Ditquote:Op maandag 23 juni 2014 22:27 schreef Poeke het volgende:
[..]
Die kans acht ik een hoop waarschijnlijker want onder zee niveau.
Dit is iets van de afgelopen week, van #5 tot #16 in paar dagen, met dank aan El Matador en kornuiten. Daarvoor was het aardig feitgedreven, totdat discovery die bear grylls, survivor man en I shouldnt be alive marathon ging uitzenden.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:14 schreef Globali het volgende:
Hoe vaak zullen we een topic zien dat zolang doorgaat als deze over iets waar niemand iets over weet? Wie kent Panama? Wie kent deze Meisjes?
Waarom ben je in de veronderstelling dat dit niet kan of al gebeurt?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:37 schreef Yaros het volgende:
Kunnen ze geen informatie achterhalen vanuit beide mobiele telefoons? Zoals GPS-informatie, de plek waar het ontvangst is verdwenen/mobiel is uitgegaan?
Tenzij die Kris vandaag of morgen ergens springlevend opduikt.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De kans dat het ooit boven water komt is ongeveer even groot als de kans dat Limburg binnenkort afbrokkelt en bij België komt te horen.
Dan had ik verwacht dat er meer duidelijkheid was op dit moment.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom ben je in de veronderstelling dat dit niet kan of al gebeurt?
Helemaal mee eens, mensen die deze situatie aan hebben gegrepen om de eigen fantasie schaamteloos de vrije loop te laten over de rug van deze meisjes.......triest.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:47 schreef Globali het volgende:
[..]
Dus niet de mensen hier met al hun ideeen. Men gaf het ook aan....men zit niet te wachten op de ideeen van Henk uit Woerden die ook nog plaatjes plaatst.
De kans is 100% - als je maar lang genoeg wacht.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
of dat de randstad afbrokkelt en de zee in flikkert
De betrokkenheid is blijkbaar groot. Het had ook je zus kunnen zijn. Of je dochter. Of een vriendin. Iedereen is geschokt, maar ieder mens reageert nu eenmaal verschillend op de dood. Dat heeft niets te maken met gebrek aan respect.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:14 schreef Globali het volgende:
Hoe vaak zullen we een topic zien dat zolang doorgaat als deze over iets waar niemand iets over weet? Wie kent Panama? Wie kent deze Meisjes?
Kom op. Je zit op een forum. Hier worden discussies gevoerd. Niet alleen over deze zaak, maar over meerdere zaken waar (nog) geen antwoorden op zijn. En dan krijg je dus mensen die gaan speculeren. Kun je niet leuk vinden, maar zo gaat dat altijd en het mag gewoon. Dus dan moet je - heel simpel - gewoon niet lezen op een forum.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:38 schreef Globali het volgende:
[..]
Over zoiets? Of was bepaalde media het enorm aan het voeden? En de reacties hier....alsof men familie is en meedenkt. Ik ben er hard in. Maar ik hoop wel in goede afloop. Voor de rest raakt het mij totaal niet.
Het is geen hype.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:34 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar dit ging duidelijk verder. Het werd bijna een hype. Waar maken mensen zich druk over? Het volk dan. Ik begrijp het niet.
zout ff op met je gemekker johquote:
Vanzelfsprekend dat mensen mee gaan denken, zo werkt het. Dat is niet nieuw.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:58 schreef Globali het volgende:
[..]
Nee. Je vraagt om normale aandacht. Niet dat debiel Nederland mee gaat denken.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:03 schreef Globali het volgende:
[..]
Dit werd een hype. Geloof mij. Er verdwijnen meer mensen. Ik ben er klaar mee.
Nee, is geen hype. Het valt jou op, maar de meeste mensen boeit het uiteindelijk stiekem geen flikker en houden zich niet bezig met deze zaak. Dat zijn maar een paar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:03 schreef Globali het volgende:
[..]
Dit werd een hype. Geloof mij. Er verdwijnen meer mensen. Ik ben er klaar mee.
Zelfs over de volgorde van deze tragische gebeurtenissen staat nog niets vast.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:26 schreef thesiren.nl het volgende:
[...] heeft kris gewaakt bij het lichaam van haar vriendin [...] Zou Kris nog zo lang kunnen overleven?
Flikker toch op johquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:31 schreef Globali het volgende:
Maak met zijn allen een drama over mensen die je niet kent. Dan moet je beter kijken naar de wereld denk ik. Dat is erg zielig. Echt Nederlands ook. En vooral een mening er over hebben. Niemand hier weet iets over deze twee dames of zelfs over het land. Dan mist er iets in je hoofd als je er zo mee bezig bent. Gegroet.
3 maanden overleven onder die omstandigheden lijkt me helaas te optimistisch gedacht. Onderschat de jungle niet. Helemaal gek zou ik worden als dit het enige is wat je om je heen ziet En nóg dichtbeboster , vele kilometers in elke richting. Geen tel en je bent fucked als je de weg kwijtraakt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:26 schreef thesiren.nl het volgende:
Slecht weer zeggen ze er is in ieder geval genoeg water om in level te blijven, heeft kris gewaakt bij het lichaam van haar vriendin of is ze naar hulp gaan zoeken. de botten liggen in ieder geval niet bij elkaar in de buurt anders hadden ze nu twee dna matches. Het lijkt er op dat wat er is gevonden niet op de plek is waar ze allebei zijn gestorven. Zou Kris nog zo lang kunnen overleven?
Ik moet niet denken aan dat vliegtuig ongeluk met dat football team dat in de bergen is gecrasht...
Ik ken het gebied ook niet. Maar nu is toch duidelijk waar men gevonden is?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:02 schreef Halcon het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rk-van-derde-n.dhtml
Ja. Duidelijk is dat ze aan de andere kant van de berg zijn geraakt en dat is raar. Dat is immers een flink stuk (bergop) verwijderd van die trail.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:04 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik ken het gebied ook niet. Maar nu is toch duidelijk waar men gevonden is?
Als het echt slecht weer is word je zeiknat als je niet al je kleren uittrekt en daarna al snel onderkoelt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:26 schreef thesiren.nl het volgende:
Slecht weer zeggen ze er is in ieder geval genoeg water om in level te blijven, heeft kris gewaakt bij het lichaam van haar vriendin of is ze naar hulp gaan zoeken. de botten liggen in ieder geval niet bij elkaar in de buurt anders hadden ze nu twee dna matches. Het lijkt er op dat wat er is gevonden niet op de plek is waar ze allebei zijn gestorven. Zou Kris nog zo lang kunnen overleven?
Ik moet niet denken aan dat vliegtuig ongeluk met dat football team dat in de bergen is gecrasht...
Ik ken het gebied ook totaal niet inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:47 schreef Halcon het volgende:
Je ziet Boquete vrij lang nog liggen.... het is vrij lang geen jungle zoals jij denkt.
Nou, men... Tot nu toe zijn er nog geen resten van Kris gevonden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:04 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik ken het gebied ook niet. Maar nu is toch duidelijk waar men gevonden is?
Dat weten we niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, men... Tot nu toe zijn er nog geen resten van Kris gevonden.
ik schat de kans erg klein in dat dat bot van Kris is hoor... .ik ga ervanuit dat die resten ergens anders liggen.. wellicht is ze toch ontvoerd en Lisanne was te bijdehand ofzo het kan vanalles zijn.. alles is speculatie..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
Er is nog geen bewijs dat de gevonden resten niet van Kris zijn.
Denk jij dat je wat hebt aan je mobieltje in de jungle? Jij denkt dat er masten voor mobiel telefoon en dataverkeer zijn in de jungle?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 03:06 schreef TrueRust het volgende:
[..]
3 maanden overleven onder die omstandigheden lijkt me helaas te optimistisch gedacht. Onderschat de jungle niet. Helemaal gek zou ik worden als dit het enige is wat je om je heen ziet En nóg dichtbeboster , vele kilometers in elke richting. Geen tel en je bent fucked als je de weg kwijtraakt.
Dat komt dan hooguit door de bomen. GPS werkt vanuit de ruimte.quote:
Algemene info m.b.t. het weer:quote:• Hoe was het weer? 36 graden overdag, 22 graden 's nachts in Boquete, hoger op de berg kouder, regen/onweer wordt beweerd, bron?
Wil natuurlijk nog niets zeggen over wat voor weer het daadwerkelijk was op 1 april 2014, maar normaal gesproken zou het er dus droog zijn.quote:What's the Weather Like? Panama has two climates-the lowlands including Panama City which are tropical and humid and the highlands which have spring-like temperatures year round. In the lowlands, temperatures during the day range between 80 F and 90 degrees Fareinheit (25-30 degrees Celsius). It cools off in the evenings which are invariably pleasant. In the highlands the day range is between 45F and 85F. There's two seasons - the "dry" season and the "green" season. The dry season is from mid-December until May and green season from May until December. "Dry" means it rarely rains and the green season means typically a refreshing tropical shower late each afternoon. It rarely rains all day, which means that rain is no obstacle to tourism activities. The exception to this rule is Bocas del Toro and Boquete. In Bocas, it can rain all day from time to time. In Boquete September and October are the rainiest months, so not the best time to visit. -
klopt, maar ook niet dat ze het wel zijn, dus om dan te zeggen dat men gevonden is...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
Er is nog geen bewijs dat de gevonden resten niet van Kris zijn.
Ik denk dat je dat beter even in het feedbacktopic van NWS aan kunt kaarten. In de index van het forum kun je precies zien wie moderator is van welk forumquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:04 schreef Globali het volgende:
Ik word 'bedreigt' door een mod met de naam Stacey en nog iets. Is dat normaal hier?
Ik neem de moeite niet. Ik denk dat het gewoon een lid is. Die op zich gelijk heeft. Maar breng het even wat anders.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat beter even in het feedbacktopic van NWS aan kunt kaarten. In de index van het forum kun je precies zien wie moderator is van welk forum
Zo'n smartphone is ook zo leeg. Zeker als je constant selfies gaat maken met jaguars en panters.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:54 schreef Globali het volgende:
[..]
In de jungle werkt het vaak niet tenzij je in een boom klimt. Telefoon sowieso niet.
Ook zoiets tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo'n smartphone is ook zo leeg. Zeker als je constant selfies gaat maken met jaguars en panters.
Ik zie het aan mijn telefoon. Laat je per ongeluk even gps en wifi aanstaan is die ineens leeg. En dat gaat snel. Dat staat niet in de reclame trouwens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:17 schreef Halcon het volgende:
Het hangt er vanaf hoe lang het duurt voor de tegenpartij 'komt'. Duurt dat lang dan is dat funest voor de batterij.
Op de trail wat kiekjes, cobstant bereik en gps zoeken... dat vreet batterij.
Nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
blijf maar weg uit dit topic met je onzin okay?
Een smartphone is inderdaad vrij nutteloos als je maanden in een jungle ronddwaalt. Ik denk dat Kris niet meer levend terug gevonden wordt. Waarop ik dat baseer?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo'n smartphone is ook zo leeg. Zeker als je constant selfies gaat maken met jaguars en panters.
De kans op een ongeluk of misdrijf acht ik groter dan een verhongering of uitdroging.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:22 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Een smartphone is inderdaad vrij nutteloos als je maanden in een jungle ronddwaalt. Ik denk dat Kris niet meer levend terug gevonden wordt. Waarop ik dat baseer?
- Het is de jungle, waar de wetten van de natuur tellen en het ieder voor zich is.
- Om te kunnen overleven in de jungle heb je ervaring nodig op het gebied van 'overleven in de jungle'. Ik denk niet dat Kris over deze ervaring beschikt(e).
- Er is genoeg voedsel en water in de jungle te vinden, helaas ook in aangetaste en giftige vorm. Zonder kennis over wat je wel en niet kunt eten ben je ten dode opgeschreven.
- Naarmate de tijd vordert, wordt de kans om levend terug gevonden te worden kleiner. Het is bijna drie maanden geleden dat ze voor het laatst gezien is.
Zonde.
Echt? Ik weet het nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:22 schreef Parzival het volgende:
ik weet niet of je als ouder wel precies wilt weten wat er zich afgespeeld heeft hoor.. bedenken dat iemand uitgegleden is en zo de rivier in.. lijkt me iets makkelijker te verwerken als iemand met een gebroken poot die (levend) opgegeten wordt door mieren, slangen, etc..
Als het gruwelijk was niet natuurlijk. Maar niets weten is erger.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:22 schreef Parzival het volgende:
ik weet niet of je als ouder wel precies wilt weten wat er zich afgespeeld heeft hoor.. bedenken dat iemand uitgegleden is en zo de rivier in.. lijkt me iets makkelijker te verwerken als iemand met een gebroken poot die (levend) opgegeten wordt door mieren, slangen, etc..
Klopt. Je bent niet de eerste die dat overkomt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:22 schreef Globali het volgende:
[..]
Nou.....vrijwillig..... We moesten wat. Schandalig van zo'n gids trouwens. Ik heb toen wel geleerd dat je je beter moet voorbereiden.
Ze willen het zeker weten. Of dat achteraf nog zo is, is inderdaad de vraag.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Echt? Ik weet het nietIk denk dat je het toch wil weten... of dat het uiteindelijk makkelijker maakt? Dat denk ik idd ook niet.
En meestal westerse mensen toch? Die zien werkelijk gevaar gewoon niet. Ben je zelf westers? Inderdaad. Kleding. Mes. Vuur. GPS. Zaklantaarn. En dan ben je er nog lang niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:29 schreef VNA9216 het volgende:
[..]
Klopt. Je bent niet de eerste die dat overkomt.
Ik ga/ging wel eens wandelen in gebieden met weinig mensen, en ben er meerdere malen mensen tegen gekomen die echt geen flauw idee hadden hoe diep ze in de shit zaten, en hoe hard ze bezig waren er dieper in te komen. Meestal zonder gids vertrokken, maar ik kwam een keer een groep tegen, waarbij de gids ze had "achtergelaten". Zij hadden besloten een stuk van de route af te gaan, omdat ze in de verte iets zagen dat ze van dichtbij wilden zien. De gids had geweigerd, maar "Wij betalen je toch? Dus je hebt het maar te doen" was hun houding. Die mensen waren een uur of 3 voor het donker werd van het pad af gegaan zonder zelfs maar een kaart of kompas te hebben en op iets af gaan lopen dat een kilometer of 10-15 verderop was in best pittig terrein. Geen andere kleding dan korte broeken en t-shirt mee, en slechts 2 personen hadden een flesje bij zich met water dat ze deelden met de rest van de groep.
Uiteindelijk waren we rond een uur of 23:00 terug, en toen was het al -8 graden. Het heeft me iig wel de nodige gratis drankjes opgeleverd![]()
Ook ben ik wel eens mensen tegen gekomen die door de "gids" gedumpt waren omdat ze niet snel genoeg liepen. Zijn "uren" zaten er op, dus toen ze niet op tijd terug waren is hij gewoon in zijn eigen tempo door gaan lopen dat de rest niet bij kon houden, met als gevolg 2 mensen die in totale paniek rondliepen.
Als je voor een lange wandeling gaat (of het nou met of zonder gids is), zorg iig dat je goede kleding en eten/drinken mee hebt om iig een nacht vol te houden, zelfs al is het maar een "simpel" bos, er kan altijd wat gebeuren. Een kompas (los), papieren kaart van het terrein, fel zaklamp(je), kompas app op je telefoon (reserve), en offline navigatie app met kaarten van de regio waarin je zit mogen imho ook niet ontbreken.
Beter dan onzekerheid denk ik. Hoe naar ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze willen het zeker weten. Of dat achteraf nog zo is, is inderdaad de vraag.
Daarom.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:33 schreef Globali het volgende:
[..]
Beter dan onzekerheid denk ik. Hoe naar ook.
Misschien dat ze op de telefoon wat duidelijkheid terug kunnen vinden aan de hand van foto's en filmpjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:20 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat er erg weinig kans is dat helemaal kunt nagaan wat er precies gebeurd is. Ik hoop voor de ouders dat er misschien nog wat niet verstuurde berichtjes in de telefoon staan die opheldering kunnen geven.
Dat is ook nog een mogelijkheidquote:Op maandag 23 juni 2014 20:44 schreef Hathor het volgende:
Is er uberhaupt al eens geopperd dat die twee meisjes onderling ruzie hebben gekregen, en dat op zijn zachtst gezegd volledig uit de hand is gelopen?
nou ze keken zo lief op die foto's.. dat zal wel niet.. domheid / niet erg slimme beslissingen lijkt me meer voor de hand liggend..quote:
Als ik die link lees van die jungle expert uit Panama dan is het geen verlaten oord. Hij zegt dat als je gaat lopen je altijd wel iemand tegenkomt. De kans dat Kris dus ik weet niet hoeveel dagen aan het zwerven is geweest zonder iemand tegen te komen die haar kon helpen lijkt mij dus zo goed als afwezig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:22 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Een smartphone is inderdaad vrij nutteloos als je maanden in een jungle ronddwaalt. Ik denk dat Kris niet meer levend terug gevonden wordt. Waarop ik dat baseer?
- Het is de jungle, waar de wetten van de natuur tellen en het ieder voor zich is.
- Om te kunnen overleven in de jungle heb je ervaring nodig op het gebied van 'overleven in de jungle'. Ik denk niet dat Kris over deze ervaring beschikt(e).
- Er is genoeg voedsel en water in de jungle te vinden, helaas ook in aangetaste en giftige vorm. Zonder kennis over wat je wel en niet kunt eten ben je ten dode opgeschreven.
- Naarmate de tijd vordert, wordt de kans om levend terug gevonden te worden kleiner. Het is bijna drie maanden geleden dat ze voor het laatst gezien is.
Zonde.
Volgens expert Rick Morales vallen die gevaren wel mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:00 schreef Dven het volgende:
Wel weer typisch om alle gevaren zo te overdrijven
Yep.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:32 schreef Globali het volgende:
[..]
En meestal westerse mensen toch? Die zien werkelijk gevaar gewoon niet. Ben je zelf westers? Inderdaad. Kleding. Mes. Vuur. GPS. Zaklantaarn. En dan ben je er nog lang niet.
Of gewoon een gids regelen en daar naar luisteren, toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:02 schreef VNA9216 het volgende:
[..]
Yep.
Nu vind ik mezelf ook geen professioneel hiker ofzo, maar gewoon logisch nadenken, een goed plan hebben, en anderen inlichten over je plan is altijd een goed idee. Ik laat meestal in de auto of in het hotel ook nog een papieren kaart met mn geplande route achter. "just in case". (uiteraard niet voor een wandelingetje in het vondelpark, of de veluwe ofzo)
Ja. Maar soms bedenk je niet dat je zover zal gaan dat het gevaarlijk kan worden. In elk geval tegenwoordig een hand GPS meenemen in bepaalde gevallen. Zoals mijn vb In Belgie (Ardennen) dat je even wil wandelen met kinderen......en je vindt je auto niet meer terug eigenlijk. Hoe debiel. Hoe makkelijk dat mis gaat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:02 schreef VNA9216 het volgende:
[..]
Yep.
Nu vind ik mezelf ook geen professioneel hiker ofzo, maar gewoon logisch nadenken, een goed plan hebben, en anderen inlichten over je plan is altijd een goed idee. Ik laat meestal in de auto of in het hotel ook nog een papieren kaart met mn geplande route achter. "just in case". (uiteraard niet voor een wandelingetje in het vondelpark, of de veluwe ofzo)
Dat werkt ook niet altijd. Je moet jezelf voorbereiden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of gewoon een gids regelen en daar naar luisteren, toch?
Waarom dat het er de meest gekke dingen bij verzinnen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:07 schreef anonymoussie het volgende:
Misschien iets met handel in organen?
Omdat het een forum is en het mensen vrij staat om te speculeren. Bovendien is je dat al meerdere keren verteld maar je blijft er maar over door zeiken. Had je ook al niet gezegd dat je weg zou blijven uit dit topic?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:08 schreef Globali het volgende:
[..]
Waarom dat het er de meest gekke dingen bij verzinnen?
Vooral in trek bij Aziaten die ook echt serieuze hoeveelheden willen drinken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederlandse niertjes zijn nu eenmaal top of the bill
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omdat het een forum is en het mensen vrij staat om te speculeren. Bovendien is je dat al meerdere keren verteld maar je blijft er maar over door zeiken. Had je ook al niet gezegd dat je weg zou blijven uit dit topic?
Hij heeft ergens een punt. Het is net zo zinloos als erbij halen dat ze ontvoerd zijn door aliens. Speculeren ala maar blijf wel reeel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omdat het een forum is en het mensen vrij staat om te speculeren. Bovendien is je dat al meerdere keren verteld maar je blijft er maar over door zeiken. Had je ook al niet gezegd dat je weg zou blijven uit dit topic?
Heeft het 15 topics speculeren zin als je niets weet denk je?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er bestaat anders een levendige handel in menselijke organen, dus zo vreemd is het niet eens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij heeft ergens een punt. Het is net zo zinloos als erbij halen dat ze ontvoerd zijn door aliens. Speculeren ala maar blijf wel reeel.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:07 schreef anonymoussie het volgende:
Misschien iets met handel in organen?
Wel in die omgeving lijkt mij. Je moet organen ook goed houden.....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er bestaat anders een levendige handel in menselijke organen, dus zo vreemd is het niet eens.
Het kan een optie zijn. Afschuwelijk, maar gebeurt wel. We leven in een gekke wereld.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:08 schreef Globali het volgende:
[..]
Waarom dat het er de meest gekke dingen bij verzinnen?
Wat kan jou het nou schelen of het zin heeft of niet? Lees het dan niet als je je er zo aan stoort.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:11 schreef Globali het volgende:
[..]
Heeft het 15 topics speculeren zin als je niets weet denk je?
True, maar het zou wel fijn zal als mensen de dingen die al 100.000 keer ontkracht zijn eens achterwege zouden laten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:10 schreef Hathor het volgende:
Omdat het een forum is en het mensen vrij staat om te speculeren.
Het is een forum toch? Dus heb ik mijn mening. Verder ga ik er niet op door. Ik verbaas mij gewoon over de hype.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat kan jou het nou schelen of het zin heeft of niet? Lees he dan niet als je je er zo aan stoort.
Ze zien er ook echt uit als alcoholisten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:15 schreef waht het volgende:
[..]
Inderdaad, die levers zijn na al dat comazuipen niets meer waard.
Dan weet je meteen waar je mee te maken hebt als je in de jungle een kerel met een koelbox tegen komt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:12 schreef Globali het volgende:
[..]
Wel in die omgeving lijkt mij. Je moet organen ook goed houden.....
Al 6x per topic, inclusief "is er al gedacht/geopperd".quote:Op maandag 23 juni 2014 20:44 schreef Hathor het volgende:
Is er uberhaupt al eens geopperd dat die twee meisjes onderling ruzie hebben gekregen, en dat op zijn zachtst gezegd volledig uit de hand is gelopen?
Met een operatietafel en mensen die medisch gekleed zijn. Daar zou ik ook van schrikken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan weet je meteen waar je mee te maken hebt als je in de jungle een kerel met een koelbox tegen komt.
De aliens hebben gegeten en lichaamsdelen achtergelaten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij heeft ergens een punt. Het is net zo zinloos als erbij halen dat ze ontvoerd zijn door aliens. Speculeren ala maar blijf wel reeel.
Het is al zo vaak ontkracht, doe alsjeblieft normaal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er bestaat anders een levendige handel in menselijke organen, dus zo vreemd is het niet eens.
Wat mij betreft niet onwaarschijnlijker dan orgaanroof.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
De aliens hebben gegeten en lichaamsdelen achtergelaten?
Handel in organen lijkt me waarschijnlijker dan ontvoering door aliens.
Geen orgaanroof? Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is al zo vaak ontkracht, doe alsjeblieft normaal.
Ja, er is orgaanhandel. Nee, er is geen orgaanroof.
Dan kan je niets uitsluiten. Je kan niet zo even een orgaan uit iemand nemen. Dat begrijp je toch ook? En dan moet je iemand hebben bij wie het orgaan 'past'. Daar gaat tijd over heen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoezo? Is dat een uitgesloten optie?
Niemand weet iets zeker. Maar hoe kom je op het idee? Niets wijst erop. En doe niet alsof het iets normaals is. Ik reis veel. Ik hoor dat nooit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Geen orgaanroof? Weet je dat zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |