Kijk gewoon naar de eerste en zet hem hier neer. Dan kun je je woede tegen ons kwijt ipv het in je 1-tje te moeten verwerken.quote:
Domme opmerkingen idd en geen inzicht vaak en niet objectiefquote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe dan. Schreeuwen, domme opmerkingen?
Hmm. De eerste zal van 2008 ofzo zijn. Dat is een oude koe, daar heb ik geen zin in. De latere zijn van NWS, denk ik. Daar ga ik me niet over opwinden.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kijk gewoon naar de eerste en zet hem hier neer. Dan kun je je woede tegen ons kwijt ipv het in je 1-tje te moeten verwerken.
Het is 9 van de 10 keer echt grote flauwekul wat er staat. Je zult je vaker verbazen als dat je je druk zult gaan maken.
Dat lijkt me niet leuk.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Domme opmerkingen idd en geen inzicht vaak en niet objectief
Die naam heb ik wel eens gehoord.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is er 1 die wel grappig is maar die werkt niet dij de NOS ... Dat is Sierd ....
Sierd de Vosquote:Op maandag 23 juni 2014 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is er 1 die wel grappig is maar die werkt niet dij de NOS ... Dat is Sierd ....
Ik heb je laatst een paar notes van mij laten zien....daarvan vond je zelf ook dat ze niet note-waardig waren. Dat soort onzin zal er ook bij jou tussen staan en dit is natuurlijk dé ideale manier om je lafheid een beetje de baas te worden. Op een vertrouwde plek, waar iedereen vol begrip met je mee zal leven en je emotioneel zal ondersteunen als het allemaal te zwaar wordt wanneer je moet ervaren dat iemand ooit een note heeft gegeven omdat je "dat is niet leuk" hebt getypt.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. De eerste zal van 2008 ofzo zijn. Dat is een oude koe, daar heb ik geen zin in. De latere zijn van NWS, denk ik. Daar ga ik me niet over opwinden.
Geef het op, ik ben een laffe troela
Trek je dat nu ? In deze tijd ?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:43 schreef FANN het volgende:
Ik ga maar even een paar afleveringen hiervan kijken, dat voetbal kan me écht niet boeien![]()
Mijn allereerste note:quote:Op maandag 23 juni 2014 18:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb je laatst een paar notes van mij laten zien....daarvan vond je zelf ook dat ze niet note-waardig waren. Dat soort onzin zal er ook bij jou tussen staan en dit is natuurlijk dé ideale manier om je lafheid een beetje de baas te worden. Op een vertrouwde plek, waar iedereen vol begrip met je mee zal leven en je emotioneel zal ondersteunen als het allemaal te zwaar wordt wanneer je moet ervaren dat iemand ooit een note heeft gegeven omdat je "dat is niet leuk" hebt getypt.
Lol....een positieve note....zover heb ik het nog niet geschopt.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn allereerste note:
Valt enorm positief op in BB5:
Ik stopen verder.
Daarna wordt het vervelend. Ik kijk niet verder.
Zeker, maar ik hoef er nu ook niet meer naar te kijken. Ik volg al zo veelquote:
Ik was ook verbaasd. Ja, is wel grappig, maar de rest laat ik lekker liggen. Ik heb gedaan wat je vroeg, da's genoeg therapie voor een dagquote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....een positieve note....zover heb ik het nog niet geschopt.
Had je anders toch maar mooi gemist als ik niet zo had aangedrongen.
Oh die 35 zijn vast positiefquote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....een positieve note....zover heb ik het nog niet geschopt.
Had je anders toch maar mooi gemist als ik niet zo had aangedrongen.
Ik hou zelfs lijstjes bij anders ben ik het kwijt.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:50 schreef chufi het volgende:
Ik volg helemaal niets... Ik kijk gewoon wat ik op TV tegen kom
Nou nee. Ik kreeg nog net iets mee over 'oeverloze discussie'. En zo was ik ook wel in het begin.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die 35 zijn vast positief [ afbeelding ]
Uitzendingenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja....beetje vertrouwen hebben in je medemens kan geen kwaad....check!quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:35 schreef Kingstown het volgende:
Je zult je vaker verbazen als dat je je druk zult gaan maken.
Uiteraard respecteer ik je grenzen niet, dus laten we het hier maar bij voor vandaag.quote:Ja, is wel grappig, maar de rest laat ik lekker liggen. Ik heb gedaan wat je vroeg, da's genoeg therapie voor een dag
Ik heb er 35 jij ookquote:Op maandag 23 juni 2014 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nee. Ik kreeg nog net iets mee over 'oeverloze discussie'. En zo was ik ook wel in het begin.
Dan hoop ik dat morgen mijn abonnement is afgelopenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jaja....beetje vertrouwen hebben in je medemens kan geen kwaad....check!
[..]
[..]
Uiteraard respecteer ik je grenzen niet, dus laten we het hier maar bij voor vandaag.
Ik heb er 39 dus ik ben een nog grotere troll en klier dan jij.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er 35 jij ook. Oeverloze disussie's heb ik op fok nooit gedaan.
Als je verwachtingspatroon heel negatief is, zoals bij Disana, is het erg heilzaam om te merken dat de realiteit soms een stuk positiever is.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Troll kan ik me niet voorstellen, de rest weet ik nietquote:Op maandag 23 juni 2014 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er 39 dus ik ben een nog grotere troll en klier dan jij.
Ik maakte een foutje het zijn er maar 26quote:Op maandag 23 juni 2014 18:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je verwachtingspatroon heel negatief is, zoals bij Disana, is het erg heilzaam om te merken dat de realiteit soms een stuk positiever is.
En ik zit niet eens COSsers te treiteren.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Troll kan ik me niet voorstellen, de rest weet ik niet
Je kunt checken wanneer je abo afgelopen is en mss geeft je geheime aanbidder je wel een verlenging!quote:Op maandag 23 juni 2014 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat morgen mijn abonnement is afgelopen
Mietje.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maakte een foutje het zijn er maar 26
Hoax.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maakte een foutje het zijn er maar 26
Oh echt? Waar kan ik dat zien?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt checken wanneer je abo afgelopen is en mss geeft je geheime aanbidder je wel een verlenging!
Whehehe en daar heb ik er niet ééns één gescored.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik zit niet eens COSsers te treiteren.
Nog 4 therapiedagen dus....aan het einde van de week ben je een nieuw mens!quote:Op maandag 23 juni 2014 18:58 schreef Disana het volgende:
Ik zie het al: tot de 27ste. Nog even afzien dus.
Zie mijn edit. Nu ik heb gekeken, vind ik dat jij harder je best moet doen om er nog een paar op te lopen. Voor wat hoort wat.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op je sterren klikken, dan staat het ergens bovenin dacht ik.
Je hebt een wit voetje bij de moderatie!quote:Op maandag 23 juni 2014 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Whehehe en daar heb ik er niet ééns één gescored.
Reldelquote:Op maandag 23 juni 2014 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Nu ik heb gekeken, vind ik dat jij harder je best moet doen om er nog een paar op te lopen. Voor wat hoort wat.
Is goed....zeg maar wat je graag wil dat ik daarvoor moet doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Nu ik heb gekeken, vind ik dat jij harder je best moet doen om er nog een paar op te lopen. Voor wat hoort wat.
Het makkelijkst is natuurlijk blootfoto's posten. Maar dat past niet bij je. Ik denk er even over na.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is goed....zeg maar wat je graag wil dat ik daarvoor moet doen.
Herboren en braaf zijn nou niet echt aantrekkelijke eigenschappen.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat was iemand anders. Ik ben herboren en braaf.
Ik heb dit jaar zeker 2 keer een blote tetten foto in deze SC gepost.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het makkelijkst is natuurlijk blootfoto's posten. Maar dat past niet bij je. Ik denk er even over na.
Wie zegt dat ik aantrekkelijk wil zijn? Ik wil juist uit de schijnwerpers.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Herboren en braaf zijn nou niet echt aantrekkelijke eigenschappen.
Dan heeft er iemand niet opgelet. En natuurlijk zou ik je vragen dat in OUD of POL te doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar zeker 2 keer een blote tetten foto in deze SC gepost.
quote:
Hahaha in OUDquote:Op maandag 23 juni 2014 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heeft er iemand niet opgelet. En natuurlijk zou ik je vragen dat in OUD of POL te doen.
Ow....OUD lijkt me wel leuk ja.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heeft er iemand niet opgelet. En natuurlijk zou ik je vragen dat in OUD of POL te doen.
Soury is zo'n dikke snitch... ze kan het niet hebben als een ander ook eens stout doet.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....OUD lijkt me wel leuk ja.
Hier let nooit iemand op....je kunt hier prima onder de radar blijven, tenzij die stoute Soury weer met de TR knop zit te spelen.
Daarom heb ik haar ook op negeren staan.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Soury is zo'n dikke snitch... ze kan het niet hebben als een ander ook eens stout doet.
Opwindend is ze wel, ja.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom heb ik haar ook op negeren staan.![]()
Wil me niet langer opwinden over haar postings.
Doe eens.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kon nog net mijn vingers bedwingen om mijn tiende note te voorkomen....
quote:Op maandag 23 juni 2014 19:08 schreef Treehut362 het volgende:
ik had een aantal A4-tjes tekst gekopieerd maar het is een beetje vaag dus dat moet ik nu even wat leesbaarder maken
[ afbeelding ]
Kwarktassen van Sas bedoel je zekerquote:Op maandag 23 juni 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar zeker 2 keer een blote tetten foto in deze SC gepost.
Moet ik straks alsnog m'n abo voor een jaar verlengen om hem te kunnen checken, terwijl ik me na de "iedereen moet oranje zijn actie" had voorgenomen om FOK! niet meer financiëel te ondersteunen.quote:
Het is mijn bekerquote:
Ik kan je vertellen hoe hij gaat luiden:quote:Op maandag 23 juni 2014 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik straks alsnog m'n abo voor een jaar verlengen om hem te kunnen checken, terwijl ik me na de "iedereen moet oranje zijn actie" had voorgenomen om FOK! niet meer financiëel te ondersteunen.
Laat deze beker aan mij voorbijgaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is mijn beker![]()
Ik zeik ook maar eens
Vast iets met gifquote:Op maandag 23 juni 2014 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat deze beker aan mij voorbijgaan.
Socrates of Jezus ofzo.
Ik was warm:quote:
Heb ik dus eindelijk ook mijn positieve note te pakken.!quote:Op maandag 23 juni 2014 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen hoe hij gaat luiden:
Geeft oneerbare opdrachten aan lieve onschuldige Disana.
Smartassquote:Op maandag 23 juni 2014 19:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb ik dus eindelijk ook mijn positieve note te pakken.!
Hij was veroordeeld toch? Zijn keuze. Ik heb me er niet in verdiept.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was warm:
Socrates koos voor het drinken van een beker met een langzaam werkend dodelijk gif; te midden van zijn leerlingen en vrienden met wie hij nog een tijdje kon spreken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Socrates_%28filosoof%29
Hoes is volgens mij ook wel een prettig mens.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij was veroordeeld toch? Zijn keuze. Ik heb me er niet in verdiept.
Ik ben nu het boek van Isa Hoes aan het lezen over Anthonie Kamerling. Ik ben nog niet over de helft.
Het is nuchter en prettig geschreven.
Ik weet al hoe het afloopt, dodelijk saai...quote:Op maandag 23 juni 2014 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij was veroordeeld toch? Zijn keuze. Ik heb me er niet in verdiept.
Ik ben nu het boek van Isa Hoes aan het lezen over Anthonie Kamerling. Ik ben nog niet over de helft.
Het is nuchter en prettig geschreven.
Ja ik mag haar ook wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoes is volgens mij ook wel een prettig mens.
Onno is een smerige homosuele schuinsmarscheerder en z'n vrouw is ook een lul...quote:Op maandag 23 juni 2014 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoes is volgens mij ook wel een prettig mens.
Ja die wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onno is een smerige homosuele schuinsmarscheerder en z'n vrouw is ook een lul...
Hier gillen wat buurkinderen, het zal wel...quote:Op maandag 23 juni 2014 19:35 schreef Soury het volgende:
Volgens mij scoort NL. Mijn ramen liggen er bijna uit.
Wat een herriequote:Op maandag 23 juni 2014 19:35 schreef Soury het volgende:
Volgens mij scoort NL. Mijn ramen liggen er bijna uit.
Onno Hoes is haar oom. Mijn oom was ook een schuinsmarscheerder. Na zijn dood kwam zij dochter erachter dat ze een broertje had.quote:
Oh dat wist ik helemaal niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Onno Hoes is haar oom. Mijn oom was ook een schuinsmarscheerder. Na zijn dood kwam zij dochter erachter dat ze een broertje had.
Nou het was een beetje onverwachts, foto gevonden na zijn dood Mijn opa heeft het schandaal min of meer afgekocht. Mijn moeder wist er van. Nu is zijn dochter dus min of meer op zoek.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat wist ik helemaal niet.
Is toch leuk, een onverwacht broertje? Ik heb een Japans achternichtje door een varende oudoom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |