quote:
Daarnaast haakt Robben zijn rechtervoet achter het been van die Mexicaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natuurlijk was het een terechte penalty.
Probeer maar overeind te blijven als iemand op je tenen staat.
Daar ben ik dan weer minder zeker van. Ik denk dat de hoek hierbij wat vertekenend kan werken.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daarnaast haakt Robben zijn rechtervoet achter het been van die Mexicaan.
Mwah kijk naar de sok van de Mexicano. Dat gebeurt niet als er geen contact isquote:Op maandag 30 juni 2014 01:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer minder zeker van. Ik denk dat de hoek hierbij wat vertekenend kan werken.
Dat is nu net het hele kunststukje van Van Gaal.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:33 schreef Pandarus het volgende:
Toch wel verfrissend sommige buitenlandse media ipv het 'aan hetzelfde touwtje trekken'.
Zoals deze:
http://bleacherreport.com(...)-turns-the-gameagain
"First, Kuyt was a poor choice at left-wing-back."
Second, Sneijder struggled for the fourth game running.
Louis van Gaal switched to 4-3-3 and won the game for the second time in this tournament, sparking fresh questions over whether he should be starting with the 3-5-2.
Mexico kwam terecht 1-0 voor terwijl ze toch duidelijk minder kwaliteit hebben. Tactiek om zelf eerst achter te komen?quote:Op maandag 30 juni 2014 02:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat is nu net het hele kunststukje van Van Gaal.
In het begin van de wedstrijd de tegenstander lekker steeds tegen de verdedigende muur laten lopen.
Dan switchen naar 4-3-3 als de tegenstander is moegestreden, terwijl NL nog niet zoveel heeft gedaan behalve verdedigen.
Kuyt kan niet brengen wat een linksback moet brengen omdat hij gewoonweg geen linksback is. Als Kuyt zijn hele leven op die positie gespeeld had was hij veel beter geweest. En links zijn wil ook wat helpen. Het is dus geen kritiek op Kuyt, dat artiikel. Zelf vind ik het eigenlijk wonderbaarlijk dat hij tot nu toe overeind blijft op die positie. Het is kritiek op van Gaal. Kuyt wil spelen, net zoals elke speler. Als het moet spelen ze echt als keeper, als de coach zo gek is dat te doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:45 schreef Yi-Long het volgende:
Ik begrijp de negativiteit rondom Kuyt nooit zo (zoals in dat artikel).
Geen pingel. In de 1e helft had hij er wel een moeten krijgen. Ze hebben hier ruim een uur alle fragmenten in slowmotion herhaald.quote:
Je hebt het over de media van al uitgeschakelde landen. Lachwekkend, dieptriest en kinderachtig, geen aandacht aan besteden. Sterker nog, ik hoop dat we de rest van het toernooi op dezelfde manier blijven winnen en ze van pure frustratie allemaal een aanval aan hun hartklep krijgen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:43 schreef Copthorne het volgende:
Ik erger me heel erg dat afgunstige buitenlandse media zeuren over de schwalbes van Robben, terwijl je niemand hoorde toen wij onterecht twee penalty's tegen kregen.
Misgunners.
Dit dus! Gewoon pure afgunst.quote:Op maandag 30 juni 2014 08:15 schreef Montagui het volgende:
Ze kunnen het gewoon niet hebben dat Nederland met on-Nederlands voetbal succes heeft.![]()
Arjen Robben is nog steeds de beste speler van het tournooi, ....op korte afstand gevolgd door James Rodrigues.
Dat ja, laten ze maar eens hebben wat wij al decennia lang hebben, dat gevoel van onrecht terwijl ze eigenlijk niets mogen zeggen want zo werkt het nou eenmaal in het voetbalquote:Op maandag 30 juni 2014 09:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt het over de media van al uitgeschakelde landen. Lachwekkend, dieptriest en kinderachtig, geen aandacht aan besteden. Sterker nog, ik hoop dat we de rest van het toernooi op dezelfde manier blijven winnen en ze van pure frustratie allemaal een aanval aan hun hartklep krijgen.
Ik geloof dat als ze vanaf het begin 4-3-3 hadden gespeeld ze compleet kapot waren gegaan. Het doelpunt van Mexico was niet gepland maar dwong wel de veranderende tactiek af en dat hebben ze knap opgepakt .quote:Op maandag 30 juni 2014 02:39 schreef Pandarus het volgende:
[..]
Mexico kwam terecht 1-0 voor terwijl ze toch duidelijk minder kwaliteit hebben. Tactiek om zelf eerst achter te komen?
Als de tegenstander de val heeft en jij acher de bal aan rent wordt je zelf eerder moe, niet later.
Ondanks tactische blunders van van Gaal zijn 'we' tot nu toe zo ver gekomen. Alles te danken aan individuele klassen en een heleboel geluk. Maar zonder geluk win je geen WK, dus wie zal het zeggen.
Alleen genant om te zien hoe van Gaal het zelf altijd weer uit weet te leggen als zijn kwaliteit, dat maken van fouten. En dan zie je tijdens zo WK ineens de kritische journalisten, schijnbaar onder druk van de Koninginnedaghosse, ineens een hele ommezwaai maken en 'samen aan hetzelfde touwtje trekken'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |