Kijk gewoon naar de eerste en zet hem hier neer. Dan kun je je woede tegen ons kwijt ipv het in je 1-tje te moeten verwerken.quote:
Domme opmerkingen idd en geen inzicht vaak en niet objectiefquote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe dan. Schreeuwen, domme opmerkingen?
Hmm. De eerste zal van 2008 ofzo zijn. Dat is een oude koe, daar heb ik geen zin in. De latere zijn van NWS, denk ik. Daar ga ik me niet over opwinden.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kijk gewoon naar de eerste en zet hem hier neer. Dan kun je je woede tegen ons kwijt ipv het in je 1-tje te moeten verwerken.
Het is 9 van de 10 keer echt grote flauwekul wat er staat. Je zult je vaker verbazen als dat je je druk zult gaan maken.
Dat lijkt me niet leuk.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Domme opmerkingen idd en geen inzicht vaak en niet objectief
Die naam heb ik wel eens gehoord.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is er 1 die wel grappig is maar die werkt niet dij de NOS ... Dat is Sierd ....
Sierd de Vosquote:Op maandag 23 juni 2014 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is er 1 die wel grappig is maar die werkt niet dij de NOS ... Dat is Sierd ....
Ik heb je laatst een paar notes van mij laten zien....daarvan vond je zelf ook dat ze niet note-waardig waren. Dat soort onzin zal er ook bij jou tussen staan en dit is natuurlijk dé ideale manier om je lafheid een beetje de baas te worden. Op een vertrouwde plek, waar iedereen vol begrip met je mee zal leven en je emotioneel zal ondersteunen als het allemaal te zwaar wordt wanneer je moet ervaren dat iemand ooit een note heeft gegeven omdat je "dat is niet leuk" hebt getypt.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. De eerste zal van 2008 ofzo zijn. Dat is een oude koe, daar heb ik geen zin in. De latere zijn van NWS, denk ik. Daar ga ik me niet over opwinden.
Geef het op, ik ben een laffe troela
Trek je dat nu ? In deze tijd ?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:43 schreef FANN het volgende:
Ik ga maar even een paar afleveringen hiervan kijken, dat voetbal kan me écht niet boeien![]()
Mijn allereerste note:quote:Op maandag 23 juni 2014 18:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb je laatst een paar notes van mij laten zien....daarvan vond je zelf ook dat ze niet note-waardig waren. Dat soort onzin zal er ook bij jou tussen staan en dit is natuurlijk dé ideale manier om je lafheid een beetje de baas te worden. Op een vertrouwde plek, waar iedereen vol begrip met je mee zal leven en je emotioneel zal ondersteunen als het allemaal te zwaar wordt wanneer je moet ervaren dat iemand ooit een note heeft gegeven omdat je "dat is niet leuk" hebt getypt.
Lol....een positieve note....zover heb ik het nog niet geschopt.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn allereerste note:
Valt enorm positief op in BB5:
Ik stopen verder.
Daarna wordt het vervelend. Ik kijk niet verder.
Zeker, maar ik hoef er nu ook niet meer naar te kijken. Ik volg al zo veelquote:
Ik was ook verbaasd. Ja, is wel grappig, maar de rest laat ik lekker liggen. Ik heb gedaan wat je vroeg, da's genoeg therapie voor een dagquote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....een positieve note....zover heb ik het nog niet geschopt.
Had je anders toch maar mooi gemist als ik niet zo had aangedrongen.
Oh die 35 zijn vast positiefquote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....een positieve note....zover heb ik het nog niet geschopt.
Had je anders toch maar mooi gemist als ik niet zo had aangedrongen.
Ik hou zelfs lijstjes bij anders ben ik het kwijt.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:50 schreef chufi het volgende:
Ik volg helemaal niets... Ik kijk gewoon wat ik op TV tegen kom
Nou nee. Ik kreeg nog net iets mee over 'oeverloze discussie'. En zo was ik ook wel in het begin.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die 35 zijn vast positief [ afbeelding ]
Uitzendingenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja....beetje vertrouwen hebben in je medemens kan geen kwaad....check!quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:35 schreef Kingstown het volgende:
Je zult je vaker verbazen als dat je je druk zult gaan maken.
Uiteraard respecteer ik je grenzen niet, dus laten we het hier maar bij voor vandaag.quote:Ja, is wel grappig, maar de rest laat ik lekker liggen. Ik heb gedaan wat je vroeg, da's genoeg therapie voor een dag
Ik heb er 35 jij ookquote:Op maandag 23 juni 2014 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nee. Ik kreeg nog net iets mee over 'oeverloze discussie'. En zo was ik ook wel in het begin.
Dan hoop ik dat morgen mijn abonnement is afgelopenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jaja....beetje vertrouwen hebben in je medemens kan geen kwaad....check!
[..]
[..]
Uiteraard respecteer ik je grenzen niet, dus laten we het hier maar bij voor vandaag.
Ik heb er 39 dus ik ben een nog grotere troll en klier dan jij.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er 35 jij ook. Oeverloze disussie's heb ik op fok nooit gedaan.
Als je verwachtingspatroon heel negatief is, zoals bij Disana, is het erg heilzaam om te merken dat de realiteit soms een stuk positiever is.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Troll kan ik me niet voorstellen, de rest weet ik nietquote:Op maandag 23 juni 2014 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er 39 dus ik ben een nog grotere troll en klier dan jij.
Ik maakte een foutje het zijn er maar 26quote:Op maandag 23 juni 2014 18:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je verwachtingspatroon heel negatief is, zoals bij Disana, is het erg heilzaam om te merken dat de realiteit soms een stuk positiever is.
En ik zit niet eens COSsers te treiteren.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Troll kan ik me niet voorstellen, de rest weet ik niet
Je kunt checken wanneer je abo afgelopen is en mss geeft je geheime aanbidder je wel een verlenging!quote:Op maandag 23 juni 2014 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat morgen mijn abonnement is afgelopen
Mietje.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maakte een foutje het zijn er maar 26
Hoax.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maakte een foutje het zijn er maar 26
Oh echt? Waar kan ik dat zien?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt checken wanneer je abo afgelopen is en mss geeft je geheime aanbidder je wel een verlenging!
Whehehe en daar heb ik er niet ééns één gescored.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik zit niet eens COSsers te treiteren.
Nog 4 therapiedagen dus....aan het einde van de week ben je een nieuw mens!quote:Op maandag 23 juni 2014 18:58 schreef Disana het volgende:
Ik zie het al: tot de 27ste. Nog even afzien dus.
Zie mijn edit. Nu ik heb gekeken, vind ik dat jij harder je best moet doen om er nog een paar op te lopen. Voor wat hoort wat.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op je sterren klikken, dan staat het ergens bovenin dacht ik.
Je hebt een wit voetje bij de moderatie!quote:Op maandag 23 juni 2014 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Whehehe en daar heb ik er niet ééns één gescored.
Reldelquote:Op maandag 23 juni 2014 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Nu ik heb gekeken, vind ik dat jij harder je best moet doen om er nog een paar op te lopen. Voor wat hoort wat.
Is goed....zeg maar wat je graag wil dat ik daarvoor moet doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Nu ik heb gekeken, vind ik dat jij harder je best moet doen om er nog een paar op te lopen. Voor wat hoort wat.
Het makkelijkst is natuurlijk blootfoto's posten. Maar dat past niet bij je. Ik denk er even over na.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is goed....zeg maar wat je graag wil dat ik daarvoor moet doen.
Herboren en braaf zijn nou niet echt aantrekkelijke eigenschappen.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat was iemand anders. Ik ben herboren en braaf.
Ik heb dit jaar zeker 2 keer een blote tetten foto in deze SC gepost.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het makkelijkst is natuurlijk blootfoto's posten. Maar dat past niet bij je. Ik denk er even over na.
Wie zegt dat ik aantrekkelijk wil zijn? Ik wil juist uit de schijnwerpers.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Herboren en braaf zijn nou niet echt aantrekkelijke eigenschappen.
Dan heeft er iemand niet opgelet. En natuurlijk zou ik je vragen dat in OUD of POL te doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar zeker 2 keer een blote tetten foto in deze SC gepost.
quote:
Hahaha in OUDquote:Op maandag 23 juni 2014 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heeft er iemand niet opgelet. En natuurlijk zou ik je vragen dat in OUD of POL te doen.
Ow....OUD lijkt me wel leuk ja.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heeft er iemand niet opgelet. En natuurlijk zou ik je vragen dat in OUD of POL te doen.
Soury is zo'n dikke snitch... ze kan het niet hebben als een ander ook eens stout doet.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....OUD lijkt me wel leuk ja.
Hier let nooit iemand op....je kunt hier prima onder de radar blijven, tenzij die stoute Soury weer met de TR knop zit te spelen.
Daarom heb ik haar ook op negeren staan.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Soury is zo'n dikke snitch... ze kan het niet hebben als een ander ook eens stout doet.
Opwindend is ze wel, ja.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom heb ik haar ook op negeren staan.![]()
Wil me niet langer opwinden over haar postings.
Doe eens.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kon nog net mijn vingers bedwingen om mijn tiende note te voorkomen....
quote:Op maandag 23 juni 2014 19:08 schreef Treehut362 het volgende:
ik had een aantal A4-tjes tekst gekopieerd maar het is een beetje vaag dus dat moet ik nu even wat leesbaarder maken
[ afbeelding ]
Kwarktassen van Sas bedoel je zekerquote:Op maandag 23 juni 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar zeker 2 keer een blote tetten foto in deze SC gepost.
Moet ik straks alsnog m'n abo voor een jaar verlengen om hem te kunnen checken, terwijl ik me na de "iedereen moet oranje zijn actie" had voorgenomen om FOK! niet meer financiëel te ondersteunen.quote:
Het is mijn bekerquote:
Ik kan je vertellen hoe hij gaat luiden:quote:Op maandag 23 juni 2014 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik straks alsnog m'n abo voor een jaar verlengen om hem te kunnen checken, terwijl ik me na de "iedereen moet oranje zijn actie" had voorgenomen om FOK! niet meer financiëel te ondersteunen.
Laat deze beker aan mij voorbijgaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is mijn beker![]()
Ik zeik ook maar eens
Vast iets met gifquote:Op maandag 23 juni 2014 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat deze beker aan mij voorbijgaan.
Socrates of Jezus ofzo.
Ik was warm:quote:
Heb ik dus eindelijk ook mijn positieve note te pakken.!quote:Op maandag 23 juni 2014 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen hoe hij gaat luiden:
Geeft oneerbare opdrachten aan lieve onschuldige Disana.
Smartassquote:Op maandag 23 juni 2014 19:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb ik dus eindelijk ook mijn positieve note te pakken.!
Hij was veroordeeld toch? Zijn keuze. Ik heb me er niet in verdiept.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was warm:
Socrates koos voor het drinken van een beker met een langzaam werkend dodelijk gif; te midden van zijn leerlingen en vrienden met wie hij nog een tijdje kon spreken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Socrates_%28filosoof%29
Hoes is volgens mij ook wel een prettig mens.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij was veroordeeld toch? Zijn keuze. Ik heb me er niet in verdiept.
Ik ben nu het boek van Isa Hoes aan het lezen over Anthonie Kamerling. Ik ben nog niet over de helft.
Het is nuchter en prettig geschreven.
Ik weet al hoe het afloopt, dodelijk saai...quote:Op maandag 23 juni 2014 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij was veroordeeld toch? Zijn keuze. Ik heb me er niet in verdiept.
Ik ben nu het boek van Isa Hoes aan het lezen over Anthonie Kamerling. Ik ben nog niet over de helft.
Het is nuchter en prettig geschreven.
Ja ik mag haar ook wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoes is volgens mij ook wel een prettig mens.
Onno is een smerige homosuele schuinsmarscheerder en z'n vrouw is ook een lul...quote:Op maandag 23 juni 2014 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoes is volgens mij ook wel een prettig mens.
Ja die wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onno is een smerige homosuele schuinsmarscheerder en z'n vrouw is ook een lul...
Hier gillen wat buurkinderen, het zal wel...quote:Op maandag 23 juni 2014 19:35 schreef Soury het volgende:
Volgens mij scoort NL. Mijn ramen liggen er bijna uit.
Wat een herriequote:Op maandag 23 juni 2014 19:35 schreef Soury het volgende:
Volgens mij scoort NL. Mijn ramen liggen er bijna uit.
Onno Hoes is haar oom. Mijn oom was ook een schuinsmarscheerder. Na zijn dood kwam zij dochter erachter dat ze een broertje had.quote:
Oh dat wist ik helemaal niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Onno Hoes is haar oom. Mijn oom was ook een schuinsmarscheerder. Na zijn dood kwam zij dochter erachter dat ze een broertje had.
Nou het was een beetje onverwachts, foto gevonden na zijn dood Mijn opa heeft het schandaal min of meer afgekocht. Mijn moeder wist er van. Nu is zijn dochter dus min of meer op zoek.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat wist ik helemaal niet.
Is toch leuk, een onverwacht broertje? Ik heb een Japans achternichtje door een varende oudoom.
Ik wil ook wel een Japans zusje of zo.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat wist ik helemaal niet.
Is toch leuk, een onverwacht broertje? Ik heb een Japans achternichtje door een varende oudoom.
Je wil niet dat het je zusje is denk ikquote:Op maandag 23 juni 2014 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een Japans zusje of zo.
Heb in Tokyo een meet gehad met iemand die ik heb leren kennen via internet.
Werkt bij de Nederlandse ambassade daar en ze spreekt een soort van Nederlands. Prachtige belevenis was dat...
O jawel, we hebben, samen met mw. MM, een hapje gegeten en ze heeft ons Tokyo laten zien...quote:Op maandag 23 juni 2014 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil niet dat het je zusje is denk ik
Ik hoor het balkondeur staat openquote:
Ik hoor zelfs de herhalingquote:
Ik zou ook op zoek gaan. Lijkt me best leuk.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het was een beetje onverwachts, foto gevonden na zijn dood Mijn opa heeft het schandaal min of meer afgekocht. Mijn moeder wist er van. Nu is zijn dochter dus min of meer op zoek.
Wat grappig, was ze een beetje te verstaan?quote:Op maandag 23 juni 2014 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een Japans zusje of zo.
Heb in Tokyo een meet gehad met iemand die ik heb leren kennen via internet.
Werkt bij de Nederlandse ambassade daar en ze spreekt een soort van Nederlands. Prachtige belevenis was dat...
Jawel, ze sprak alleen heel langzaam en doordacht.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat grappig, was ze een beetje te verstaan?
Ja we hebben soms een neef en nichtendag. Ze wonen over de hele wereld. En soms lukt het. We grapten al dat hij welkom is. Het is ook wel lastig ivm evt. erfrecht.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou ook op zoek gaan. Lijkt me best leuk.
Knap van haar hoor, want Nederlands is niet makkelijk en het verschilt nogal van Japans.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, ze sprak alleen heel langzaam en doordacht.
We hadden afgesproken bij de Starbucks en hoewel ik wel een foto van haar had ontvangen, was het nog lastig om de juiste dame aan te spreken.
Ze stond er op dat zij in haar land het eten betaalde, maar dat hebben wij uiteindelijk sneaky gedaan.
Helemaal beledigd, want dat hoorde niet zo...
dat is de inventaris van de bibliotheek van de historische vereniging alhierquote:
Ik heb trouwens zelf 2 Turkse nichten...quote:Op maandag 23 juni 2014 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt hier heel erg mee dat lawaai.. Marocco en Turkije doen niet mee dus het is hier rustig..
mijn bekerquote:Op maandag 23 juni 2014 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is mijn beker![]()
Ik zeik ook maar eens
Socrates was de leermeester van Platoquote:Op maandag 23 juni 2014 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was warm:
Socrates koos voor het drinken van een beker met een langzaam werkend dodelijk gif; te midden van zijn leerlingen en vrienden met wie hij nog een tijdje kon spreken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Socrates_%28filosoof%29
Gewoontes ook, beledigt zijn omdat je betaald.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Knap van haar hoor, want Nederlands is niet makkelijk en het verschilt nogal van Japans.
Vreemd volk die Japanners .. Moeilijk te begrijpen .. Ik vorig jaar een tijdje een Half Japanner als collega, .. Vreemde gedachte spinsels hebbeen die ...quote:Op maandag 23 juni 2014 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoontes ook, beledigt zijn omdat je betaald.
Ik zou me goed inlezen voordat ik daar naartoe ga.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Vreemd volk die Japanners .. Moeilijk te begrijpen .. Ik vorig jaar een tijdje een Half Japanner als collega, .. Vreemde gedachte spinsels hebbeen die ...
Oké maar je hebt dus niets aan deze scan.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat is de inventaris van de bibliotheek van de historische vereniging alhier
Ken een fokstertje die het spreekt en ook chinees .. Die heeft dr een jaar gezeten of zo... Al een tijd niets meer van gehoord btw...quote:Op maandag 23 juni 2014 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou me goed inlezen voordat ik daar naartoe ga.
Ze studeert het al jaren en de zinsopbouw is niet altijd 100%, maar ze spreekt beter Nederlands dan de meeste Japanners Engels. Dat had ik beter verwacht voor zo'n land met vele multinationals...quote:Op maandag 23 juni 2014 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Knap van haar hoor, want Nederlands is niet makkelijk en het verschilt nogal van Japans.
Hebben we allemaal. Wat jij zegt: verdiep je er een beetje in voor je er naartoe gaat.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoontes ook, beledigt zijn omdat je betaald.
mijn printer/scanner is kapotquote:Op maandag 23 juni 2014 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké maar je hebt dus niets aan deze scan.
En de rechter ben jij zekerquote:Op maandag 23 juni 2014 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze studeert het al jaren en de zinsopbouw is niet altijd 100%, maar ze spreekt beter Nederlands dan de meeste Japanners Engels. Dat had ik beter verwacht voor zo'n land met vele multinationals...
Dit is 'r, links op de foto:
[ afbeelding ]
Ah, leuke foto. Is dat niet Giel Beelen?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze studeert het al jaren en de zinsopbouw is niet altijd 100%, maar ze spreekt beter Nederlands dan de meeste Japanners Engels. Dat had ik beter verwacht voor zo'n land met vele multinationals...
Dit is 'r, links op de foto:
[ afbeelding ]
Dat hebben wij wel gedaan, we hadden net voor de aardbeving/tsunami in 2011 geboekt en het was even onduidelijk daardor of de reis wel door zou gaan. Maar Japan is een wereld op zich en. Wat je er ook over leest, het is per definitie anders...quote:Op maandag 23 juni 2014 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Hebben we allemaal. Wat jij zegt: verdiep je er een beetje in voor je er naartoe gaat.
Yep, dat is Giel.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, leuke foto. Is dat niet Giel Beelen?
Heb je ook iets van de ravage gezien?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hebben wij wel gedaan, we hadden net voor de aardbeving/tsunami in 2011 geboekt en het was even onduidelijk daardor of de reis wel door zou gaan. Maar Japan is een wereld op zich en. Wat je er ook over leest, het is per definitie anders...
Leuk. Ik heb altijd alleen maar Radio 1 op staan, dus ik hoor Giel nooit en ken haar niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, dat is Giel.
Ze is gek op Giel's programma en ze is zelfs regelmatig bij hem in de uitzending als er weer iets over Japan te melden is. Als ze hier in NL is, gaat ze bij hem op bezoek...
inv.nr. genre titel kerncoll deelcoll onderwerp schrijver opmquote:Op maandag 23 juni 2014 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, er moet toch een manier zijn om het groter in beeld te krijgen.
etc. maar het was te veel tekstquote:Op maandag 23 juni 2014 20:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
inv.nr. genre titel kerncoll deelcoll onderwerp schrijver opm
inventaris biblioteek HVZ
0024 notulenboek Oranjegarde gemeenschap muziek 1948
0025 kasboek Oranjegarde gemeenschap muziek 1937
0111 brochure Dordt zoals het was en zoals het is diversen regio brochure gesch. Dordt 3 ex
0112 diversen Zwart geld gemeenschap schrijvers Zwijndrechts goede heertje
0142 politiek Rationaliteiten van politiek bestuur gemeente bestuur de case Zwijndrecht Wesseling & Otto
0155 streekroman een zeemansvrouw gemeenschap schrijvers streekroman Schippers W verpl
0156 streekroman hofje van Gerbrandus, het gemeenschap schrijvers streekroman Schippers W verpl
0182 gids Woon- werkgemeente Zw. gemeente bevolking
0211 Oorlog EHIO eerste hulp in oorlogstijd geschiedenis oorlog
0233 religie dat is de gansche schrift bevattende gemeenschap religie
0236 religie Bij de hand gemeenschap religie gedachten over handen Wilschut ds. J.
0261 religie Bijbelse geschiedenissen gemeenschap religie
0289 gids gemeente gids Zwijndrecht gemeente bevolking gids 1927 zie ook L0574
0315 diversen groeizaam geld handel bank
0315b jubileumboek Coop Raiff.-en boerenleenbank handel bank 75 j kredietverstr in Ned. Vries prf/dr. Joh de 2 ex
0319 geschiedenis beschr.div. waarden geschiedenis Zwijndrecht alg beschr. Uit 1848 Regt J.W.(Zw. Onderwijzer) 3 ex
0329 bestemmingspl Masterplan Drechtoevers gemeente bestuur plan 1993/94
0330 onderwijs opleidingen na l.s. gemeenschap onderwijs uitg 1967 Staal M. v/d
0478 watersnood Januarivloed 1916 geschiedenis watersnood uitg tgv watersnoodcommitee
0521 jubileumboek Leeuwen buizen van industrie nijverheid 40 jr jub. 3 ex
0656 religie d'oude dagen overdacht gemeenschap religie hist.notities geref. Kerk ZW berg drs C.R.
0704 atlas King atlas Nederland gemeenschap onderwijs zie titel
0705 religie Schoolatlas bijbelse gesch. gemeenschap religie l.o. Deursen dr. A.
0781 kinderboek Twee zwervers gemeenschap schilders boek met plakplaatjes van Willy Sluiter Wermeskerk, Henri van
0795 atlas Bos schoolatlas gemeenschap onderwijs uit 1939
0808 brochure Gemeentehuis Zwijndrecht gemeente bestuur uitbr. Oude gemeentehuis
0809 brochure Zwijndrecht gem. huis gemeente bestuur ingebruikn. uitgebr. Raadhuis 1967
0811 programma Politie Zwijndrecht diensten politie sportdag 1971
0815 programma Rehobothkerk gemeenschap religie off. Ingebruikname
0816 brochure Zwijndrecht woon-en werkgemeente gemeente bevolking voor nieuw inwoners
0817 fotoboek Zwijndrecht nu gemeente bevolking voor nieuwe inwoners groen (=1969) 3 ex zie L0225
0821 geschiedenis Hoogwater geschiedenis watersnood 50 jaar later Flameling Inez
0852 poezie Ik wou dat ik 2 hondjes was Industrie nijverheid dichtbundel tgv opening nwe buizenstraat v L.
0898 jeugdboek Peerke gemeenschap schrijvers W.G. V/d Hulst verpl
0911 kasboek Kon Ned. Schippersver. Schuttevaer diensten verkeer & vervoer afd Zwijndrecht
0921 geschiedenis Zwijndrecht en zijn geschiedenis geschiedenis Zwijndrecht alg zie titel Los G. zie ook 1447 en L0573
0953 Oranje Juliana geschiedenis Koningshuis/Oranje
0963 gids Stratengids Zw. gemeente bevolking met handget. Plattegr. Tot 1962 zie 1432
0978 geschiedenis Vaderlandse geschiedenis de gemeenschap onderwijs leerboek l.o.
Ja, op de stranden in het zuiden wel, enorm veel troep daar op het strand, maar verder niet veel.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:12 schreef Disana het volgende:
Oh, dus je hebt de tekst gewoon. Dan had je die scan ook niet hoeven posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Treehut362 op 23-06-2014 20:24:38 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
Ja, dat begrijp ik. Maar het lijkt me alleen al veelzeggend om zo'n vol strand te zien.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, op de stranden in het zuiden wel, enorm veel troep daar op het strand, maar verder niet veel.
Ben niet/nauwelijks boven Tokyo geweest, waar het het ergst was.
Daarheen reizen werd ook afgeraden wegens de kerncentrale in Fukushima...![]()
Yep, zeker als je bedenkt dat je nergens in Japan troep op straat ziet of zo...quote:Op maandag 23 juni 2014 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar het lijkt me alleen al veelzeggend om zo'n vol strand te zien.![]()
Is het zo'n keurig land.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, zeker als je bedenkt dat je nergens in Japan troep op straat ziet of zo...
Ik vraag me af of ze alle ravage ooit weg hebben kunnen ruimen. Is alleen de omgeving van de centrale zo achtergelaten, of zijn er meer plekken opgegeven.![]()
Japan is een heel net land.
Geen/nauwelijks werkloosheid, dus geen criminalititeit (officieel).
Discipline en beleefdheid staan hoog in het vaandel.
Ze hebben alleen wat rare gewoontes/afwijkingen, zeker op de momenten dat ze niet formeel hoeven te zijn.
Love hotels overal (want alle jongeren wonen nog thuis, meestal met maar 1 gezamenlijke kamer. Bij pa en ma thuis je vriendin en beurt geven, kan dus niet...), gadgets en electronica bij de vleet.
Op straat zie je bijna alleen maar vrouwen, mannen gaan niet gezamenlijk over straat.![]()
De laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
Ik vind het een raar land Japan.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Ze hebben alleen wat rare gewoontes/afwijkingen, zeker op de momenten dat ze niet formeel hoeven te zijn.
Love hotels overal (want alle jongeren wonen nog thuis, meestal met maar 1 gezamenlijke kamer. Bij pa en ma thuis je vriendin en beurt geven, kan dus niet...), gadgets en electronica bij de vleet.
Op straat zie je bijna alleen maar vrouwen, mannen gaan niet gezamenlijk over straat.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik heb van die liefdeshotels gehoord, en dat lijkt me gewoon alleen maar praktisch. Maar anderzijds heb ik gehoord dat de jeugd bijna niet meer aan seks en relaties doet en dat de overheid zich daar grote zorgen om maakt.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Op straat zie je bijna alleen maar vrouwen, mannen gaan niet gezamenlijk over straat.![]()
Knap van ze. Er lagen enorme boten midden in dorpen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Het merendeel van de ellende van de tsunami is opgeruimd, op de omgeving van Fukushima na dan...![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:29 schreef Treehut362 het volgende:
De laatsteOké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben er niet bij geweest in de love hotels, maar je ziet enorm veel meiden op straat en nauwelijks mannen dus. In openbare gelegenheden idem.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb van die liefdeshotels gehoord, en dat lijkt me gewoon alleen maar praktisch. Maar anderzijds heb ik gehoord dat de jeugd bijna niet meer aan seks en relaties doet en dat de overheid zich daar grote zorgen om maakt.
Wat je wel veel ziet zijn gigolo's, gezelschapheren voor de dames die geen partner kunnen vinden.
Vrouwelijke prostituees zie je daarentegen niet...![]()
Mijn vader woonde in indonesie toen hij klein was, maar hij moest van Japan terug naar NL.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ik neem aan dat dit wel hoofdzakelijk over de grote stad gaat, dus dat men elders wat normaler met elkaar omgaat. Het klinkt allemaal een beetje onnatuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij geweest in de love hotels, maar je ziet enorm veel meiden op straat en nauwelijks mannen dus. In openbare gelegenheden idem.
Wat je wel veel ziet zijn gigolo's, gezelschapheren voor de dames die geen partner kunnen vinden.
Vrouwelijke prostituees zie je daarentegen niet...![]()
Stadse fratsenandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Op het platteland zie je bijna helemaal niemand op straat.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit wel hoofdzakelijk over de grote stad gaat, dus dat men elders wat normaler met elkaar omgaat. Het klinkt allemaal een beetje onnatuurlijk.
Hetnis echt alsof je op een andere planeet bent gekomen daar...![]()
Apart. Zou dat dan samenhangen met het probleem dat jongeren elkaar niet meer weten te vinden.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het platteland zie je bijna helemaal niemand op straat.
Hetnis echt alsof je op een andere planeet bent gekomen daar...![]()
De apparaten daar heten niet voor niets zakjapanners.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Apart. Zou dat dan samenhangen met het probleem dat jongeren elkaar niet meer weten te vinden.
Denk dat dat ook een grote rol speelt, hier ook trouwens...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
In de zuipkeet zitten ze meestal.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Apart. Zou dat dan samenhangen met het probleem dat jongeren elkaar niet meer weten te vinden.![]()
Oh heb je de foto gezien. Ik wilde het nog een keer posten.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:59 schreef sacha het volgende:
voor Soury een MiepMiep, voor Dees een bloemenpuinhoop![]()
[ afbeelding ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Was het vorige topic dus speciaal voor jouquote:Op maandag 23 juni 2014 20:59 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
Te druk
Iedereen is een kutlultrut
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:59 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ooit had ik ook een MiepMiep, dat was een zwart katertje.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:59 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dan wil ik gelijk ook gaan dansen.quote:andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
das vast een broer van de mijne!quote:Op maandag 23 juni 2014 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Was het vorige topic dus speciaal voor jou [ afbeelding ]
Te druk
...![]()
Leuk hè.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dan wil ik gelijk ook gaan dansen.![]()
Het is een meisje. Maar als het om kauwdingen gaat staat ze haar mannetje.quote:Iedereen is een kutlultrut
In zo'n zelfde vogelhuisje hadden we afgelopen voorjaar verse koolmeesjes.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:30 schreef sacha het volgende:
[..]
voor jou heb ik een vreemde vogel, die zit altijd tussen mijn rozen![]()
[ afbeelding ]
En datvterwijl het een sierhuisje is. Krakerstuig!![]()
En maar gratis profiteren van onze maatschappij...quote:Op maandag 23 juni 2014 21:41 schreef sacha het volgende:
koolmeesjes met kistjes en Arafatsjaaldoekdinges![]()
![]()
ja, op een eiland zetten en laten afdrijvenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En maar gratis profiteren van onze maatschappij...![]()
oh wacht......![]()
Gewoon anarchist worden dan heb je daar geen last meer van.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En maar gratis profiteren van onze maatschappij...![]()
tziens mensen morgen vroeg opandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ach, dat werkt ook niet...quote:Op maandag 23 juni 2014 21:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gewoon anarchist worden dan heb je daar geen last meer van.![]()
Begint weer te knagenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben ooit zo begonnen, een tijd braaf en nu ga ik weer mijn eigen gang.![]()
![]()
Ik ben net zo oud ongeveer , maar hoe vroeg sta je dan op ? Sig heeft uberhaupt al geen ritme meer ...quote:![]()
Hoezo? Wat knaagt er dan?quote:
Ik ben voorspelbaar, toen ik vader werd ging ik in de alles op zeker spelen modus.![]()
Heb 25 jaar in ploegendienst gewerkt en kan mijn eigen ritme tot op zekere hoogte bepalen.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben net zo oud ongeveer , maar hoe vroeg sta je dan op ? Sig heeft uberhaupt al geen ritme meer ...![]()
Nu ben je Opa en je laat het weer los.. Zeker spelen heeft gewerkt ..quote:Op maandag 23 juni 2014 22:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoezo? Wat knaagt er dan?
Ik ben voorspelbaar, toen ik vader werd ging ik in de alles op zeker spelen modus.![]()
Ja zeker weten mijn dochter kan dat prima regelen, woont vlakbij, mijn vrouw is 1x week oppasmoeder, andere oma ook 1x per week en nog 1x op kinderdagverblijf.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ben je Opa en je laat het weer los.. Zeker spelen heeft gewerkt ..
Ik ga langs wanneer ik zin heb.![]()
![]()
Mocht de mijne ooit mn kleinkind krijgen .. Weet ik nog niet wat ik ga doen.. Verhuizen en oppas vader worden en rentenieren of zoquote:Op maandag 23 juni 2014 22:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja zeker weten mijn dochter kan dat prima regelen, woont vlakbij, mijn vrouw is 1x week oppasmoeder, andere oma ook 1x per week en nog 1x op kinderdagverblijf.
Ik ga langs wanneer ik zin heb.![]()
![]()
Ik heb nog een voordeel gevonden van het hebben van kinderen....je kunt ze als onderpand gebruiken!quote:Op maandag 23 juni 2014 15:46 schreef FANN het volgende:
Mja... als je daar op zit te wachtenik hoop toch dat het nog meer leuke kanten heeft...
![]()
Plattling....meine ehemalige Heimat![]()
![]()
Gewoon een paar gevulde condooms meenemen de kroeg in .. , voor achter de handquote:Op maandag 23 juni 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog een voordeel gevonden van het hebben van kinderen....je kunt ze als onderpand gebruiken!![]()
![]()
Wat een eikel...quote:Op maandag 23 juni 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog een voordeel gevonden van het hebben van kinderen....je kunt ze als onderpand gebruiken!![]()
![]()
en dan krijgen we straks weer een filmpje van een huilend kind dat door
jeugdzorg is weggehaald.![]()
Dat is toch ietsje anders dan een ''kant en klaar'' kind hoor Chufquote:Op maandag 23 juni 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een paar gevulde condooms meenemen de kroeg in .. , voor achter de hand![]()
![]()
Ik begin er niet over..quote:Op maandag 23 juni 2014 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch ietsje anders dan een ''kant en klaar'' kind hoor Chuf![]()
Naja....het verhaal in het AD klopt niet helemaal, maar dat is vaker het geval als Nederlandse media berichten uit het buitenland overneemt.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een eikel...![]()
en dan krijgen we straks weer een filmpje van een huilend kind dat door
jeugdzorg is weggehaald.![]()
Hij was niet dronken? Of het was niet zijn kind?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Naja....het verhaal in het AD klopt niet helemaal, maar dat is vaker het geval als Nederlandse media berichten uit het buitenland overneemt.![]()
Het ging niet om een drankrekening.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij was niet dronken? Of het was niet zijn kind?
Hij had voor 8,20 euro voor zichzelf en zijn kind wat eten en drinken besteld....wat behoorlijk weinig is btw.....dat lukt mij nergens om voor zo'n bedrag ergens wat te eten en drinken voor anderhalf persoon.![]()
Bij de Fastfood ... net aanquote:Op maandag 23 juni 2014 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het ging niet om een drankrekening.
Hij had voor 8,20 euro voor zichzelf en zijn kind wat eten en drinken besteld....wat behoorlijk weinig is btw.....dat lukt mij nergens om voor zo'n bedrag ergens wat te eten en drinken voor anderhalf persoon.![]()
Ben er ook niet bij daarquote:Op maandag 23 juni 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
Mexico onze volgende last ... 29/6 18:00 Waar weet ik niet![]()
fortaleze dus Warmquote:Op maandag 23 juni 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
Mexico onze volgende last ... 29/6 18:00 Waar weet ik niet![]()
![]()
Ach so...... dat is minder ergquote:Op maandag 23 juni 2014 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het ging niet om een drankrekening.
Hij had voor 8,20 euro voor zichzelf en zijn kind wat eten en drinken besteld....wat behoorlijk weinig is btw.....dat lukt mij nergens om voor zo'n bedrag ergens wat te eten en drinken voor anderhalf persoon.of eigenlijk ook weer niet dus
![]()
![]()
Ach zonder kids ben je soms beter uitquote:Op maandag 23 juni 2014 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach so...... dat is minder ergof eigenlijk ook weer niet dus
![]()
Je weet het niet hoe het gelopen zou zijn met of zonder.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2014 00:20:40 ]![]()
Ik weet het eigenlijk niet, waarschijnlijk wel, maar het zal ongetwijfeld ook zijn leukequote:
kanten hebben anders zouden mensen geen kinderen meer nemen,denk ik dan...
en wat Piet zegt...![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:21 schreef sig000 het volgende:
Elk nadeel heb zijn voordeel en omgekeerd.Ik ben blij en fijn OK met mn mn dochterquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:21 schreef sig000 het volgende:
Elk nadeel heb zijn voordeel en omgekeerd.![]()
Jij bent toch erg blij met je dochter? Tenminste die indruk krijg ik wel..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:23 schreef chufi het volgende:
Ik weet hoe het tot nu toe gelopen is met kids![]()
ah..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij en fijn OK met mn mn dochtermooi toch?
![]()
Ja wij zijn OK met elkaarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent toch erg blij met je dochter? Tenminste die indruk krijg ik wel..![]()
![]()
Het is me gewoon overkomen en zou het niet meer willen missen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, waarschijnlijk wel, maar het zal ongetwijfeld ook zijn leuke
kanten hebben anders zouden mensen geen kinderen meer nemen,denk ik dan...
en wat Piet zegt...![]()
De 2 knollen horen ook bij de familie en ik volg elke nakomeling die gefokt is.![]()
Kleinzoon er ook nog bij.![]()
![]()
Heb jij je dochter losgelaten ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet ze eerst loslaten en wanneer je ok was dan komen ze vanzelf terug voor goede raad.![]()
Ik heb géén idee hoe het zou zijn gelopen als wij een kind hadden gehad, maar zal ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is me gewoon overkomen en zou het niet meer willen missen.![]()
De 2 knollen horen ook bij de familie en ik volg elke nakomeling die gefokt is.![]()
Kleinzoon er ook nog bij.
wel op zijn pootjes terecht zijn gekomen denk ikmaar ik had er niet zo veel trek in
om eerlijk te zijn en die Griek ook niet, maar als het een ''ongelukje'' was geweest had
ik het wel gehouden denk ik. of weet ik eigenlijk wel zeker![]()
![]()
Moeilijk inderdaad , ieder zn ding ... Was vast een mooie nazaat gewordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb géén idee hoe het zou zijn gelopen als wij een kind hadden gehad, maar zal ook
wel op zijn pootjes terecht zijn gekomen denk ikmaar ik had er niet zo veel trek in
om eerlijk te zijn en die Griek ook niet, maar als het een ''ongelukje'' was geweest had
ik het wel gehouden denk ik. of weet ik eigenlijk wel zeker![]()
Dit is geloof ik de reden waarom ik niet zat te springen om ''vader en moedertje''
te gaan spelen, die gaan hun kinders helemaal de hemel in prijzen en de vlag uithangen
als ze kaka hebben gedaan![]()
daar kan ik dus niet zo goed tegen![]()
Ik heb eigenlijk maar 2 dingen gedaan, vertellen dat de kans er was en het mogelijk maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:35 schreef FANN het volgende:
Dit is geloof ik de reden waarom ik niet zat te springen om ''vader en moedertje''
te gaan spelen, die gaan hun kinders helemaal de hemel in prijzen en de vlag uithangen
als ze kaka hebben gedaan![]()
daar kan ik dus niet zo goed tegen![]()
mja.. het ging bij ons allemaal een beetje anders..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk maar 2 dingen gedaan, vertellen dat de kans er was en het mogelijk maken.
bovendien is het altijd chaos geweestdus beter zo...
![]()
Die steken mij nooit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:56 schreef FANN het volgende:
Godver, ik geloof dat ik op muggenjacht moet, ik heb 2 muggen in mijn nek![]()
![]()
Goedemorgenandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
![]()
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Uniek! Kijk nu naar de video-impressie van de Bolidt Inner Circle Run 2014. Mooie beelden van een geslaagd evenement!
https://www.facebook.com/innercirclerunandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
De dam tot dam loop en die over zeven heuvelen doe je die ook?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:04 schreef Treehut362 het volgende:
Uniek! Kijk nu naar de video-impressie van de Bolidt Inner Circle Run 2014. Mooie beelden van een geslaagd evenement!
https://www.facebook.com/innercirclerun![]()
nee ik heb geen auto en ik ben al een beetje oud ervoor 5km gaat nogquote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
De dam tot dam loop en die over zeven heuvelen doe je die ook?
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ooit heb ik getraind voor de vierdaagse van Nijmegen en heb Walcheren rond gelopen maar steeds wanner ik terras zag, had ik niet de motivatie om door te gaan.![]()
ach elk vogeltje zingt zoals hij gebekt is ik heb het van mijn opaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:12 schreef sig000 het volgende:
Ooit heb ik getraind voor de vierdaagse van Nijmegen en heb Walcheren rond gelopen maar steeds wanner ik terras zag, had ik niet de motivatie om door te gaan.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ik ben 55 en ken nog wel nachtje draaien, hard lopen wordt wat lastiger door te weinig training alhoewel 5 km gaat nog wel lukken met wat doping en een reden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee ik heb geen auto en ik ben al een beetje oud ervoor 5km gaat nog
[ afbeelding ]![]()
ik ga weer daagandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Mijn opa was dol op vogeltjes en ik weet nu ook het verschil in de zang en uiterlijk door hem.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ach elk vogeltje zingt zoals hij gebekt is ik heb het van mijn opa![]()
Mjah....was wel toepasselijk bij de discussie die we hadden en het gebeurd al helemaal zelden dat Plattling in Nederland in het nieuws komt en als dat gebeurt, dan word ik een beetje weemoedig. Heb zo'n leuke tijd gehad daar in die omgeving.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach so...... dat is minder ergof eigenlijk ook weer niet dus
![]()
Das wandte ich gerne glaubenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....was wel toepasselijk bij de discussie die we hadden en het gebeurd al helemaal zelden dat Plattling in Nederland in het nieuws komt en als dat gebeurt, dan word ik een beetje weemoedig. Heb zo'n leuke tijd gehad daar in die omgeving.![]()
is dat de juiste vertaling van Dat wil ik graag geloven?![]()
![]()
Dat doet mijn schoonzus ook altijd de dam tot dam loop...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee ik heb geen auto en ik ben al een beetje oud ervoor 5km gaat nog
[ afbeelding ]![]()
Da's een erg populaire afstandsloop.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat doet mijn schoonzus ook altijd de dam tot dam loop...![]()
Wanneer ze zeven heuvelenloop gaan houden in Nijmegen of 4 dagen gaan wandelen dan moet je hier in de buurt de trein niet nemen.
De meeste dwaze figuren kom je tegen en staat op een kluitje ermee.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2014 10:29:42 ]![]()
Ik eigenlijk ook niet, De Dam in Amsterdam weet ik wel.. ik zal effe googelenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:25 schreef sig000 het volgende:
Ik heb geen idee van welke dam naar die andere ze precies lopen?![]()
dat is best een goeie vraag en ik heb geen flauw idee![]()
![]()
Ik kon best aardig lopen en mij vroegen ze op mijn werk ook steeds voor dat soort dingen maar ik heb die motivatie niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, De Dam in Amsterdam weet ik wel.. ik zal effe googelen![]()
dat is best een goeie vraag en ik heb geen flauw ideeGa liever op de rug van een paard zitten.
![]()
![]()
Ik heb de route gevonden, die is wel heél mooiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kon best aardig lopen en mij vroegen ze op mijn werk ook steeds voor dat soort dingen maar ik heb die motivatie niet.Ga liever op de rug van een paard zitten.
quote:Elke deelnemer, die ooit aan de Dam tot Damloop heeft deelgenomen, weet het parcours over de 10 Engelse Mijl (16,1 km) tussen het centrum van Amsterdam en het centrum van Zaandam om verschillende aspecten te waarderen.
Velen roemen direct na de start de doorkomst door de IJtunnel. Deze verbinding tussen het centrum van Amsterdam en Amsterdam-Noord is immers alleen tijdens de Dam tot Damloop opengesteld voor hardlopers! Echt gezellig wordt het al snel op vanaf de Buiksloterdijk.
Dat de Dam tot Damloop ook onder de bewoners langs het parcours leeft, blijkt namelijk uit de talrijke versieringen waarmee bijna alle straten door duizenden toeschouwers worden aangekleed.
Via de Landsmeerderdijk, de Kadoelenweg, de Stoombootweg en de Appelweg loopt men het Molenwijkpark in. Na het Molenwijkpark gaat men via het fietspad van de Verlengde Stellingweg naar de Noorder IJ- en Zeedijk in Zaandam, waar de route via de immer gezellige Zuiddijk en de Dam naar de finish op de Peperstraat leidt.![]()
Een geniale ruiter ga ik niet worden, dat talent heb ik gewoon niet maar dat was zo met elke sport bij mij.
Ijshockey was ik wel goed in maar als lichtgewicht krijg je wat knallen.![]()
Neuh....niet echt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Das wandte ich gerne glauben![]()
[ afbeelding ]
is dat de juiste vertaling van Dat wil ik graag geloven?![]()
Van welk hotel is die pic?![]()
Ah..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh....niet echt.![]()
Van welk hotel is die pic?
Weet ik niet meer welk hotel, ik zocht op afbeeldingen![]()
![]()
Hotel zur Isar volgens google afbeeldingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah..
Weet ik niet meer welk hotel, ik zocht op afbeeldingen
Ken ik alleen van het terras.![]()
Er liggen daar van die kiezelstenen eilandjes in de rivier en dan is het uitkiezen welke groot genoeg is om de bratwurst op de BBQ te grillen.![]()
Ondertussen zie je dan werkelijk waar van alles voorbij komen,
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2014 11:34:37 ]![]()
De monding van de Isar ligt bij Plattling, maar ik vermoed dat jij het van een ander gedeelte kent?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:58 schreef sig000 het volgende:
De Isar ken ik wel. lekker op een vlot en dan onderweg BBQ.
De overstromingen zijn trouwens berucht in die regio. Heb wel eens met kaplaarzen aan door het hotel moeten lopen.![]()
![]()
Stroomopwaarts met de auto en dan op het vlot terug naar München.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De monding van de Isar ligt bij Plattling, maar ik vermoed dat jij het van een ander gedeelte kent?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2014 11:38:07 ]![]()
München is sowieso een aparte stad, heb er ooit mijn vuurdoop 4 liter bier achter elkaar gehad daar met octoberfest in zo'n biergarten.![]()
Bedoel je het deel tussen München en Oostenrijk of tussen Plattling en München?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Stroomopwaarts met de auto en dan op het vlot terug naar München.![]()
Mw. MM loopt 'm dit jaar ook weer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb de route gevonden, die is wel heél mooi
[..]
Ik wacht bij de finish, met een bloemetje voor haar en een drankje voor mezelf!![]()
![]()
Terug naar München varen en dat ging dan ergens vanaf een plek flink eind stroomopwaarts, heb geen idee waar precies, in de auto erheen was al een avontuur.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bedoel je het deel tussen München en Oostenrijk of tussen Plattling en München?![]()
Nice...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM loopt 'm dit jaar ook weer.
Ik wacht bij de finish, met een bloemetje voor haar en een drankje voor mezelf!![]()
Klinkt als een Gay Pridequote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:47 schreef sig000 het volgende:
Het was wel grappig, allemaal naakte Duitsers op een vlot en niet 1, ze bleven voorbij komen.![]()
Er zaten ook vrouwen op het vlot, zeker de helft, ik was 16 en zoiets was erg vreemd.quote:
Mijn nicht woonde er en ik ging op bezoek.![]()
Naakte vrouwen, pure horror...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er zaten ook vrouwen op het vlot, zeker de helft, ik was 16 en zoiets was erg vreemd.
Mijn nicht woonde er en ik ging op bezoek.![]()
![]()
Ik word niet vrolijk van de gedachte aan een grote groep naakte Duitsersquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er zaten ook vrouwen op het vlot, zeker de helft, ik was 16 en zoiets was erg vreemd.
Mijn nicht woonde er en ik ging op bezoek.maar ja
![]()
![]()
München kende veel te veel verleidingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:41 schreef sig000 het volgende:
München is sowieso een aparte stad, heb er ooit mijn vuurdoop 4 liter bier achter elkaar gehad daar met octoberfest in zo'n biergarten.![]()
![]()
Denk je dat naakte Duitsers er wezenlijk anders uitzien als naakte Nederlanders?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik word niet vrolijk van de gedachte aan een grote groep naakte Duitsersmaar ja
![]()
![]()
Als je 16 bent dan bekijk je het toch anders en heb je het geduld om op wel een strakke te wachten.quote:![]()
Nee, maar het stereotype beeld van naakte mannen (en vrouwen) tijdens de Canal Parade is wel misplaatst...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja,kniesoor enzo...![]()
érg veel hebben sommige niet aan...![]()
Neh... niet echt natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk je dat naakte Duitsers er wezenlijk anders uitzien als naakte Nederlanders?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als je 16 bent dan bekijk je het toch anders en heb je het geduld om op wel een strakke te wachten.![]()
![]()
Dat is wel wat de meeste mensen onthouden...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar het stereotype beeld van naakte mannen (en vrouwen) tijdens de Canal Parade is wel misplaatst...![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als je 16 bent dan bekijk je het toch anders en heb je het geduld om op wel een strakke te wachten.![]()
![]()
Nee, niet onthouden, er bij bedenken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is wel wat de meeste mensen onthouden...
90% Van de aanwezigen is niet naakt of zelfs maar bloot...![]()
Op mijn zestiende was geduld niet mijn sterkste eigenschap....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
![]()
Beeldvorming MM....dat gebeurt echt heel vaak.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet onthouden, er bij bedenken.
90% Van de aanwezigen is niet naakt of zelfs maar bloot...
Zelfs als je feitelijk aan kan tonen dat iets anders ligt, dan nog blijft het beeld bestaan in het hoofd van velen.![]()
Nou ik moest wel toen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op mijn zestiende was geduld niet mijn sterkste eigenschap....![]()
Oké, oké jij hebt gelijk... schaars gekleed dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet onthouden, er bij bedenken.
90% Van de aanwezigen is niet naakt of zelfs maar bloot...
Die ene op de voorgrond met dat sabeltje is wel een kanjer trouwensmaar ja, wel gay
![]()
dus helaas voor de vrouwen..![]()
![]()
I know.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beeldvorming MM....dat gebeurt echt heel vaak.
Zelfs als je feitelijk aan kan tonen dat iets anders ligt, dan nog blijft het beeld bestaan in het hoofd van velen.
Wegens betrokkenheid (vooral vanuit het verleden) bij de Canal Parade ben ik bijna ieder jaar aanwezig op één van de boten en daarom weet ik wel hoe de vork in de steel zit en stoor ik me aan die vooroordelen/beeldvorming...
Gay of hetero, een beter feest in Amsterdam is er niet...![]()
Hebben we hier een goed gesprek kom jij aan met die nep kerels.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, oké jij hebt gelijk... schaars gekleed dan.
Die ene op de voorgrond met dat sabeltje is wel een kanjer trouwensmaar ja, wel gay
![]()
dus helaas voor de vrouwen..
[ afbeelding ]![]()
![]()
Beeldvormingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beeldvorming MM....dat gebeurt echt heel vaak.
Zelfs als je feitelijk aan kan tonen dat iets anders ligt, dan nog blijft het beeld bestaan in het hoofd van velen.dit zijn nu eenmaal de foto's die in de media verschijnen..
![]()
![]()
Het zijn nog steeds kerels hoor, ze hebben alleen liever geen sex met vrouwen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hebben we hier een goed gesprek kom jij aan met die nep kerels.![]()
Dit hoeft voor mij ook niet...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Beeldvormingdit zijn nu eenmaal de foto's die in de media verschijnen..
[ afbeelding ]![]()
Amsterdamse feestjes zijn sowieso overrated.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know.
Wegens betrokkenheid (vooral vanuit het verleden) bij de Canal Parade ben ik bijna ieder jaar aanwezig op één van de boten en daarom weet ik wel hoe de vork in de steel zit en stoor ik me aan die vooroordelen/beeldvorming...
Gay of hetero, een beter feest in Amsterdam is er niet...![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Het zijn nog steeds kerels hoor, ze hebben alleen liever geen sex met vrouwen.![]()
Daar is ook lang niet iedere homo het mee eens hoor, sommige zouden het liever niet zien,quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:03 schreef MadMaster het volgende:
Gay of hetero, een beter feest in Amsterdam is er niet...
aangezien het juist zo stereo type achtig gedoe is vaak..![]()
Ken er genoeg die ook 2 wallen doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:08 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... nou volgens mij hebben Homo's liever sex met mannen![]()
Als je ergens persoonlijk bij betrokken bent, wordt het altijd een stukje vervelender, maar het is vechten tegen de bierkaai....en dan gaat het hier nog om een redelijk onschuldige beeldvorming.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know.
Gay of hetero, een beter feest in Amsterdam is er niet...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: