Tja als je dat niet leuk vind moet je ze niet volgen hequote:Op woensdag 25 juni 2014 09:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Noem er eens een paar?
Ik zie ELKE ochtend die kut havermoutborden met zgn superfoods a ala moerbeien/pindakaas/cacao nibs.
In de middag gaan ze over op oeh zie mij in mn short, zwetend en smachtend naar wat likes.
'S avonds een sfs om andere aandachtshoeren tevreden te stellen.
Ik volg haar dan ook nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga naar de chirurg als je net zulke ronde billen als Jen Selter wil is het enige juiste advies.
Hoe gaat het met jouw ass schatjequote:Op woensdag 25 juni 2014 13:30 schreef G.R.S. het volgende:
Die Kayla is echt de ultieme fit girl.
[ afbeelding ]
Prachtige benen. #thighgap #ribcage #musclesareforguys
Zulke bovenbenenquote:
Tighgaps waren ook populair in '40-'45.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:30 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Je klinkt een beetje ziekelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:30 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooi, lekkere benen ook. Vraag me af hoeveel squats ze daarvoor doet. En natuurlijk veel buikspieren trainen voor dat strakke buikje?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:30 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Stimo!! Goed goed, met jou?quote:
Thanks meid! Heb een paar inspirerende tumblerpages gevondenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje ziekelijkIs thinspo niet meer iets voor jou?
Heb genoeg DM's gehad van dames dat ze het een handig en leuk topic vinden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:29 schreef Bitterlemon het volgende:
Dit. Daarnaast zijn er blijkbaar ook nog mensen die hier echt volledig serieus over zijn.
Want een glas wijn past niet in een gezond dieet?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:44 schreef Typfaut het volgende:
Ik vind dit soort lichamen heel mooi en ik wou dat ik de discipline had om elke dag goed te trainen en gezond te eten! Jammer genoeg wint dat glaasje wijn bij mijn diner het van spuitwater.
Alleen snap ik de siliconenborsten niet.
niets als het glas bestaat uit de flesquote:Op maandag 30 juni 2014 18:40 schreef Bossmuis het volgende:
[..]
Want een glas wijn past niet in een gezond dieet?
Ik doelde op meer verleidingen en nam het glas wijn als voorbeeld.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:40 schreef Bossmuis het volgende:
[..]
Want een glas wijn past niet in een gezond dieet?
Heeft niks met fit te maken. Als je niet de juiste botstructuur hebt daar kun je ze niet krijgen.quote:
Als je zware botten hebt zeker nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft niks met fit te maken. Als je niet de juiste botstructuur hebt daar kun je ze niet krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |