende:
Eindelijk een topic voor female-only!
Mijn voorbeeld is Jen Selter
[ afbeelding ]
Haar kont is absoluut perfectIk volg haar bootyliciousschema dat bestaat uit bodyweight squats, kickbacks en andere vormen van squats.
#neverskiplegday
#shapingupdatbooty
quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dan moet je implantaten nemen.
True in combinatie een gebalanceerd dieet en wat hulp van genen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is niet voldoende voor de reet van Jen Selter.
En van de plastische chirurg.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:12 schreef Craptacular het volgende:
[..]
True in combinatie een gebalanceerd dieet en wat hulp van genen.
Met trainen en eten kan je een hoop bereiken. No plastic fantastic!quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En van de plastische chirurg.
Maar niet de reet van Jen Selter. Wist je trouwens dat zo'n reet racistisch is?quote:Op woensdag 5 november 2014 06:30 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Met trainen en eten kan je een hoop bereiken. No plastic fantastic!
gvdquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja als je dat niet leuk vind moet je ze niet volgen heIk volg zelf oa Kayla Itsines (personal trainer uit Australië).
Dat hoofd.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:46 schreef Montelly het volgende:
https://instagram.com/nikkiblackketter/
https://www.youtube.com/user/nikkiblackketter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bonus:
[ afbeelding ]
#relationshipgoals
prachtigquote:
ok, toegegeven eerste foto aparte hoofd, maar ze is voor de rest wel leuk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat eerste fotootje is gewoon niet mooi
Zou jij zo een chick willen?quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
ok, toegegeven eerste foto aparte hoofd, maar ze is voor de rest wel leuk.
Ja hoor, waarom niet.quote:
Dit inderdaad. Zelfs al is alles nep, is het nog steeds maar een 6/10.quote:
Dat vroeg ik mezelf eigenlijk ook af ja. Of er vrouwen zijn die veel trainen en NIET constant foto's op instagram plaatsen. Je zou onderhand zeggen dat het er bij hoortquote:Op zondag 12 juli 2015 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... ik sta elke dag minimaal twee uur in de sportschool, maar ik heb toch wat moeite met mensen die zulke instagramsites bijhouden. Ga sporten in plaats van gewichten bezet houden met het maken van selfies...
Ik heb überhaupt geen telefoon mee naar de sportschoolquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mezelf eigenlijk ook af ja. Of er vrouwen zijn die veel trainen en NIET constant foto's op instagram plaatsen. Je zou onderhand zeggen dat het er bij hoort
http://frontpage.fok.nl/nieuws/708033/1/1/50/meisje-te-sexy-voor-basic-fit.htmlquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet trouwens van de mensen die ik er elke dag zie, dat er voornamelijk gegrinnikt wordt om die meiden, maar achmet een maand zijn ze meestal wel weer weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |