abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2014 @ 10:50:50 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141716547
In de eerste helft had het al een pingel moeten zijn, hoe breek je een been, niet door een bal te raken, denk dat ze tijdens het rechtzetten nog wel wat glas splinters weer vinden in het been van de mexicaan.
Robben maakt mooie duik in de 2e helft maar werd gewoon duidelijk op zijn tenen gestaan, gewoon terrechte penalty, mocht er verlenging zijn geweest ging NL gewoon met het zelfde niveau door.
what a year!, and its only Januari!
  maandag 30 juni 2014 @ 10:56:25 #202
429463 Aertbeliensylvain
'tispreciesofallez
pi_141716684
Penalty was volgens mij terecht.

Maar Robben verliest gewoon alle sympathie met zijn gemekker bij de scheids en zijn theatraal vallen...niemand houdt daarvan.
pi_141716938
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 10:56 schreef Aertbeliensylvain het volgende:

Maar Robben verliest gewoon alle sympathie met zijn gemekker bij de scheids en zijn theatraal vallen...niemand houdt daarvan.
Hier helemaal mee eens.
  maandag 30 juni 2014 @ 11:08:23 #204
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_141716981
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 10:56 schreef Aertbeliensylvain het volgende:

Nope oneens, wederom een teken dat nederland eindelijk de tegenstander met de eigen wapens kan bestrijden.

Alles waar "we" ons de afgelopen decennia zo aan gestoord hebben, alle truukjes waardoor we er net elke keer weer naastgregen, die gebruiken we nu zelf.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 30 juni 2014 @ 11:13:13 #205
429463 Aertbeliensylvain
'tispreciesofallez
pi_141717105
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 11:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

alle truukjes waardoor we er net elke keer weer naastgrepen
Elke keer weer ?
pi_141717116
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 21:37 schreef superworm het volgende:
Commentaren onder het Guardianstuk zijn erg pissig op Robben.

Robbed

Robben is a tw@t. The guy is a disgrace to football. Sorry for Mexico. Holland should now make the semis, hopefully that's where their journey ends.
They're not as good as we thought either.

Absolute outrage for this mediocre deceitful team to win. They have a bunch of mediocrities and two excellent players, who, however, are scoundrels of he first order supremely skilled in simulation, yapping to the referee, and lies. They well stay on their feet when they judge they can score but fall when the can't and look for a penalty. There was barely contact with Robben who leapt in the air and stayed there arms and legs outstretched as if he was sky-diving. Not a penalty but a yellow card for the b.....d!. And these absurd breaks of play in 32nd and 76th min, the second when NL was 0:1, in each case changing the plan. Extra time of 6 min for the second had obviously decided upon before 88th min when NL was still a goal down. Ugly, ugly rot prepared for a country with little FIFA or commercial pull.

I don't understand how someone who isn't Dutch can like that team. Their players are either thugs like Vlaar, egomaniacs like van Persie and Robben, or no-talent clowns like Kuyt. They play like crap, too. I look forward to their demise.

There are two ways to play football - the honest way and the Dutch way.....

To whom it may concern, please please DON'T let Holland win the world cup.

'Your Basic Dutchman' has a thin veneer of outward respectability and geniality, but with the creeping violent capacity of a panther. I know of what I speak.

Heartbreaking loss for the Mexicans. Marquez shouldn't have stuck his leg out. Everyone knows that Robben will flop like a dolphin.

Robben is as big a cheat, and as disgusting a "sportsman" as Suarez. If a referee doesn't grow some balls and send him off, he'll dive his way to the World Cup final.

Robben. It's hard to say if there was least likeable personality in the world of football than him. However, if there is a player I'd like to have in my team against the rivals that have much more quality in their ranks, it's Robben. No Messi, no Ronaldo - Robben. He is capable of producing something on his own even if his team-mates suck for over an hour. He can beat his marker and dance his way to the penalty box. After that, everything is possible - a goal, a red card for the opponents, a penalty. Remember, it was Robben who kept Holland alive against Brazil four years ago even if Sneijder was the one who got the credits for his goals.

Congratulations to Mexico for playing football. You can go home with your heads up and proud. It was great to have you guys here. Congratulations to Netherlands for their great martial arts skills.
Nou, alle Britten die ik ken zijn nu wel voor Nederland nu Engeland er zelf uit ligt :P
Ja doei.
  maandag 30 juni 2014 @ 11:16:53 #207
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_141717198
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 11:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou, alle Britten die ik ken zijn nu wel voor Nederland nu Engeland er zelf uit ligt :P
Volgens mij zijn die commentaren vooral gebaseerd op zijn tijd in de UK en hebben ze hem al heel lang niet meer zien spelen.
En die opmerkingen over de middelmatigheid van de andere spelers zijn wel komisch, komende van de Engelsen :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_141717226
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 11:16 schreef Mark het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die commentaren vooral gebaseerd op zijn tijd in de UK en hebben ze hem al heel lang niet meer zien spelen.

True. Ging vorige week m'n motor ophalen bij de dealer op de dag dat NL de laatse groepswedstrijd moest spelen en kreeg wel een "Netherlands has a good team, but it's a shame that you've got that bastard Robben to play for you.." :') :D
quote:
En die opmerkingen over de middelmatigheid van de andere spelers zijn wel komisch, komende van de Engelsen :+
Ja :') _O-
Ja doei.
pi_141717455
Ik vind het echt ongelooflijk dat zoveel mensen die penalty als een dive zien.

Overduidelijk ging hij op zn voet staan, knappe speler die dan nog overeind blijft :')

Had hij dan met man en macht op zn benen moeten proberen te blijven staan zodat hij geen penalty krijgt ofzo. :')

Misschien dook hij wat theatraal maar dat zou elke speler op zo'n moment doen.
Afgunst jegens Robben is het :r
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 30 juni 2014 @ 11:30:37 #210
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141717555
quote:
Substitue Huntelaar converted the penalty to send his team into the quarterfinals and complete a comeback that will be remembered for years to come.
Bulgaren weten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 30 juni 2014 @ 11:31:04 #211
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_141717562
Robben valt altijd op dezelfde manier, was gisteren niet anders dan anders.
Tevens moeten die Mexicanen niet zeiken over onsportief gedrag als ze zelf een 100% score hebben bij zelf de bal buiten schoppen en dan de bal claimen.
Laat ik dan nog maar zwijgen over die KLM-tweet, waarbij de snor en sombrero als rascistich werd betiteld; hebben jullie je supporters wel eens gezien?
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_141717899
quote:
6s.gif Op maandag 30 juni 2014 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tevens moeten die Mexicanen niet zeiken over onsportief gedrag als ze zelf een 100% score hebben bij zelf de bal buiten schoppen en dan de bal claimen.
Laat ik dan nog maar zwijgen over die KLM-tweet, waarbij de snor en sombrero als rascistich werd betiteld; hebben jullie je supporters wel eens gezien?
Sowieso waren die mexicanen onsportief met hun gejank om kaarten. Kutvolkje.
  maandag 30 juni 2014 @ 11:48:54 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_141717929
quote:
7s.gif Op maandag 30 juni 2014 11:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sowieso waren die mexicanen onsportief met hun gejank om kaarten. Kutvolkje.
Dat hebben al die zuidelijke ploegen, om gek van te worden. Wel janken, niets incasseren en achteraf is het allemaal zoooooo oneerlijk :').

Met hun kansloze "puto!!" bij elke uittrap :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_141717987
quote:
6s.gif Op maandag 30 juni 2014 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik lees nu zoveel negativiteit in artikelen/fora over Nederland. Ten eerste over die zogenaamde niet-terechte penalty, dan die actie van KLM & vervogens wordt de Zwarte Pieten discussie erweer bij gehaald...
  maandag 30 juni 2014 @ 11:53:02 #215
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_141718024
LouisfromGaal twitterde op maandag 30-06-2014 om 10:04:27 “@adrianacisnero8: Your english is terrible."Are you in the quartfinal? NO. Interests it me what you think? NO. Eat you taco's? YES. reageer retweet
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  maandag 30 juni 2014 @ 11:56:37 #216
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_141718111
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 11:51 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ik lees nu zoveel negativiteit in artikelen/fora over Nederland. Ten eerste over die zogenaamde niet-terechte penalty, dan die actie van KLM & vervogens wordt de Zwarte Pieten discussie erweer bij gehaald...
Ik moet denken aan een fabel van Aesopus
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_141718176
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 11:56 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik moet denken aan een fabel van Aesopus
Hehehe, maar ik stoor me er toch behoorlijk aan om zulke reacties te lezen -O-
Ach, waait wel snel weer over.
  maandag 30 juni 2014 @ 11:59:29 #218
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_141718177
Die mexicanen zijn inderdaad een stelletje aso-pussies
pi_141718224
Laat ze allemaal maar haten. Wij staan straks met het gouden cuppie. _O_
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator maandag 30 juni 2014 @ 12:01:36 #220
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_141718227
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 11:51 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Echt he? Wat een afgunst :o
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_141718264
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 11:59 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Hehehe, maar ik stoor me er toch behoorlijk aan om zulke reacties te lezen -O-

Moet je juist vooral niet doen, gewoon negeren, zo gaat dat altijd tijdens de eindrondes.

Ze hebben het ook steeds over die penalty, maar de 1-1 in zuivere speeltijd heeft niemand het over en zonder penalty had nederland het mogelijk ook wel gered.
٩๏̯͡๏)۶
pi_141718534
quote:
10s.gif Op maandag 30 juni 2014 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
LouisfromGaal twitterde op maandag 30-06-2014 om 10:04:27 “@adrianacisnero8: Your english is terrible."Are you in the quartfinal? NO. Interests it me what you think? NO. Eat you taco's? YES. reageer retweet
Eat you taco's :') :')
pi_141718571
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:02 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Moet je juist vooral niet doen, gewoon negeren, zo gaat dat altijd tijdens de eindrondes.

Ze hebben het ook steeds over die penalty, maar de 1-1 in zuivere speeltijd heeft niemand het over en zonder penalty had nederland het mogelijk ook wel gered.
Dat is waar... ach, waait ook wel weer over, als we volgende keer gewoon weer écht een goed potje voetbal neerzetten, zijn ze vast weer lyrisch ;)
pi_141718766
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Je zou ook kunnen stellen dat het aan de scheidsrechters is om een klimaat te scheppen waarin eerlijk spel gestimuleerd wordt...
... dit is geen voetbal maar scheidsrechterbal, de fifa is corrupt, de scheids is corrupt, de spelers zijn corrupt en aan de doping, en er worden radiostralen vanuit de stadions op de verliezende ploeg geschoten om ze te verzwakken.
Radiostralen??? Vertel aub hier meer over, ik ben wel benieuwt :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_141719008
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 07:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Geen pingel. In de 1e helft had hij er wel een moeten krijgen. Ze hebben hier ruim een uur alle fragmenten in slowmotion herhaald.

Ook dom van Mexico. Die scheidsrechter krijgt in de rust ook wel mee dat hij een fout heeft gemaakt. Dan toch onhandig blijven doen in de 16. Je voet tussen de bal en de speler, dan weet je dat de kans groot is dat hij fluit. Net zoals de Vrij tegen Spanje. Dat was geen pingel, maar kom je zo in in de 16, dan weet je dat Costa valt en de scheidsrechter het vanaf zijn positie waarschijnlijk zal beoordelen als een pingel.

Mexico vroeg er ook wel een beetje om na die wissels. Ze speelden een beetje alsof de buit al binnen was. Dat is vragen om problemen.

Het moet in dit toernooi raar lopen wil Robben nog een penalty krijgen. Schwalbe moet je nooit toegeven.
Eerst was je ook al zo anti nederland. Typisch weer.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')