Ja. Duidelijk is dat ze aan de andere kant van de berg zijn geraakt en dat is raar. Dat is immers een flink stuk (bergop) verwijderd van die trail.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:04 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik ken het gebied ook niet. Maar nu is toch duidelijk waar men gevonden is?
Als het echt slecht weer is word je zeiknat als je niet al je kleren uittrekt en daarna al snel onderkoelt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:26 schreef thesiren.nl het volgende:
Slecht weer zeggen ze er is in ieder geval genoeg water om in level te blijven, heeft kris gewaakt bij het lichaam van haar vriendin of is ze naar hulp gaan zoeken. de botten liggen in ieder geval niet bij elkaar in de buurt anders hadden ze nu twee dna matches. Het lijkt er op dat wat er is gevonden niet op de plek is waar ze allebei zijn gestorven. Zou Kris nog zo lang kunnen overleven?
Ik moet niet denken aan dat vliegtuig ongeluk met dat football team dat in de bergen is gecrasht...
Ik ken het gebied ook totaal niet inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:47 schreef Halcon het volgende:
Je ziet Boquete vrij lang nog liggen.... het is vrij lang geen jungle zoals jij denkt.
Nou, men... Tot nu toe zijn er nog geen resten van Kris gevonden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:04 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik ken het gebied ook niet. Maar nu is toch duidelijk waar men gevonden is?
Dat weten we niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, men... Tot nu toe zijn er nog geen resten van Kris gevonden.
ik schat de kans erg klein in dat dat bot van Kris is hoor... .ik ga ervanuit dat die resten ergens anders liggen.. wellicht is ze toch ontvoerd en Lisanne was te bijdehand ofzo het kan vanalles zijn.. alles is speculatie..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
Er is nog geen bewijs dat de gevonden resten niet van Kris zijn.
Denk jij dat je wat hebt aan je mobieltje in de jungle? Jij denkt dat er masten voor mobiel telefoon en dataverkeer zijn in de jungle?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 03:06 schreef TrueRust het volgende:
[..]
3 maanden overleven onder die omstandigheden lijkt me helaas te optimistisch gedacht. Onderschat de jungle niet. Helemaal gek zou ik worden als dit het enige is wat je om je heen ziet En nóg dichtbeboster , vele kilometers in elke richting. Geen tel en je bent fucked als je de weg kwijtraakt.
Dat komt dan hooguit door de bomen. GPS werkt vanuit de ruimte.quote:
Algemene info m.b.t. het weer:quote:• Hoe was het weer? 36 graden overdag, 22 graden 's nachts in Boquete, hoger op de berg kouder, regen/onweer wordt beweerd, bron?
Wil natuurlijk nog niets zeggen over wat voor weer het daadwerkelijk was op 1 april 2014, maar normaal gesproken zou het er dus droog zijn.quote:What's the Weather Like? Panama has two climates-the lowlands including Panama City which are tropical and humid and the highlands which have spring-like temperatures year round. In the lowlands, temperatures during the day range between 80 F and 90 degrees Fareinheit (25-30 degrees Celsius). It cools off in the evenings which are invariably pleasant. In the highlands the day range is between 45F and 85F. There's two seasons - the "dry" season and the "green" season. The dry season is from mid-December until May and green season from May until December. "Dry" means it rarely rains and the green season means typically a refreshing tropical shower late each afternoon. It rarely rains all day, which means that rain is no obstacle to tourism activities. The exception to this rule is Bocas del Toro and Boquete. In Bocas, it can rain all day from time to time. In Boquete September and October are the rainiest months, so not the best time to visit. -
klopt, maar ook niet dat ze het wel zijn, dus om dan te zeggen dat men gevonden is...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
Er is nog geen bewijs dat de gevonden resten niet van Kris zijn.
Ik denk dat je dat beter even in het feedbacktopic van NWS aan kunt kaarten. In de index van het forum kun je precies zien wie moderator is van welk forumquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:04 schreef Globali het volgende:
Ik word 'bedreigt' door een mod met de naam Stacey en nog iets. Is dat normaal hier?
Ik neem de moeite niet. Ik denk dat het gewoon een lid is. Die op zich gelijk heeft. Maar breng het even wat anders.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat beter even in het feedbacktopic van NWS aan kunt kaarten. In de index van het forum kun je precies zien wie moderator is van welk forum
Zo'n smartphone is ook zo leeg. Zeker als je constant selfies gaat maken met jaguars en panters.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:54 schreef Globali het volgende:
[..]
In de jungle werkt het vaak niet tenzij je in een boom klimt. Telefoon sowieso niet.
Ook zoiets tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo'n smartphone is ook zo leeg. Zeker als je constant selfies gaat maken met jaguars en panters.
Ik zie het aan mijn telefoon. Laat je per ongeluk even gps en wifi aanstaan is die ineens leeg. En dat gaat snel. Dat staat niet in de reclame trouwens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:17 schreef Halcon het volgende:
Het hangt er vanaf hoe lang het duurt voor de tegenpartij 'komt'. Duurt dat lang dan is dat funest voor de batterij.
Op de trail wat kiekjes, cobstant bereik en gps zoeken... dat vreet batterij.
Nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
blijf maar weg uit dit topic met je onzin okay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |