Dat vroeg ik mezelf eigenlijk ook af ja. Of er vrouwen zijn die veel trainen en NIET constant foto's op instagram plaatsen. Je zou onderhand zeggen dat het er bij hoortquote:Op zondag 12 juli 2015 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... ik sta elke dag minimaal twee uur in de sportschool, maar ik heb toch wat moeite met mensen die zulke instagramsites bijhouden. Ga sporten in plaats van gewichten bezet houden met het maken van selfies...
Ik heb überhaupt geen telefoon mee naar de sportschoolquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mezelf eigenlijk ook af ja. Of er vrouwen zijn die veel trainen en NIET constant foto's op instagram plaatsen. Je zou onderhand zeggen dat het er bij hoort
http://frontpage.fok.nl/nieuws/708033/1/1/50/meisje-te-sexy-voor-basic-fit.htmlquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet trouwens van de mensen die ik er elke dag zie, dat er voornamelijk gegrinnikt wordt om die meiden, maar achmet een maand zijn ze meestal wel weer weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |