Ik krijg meer comments van meiden dan van mannenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij doet het alleen voor mannelijke aandacht?
Nee toch?
Die 3 eigenschappen, daar draait het om iddquote:
Wat is je insta babyquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die tweede gehoord
Het zijn bijna alleen maar foto's van eten dus ik denk niet dat het je interesseert, plus ik hou mijn insta liever positief en fokker vrijquote:
Binnenkort foto van die van jou dus?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die tweede gehoord
Wiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:09 schreef krioro het volgende:
Ik ben hier voor de Caitlin pics.
En om jullie uit te lachen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 03:42 schreef Florentius het volgende:
TS gezien, zoooooooooooooooooooo blij dat ik geen vrouw ben![]()
Wat een vreselijk moet dat zijn jezelf moeten reduceren tot een etalage raampje, die poses, die fake tieten, blech!!
Eigenlijk biologisch gezien ook heel erg raar, vrouwen hoeven maar op handen en voeten te gaan om zaad te ontvangen.
Het zouden eigenlijk de mannetjes moeten zijn die een show zouden moeten neerzetten om uitgekozen te worden, tenminste als mensen vrouwtjes een beetje visueel selectief waren.
Dat zijn ze duidelijk al miljoenen jaren niet anders zagen de paartjes er zo uit:
[ afbeelding ]
Die vrouw heeft haar om voor door de knieeën te zakken trouwens.
De mannetjes zo:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
Tegen wie heb je het nou?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
Jouw onsamenhangende posts en vreemde voorbeelden doen mij denken aan mensen die je wel eens op feestjes ziet. Gasten die ooit eens teveel pillen of zegels hebben genomen en nu de hele dag met een notitieblokje rondlopen berekeningen uit te voeren om achter de betekenis van het leven te komen. En elke dag in angst leven dat je hersenactiviteit niet wordt afgetapt door de CIA of door een alienras wat in het binnenste van de aarde woont.
wat heb jij voor nichterig kleurtje?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |