Deze struggle had ik ook, gewoon een zwart hemdje onder je shirt doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Oké, ik kom er net achter dat ik beter geen witte t-shirts aan kan doen want dan kun je mijn nogal kleurige bh er doorheen zien.
Oh, dat is wel een goed idee. Ik draag er eigenlijk nooit hemdjes onder. Maar ik ga maar eens wat zwarte hemdjes kopen dan en proberen.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze struggle had ik ook, gewoon een zwart hemdje onder je shirt doen.
Of geen bh aandoenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze struggle had ik ook, gewoon een zwart hemdje onder je shirt doen.
Pics!quote:Op maandag 23 juni 2014 15:45 schreef Toto69 het volgende:
Wat voelt het goed om een ander kapsel te hebben![]()
Of een rode bh. Serieus!quote:Op maandag 23 juni 2014 15:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goed idee. Ik draag er eigenlijk nooit hemdjes onder. Maar ik ga maar eens wat zwarte hemdjes kopen dan en proberen.
Bedankt voor de tip.
ik snap het ook nietquote:
Dat jij nooit een bh draagt wil niet zeggen dat anderen je voorbeeld moeten volgen.quote:
Want rood schijnt niet doorquote:Op maandag 23 juni 2014 15:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of een rode bh. Serieus!
Werkt ook goed met witte broeken en onderbroeken. Kwam ik achter na een bloemetjesonderbroekincident.
Rood sluit beter aan bij je huidskleur (waarbij ik er even vanuit ga dat jij blank bentquote:Op maandag 23 juni 2014 15:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Want rood schijnt niet door
Ik volg je even niet.
ik mis een half hoofdquote:Op maandag 23 juni 2014 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
En zo sta ik vanavond tussen mijn oranje vrinden.
[ afbeelding ]
Uitbundigheid!quote:Op maandag 23 juni 2014 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
beter danquote:Op maandag 23 juni 2014 15:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of een rode bh. Serieus!
Werkt ook goed met witte broeken en onderbroeken. Kwam ik achter na een bloemetjesonderbroekincident.
Ja, precies!quote:Op maandag 23 juni 2014 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beter danhuidskleurig
dat is echt t toppunt van wansmaak
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rood sluit beter aan bij je huidskleur (waarbij ik er even vanuit ga dat jij blank bent) en onder een witte broek zie je dan geen afstekende kleur stof. Werkt imo zelfs beter dan die ;r huidkleurige ;r onderbroeken.
Huh? Zo'n raar vel heb je toch niet?quote:
Jaaa! (en nu ik de emoticonfaal gefixed heb komt mijn afschuw er nóg beter uit.quote:
of gewoon n heel dun wit shirtje, op een gegeven moment houdt t gewoon opquote:
Ik snap het ook nietquote:
Ohhh, dat is het misschien.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of gewoon n heel dun wit shirtje, op een gegeven moment houdt t gewoon op
Ja, bij te dunne stof werkt niets meer natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of gewoon n heel dun wit shirtje, op een gegeven moment houdt t gewoon op
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Dus tóch geen bhquote:Op maandag 23 juni 2014 15:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, bij te dunne stof werkt niets meer natuurlijk.
Maar daar gaat echt niemand moeilijk over doen hoor!quote:Op maandag 23 juni 2014 15:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Oké, ik kom er net achter dat ik beter geen witte t-shirts aan kan doen want dan kun je mijn nogal kleurige bh er doorheen zien.
andere vrouwenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:56 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Maar daar gaat echt niemand moeilijk over doen hoor!
Dan schijnen je tepels door.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee
Al heb ik wel 50000 FOK!kers op FB
of er gaat net n biertje overheenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan schijnen je tepels door.![]()
Heb jij dat nou nooit?
De enige reden dat vrouwen daar moeilijk over doen is omdat andere vrouwen er moeilijk over doen. Doorbreek de cirkel!quote:
No pic teleurstellingquote:
die cirkel hoeft niet doorbroken te worden, samen tegen wansmaak!quote:Op maandag 23 juni 2014 15:58 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
De enige reden dat vrouwen daar moeilijk over doen is omdat andere vrouwen er moeilijk over doen. Doorbreek de cirkel!
Ik heb maar één wit shirt en dat is nogal dikke stof. Dus nee, schijnt niet door.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan schijnen je tepels door.![]()
Heb jij dat nou nooit?
Dan prikken ze er zelfs door.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of er gaat net n biertje overheen
beetje blije mus verhaal dit jaquote:
En waaaarom heb je daar iets onder aan dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb maar één wit shirt en dat is nogal dikke stof. Dus nee, schijnt niet door.
Ohja, ik heb ook nog witte overhemden, maar daar heb ik iha ofwel iets onder ofwel iets over aan.
ja blughquote:
quote:
Nou nouquote:Op maandag 23 juni 2014 16:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje blije mus verhaal dit ja
Tegenwansmaakboks!quote:Op maandag 23 juni 2014 15:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die cirkel hoeft niet doorbroken te worden, samen tegen wansmaak!
Lekker sociaal de hele tijd op je telefoon kijkenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom kom ik niet van mijn zolder, geen gezeik om pics en zoquote:
tik m aan vrouwe!quote:
Omdat alleen een dun overhemd wel erg koud isquote:Op maandag 23 juni 2014 16:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En waaaarom heb je daar iets onder aan dan?Mop?
ik weet heuswel hoe jij eruit zietquote:Op maandag 23 juni 2014 16:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom kom ik niet van mijn zolder, geen gezeik om pics en zo
*tikt*quote:
Ze zijn inderdaad van die generatie.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekker sociaal de hele tijd op je telefoon kijken
En je niet wil dat je tepels erdoor prikkenquote:Op maandag 23 juni 2014 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat alleen een dun overhemd wel erg koud is.
Jij post dan ook geen teasers.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom kom ik niet van mijn zolder, geen gezeik om pics en zo
wijvengedrag is dat.. zon halve hint droppen en dan afwachten wie er haptquote:
Kan veel veranderen misschien in de tijd dat ik niet op fok! geweest benquote:Op maandag 23 juni 2014 16:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weet heuswel hoe jij eruit ziet
Ligt er aan waar je kijkt binnen fok!quote:
Lief zijn of ik gooi hem zo online!quote:
ja nou waarom zij welquote:
Kan alleen maar beter wordenquote:Op maandag 23 juni 2014 16:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan veel veranderen misschien in de tijd dat ik niet op fok! geweest ben
Insemina.... eh Insinuaties!quote:Op maandag 23 juni 2014 16:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je niet wil dat je tepels erdoor prikken![]()
![]()
pssst... zal ik hem je doorsturen? Tegen niemand zeggen he?quote:
hoi lekkere poessssss /gaymodusquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad van die generatie.
lekkere stiekemerdquote:Op maandag 23 juni 2014 16:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
pssst... zal ik hem je doorsturen? Tegen niemand zeggen he?![]()
quote:
Truequote:Op maandag 23 juni 2014 16:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Kan alleen maar beter worden
quote:
Omdat ik er ben.quote:
nieuwe pic tijd danquote:
wat kortzichtigquote:
Wotquote:Op maandag 23 juni 2014 16:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind het zo raar dat mannen drie tepels kunnen hebben he
Wat zeg je me nou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Heb er wel, maar ben alleen maar op pics te vinden met alcohol.quote:
Ach ja, zal niet echt met generaties te maken hebben, mijn vriend van 23 doet het ook regelmatigquote:
Maar dat is FLquote:Op maandag 23 juni 2014 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, zal niet echt met generaties te maken hebben, mijn vriend van 23 doet het ook regelmatig.
quote:Op maandag 23 juni 2014 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat zeg je me nou?Waarom dat taxishirt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
google maar niet op rudimentaire tepelquote:
Dat is zeer zeker FLquote:
mijn leukste foto's zijn ook dronkenquote:Op maandag 23 juni 2014 16:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er wel, maar ben alleen maar op pics te vinden met alcohol.
Ik zie een patroon
Eens, keihard gevallen voor zijn baasheid.quote:
10/10 zou bijna homo wordenquote:Op maandag 23 juni 2014 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eens, keihard gevallen voor zijn baasheid.
Wedden dattie het wel doet?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
google maar niet op rudimentaire tepel
Hij is nu toch al bezet.quote:
Volgens mij moet ik je feliciteren met iets!quote:
Trust me, die derde tepel is een stuk minder goor.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ik zie dagelijks al genoeg goorheid
hoe kunnen extra tepels nou iets slechts zijnquote:Op maandag 23 juni 2014 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ik zie dagelijks al genoeg goorheid
pics van jouw derde tepelquote:Op maandag 23 juni 2014 16:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trust me, die derde tepel is een stuk minder goor.
Nou nou nou. Not this soon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn outfit voor vanavond, met een zelf gemaakt roodwitblauw riempje en een vestje geleend.van mn moeder omdat het bovenstukje veel te groot is
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
die heb ik lang niet gehoordquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 16:15 schreef essnhills het volgende:
Leuk esSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn outfit voor vanavond, met een zelf gemaakt roodwitblauw riempje en een vestje geleend.van mn moeder omdat het bovenstukje veel te groot isHmm.quote:quote:Op maandag 23 juni 2014 16:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die heb ik lang niet gehoord![]()
Heyquote:
Staat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn outfit voor vanavond, met een zelf gemaakt roodwitblauw riempje en een vestje geleend.van mn moeder omdat het bovenstukje veel te groot is
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Standaard zin van vele fokkers binnen R&P al jarenquote:Op maandag 23 juni 2014 16:17 schreef littledrummergirl het volgende:
Er zijn vroegah nog wel wat relletjes ontstaan door die zin
Die ken ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn outfit voor vanavond, met een zelf gemaakt roodwitblauw riempje en een vestje geleend.van mn moeder omdat het bovenstukje veel te groot is
Ach, uiteindelijk is het gewoon realistisch.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:17 schreef littledrummergirl het volgende:
Er zijn vroegah nog wel wat relletjes ontstaan door die zin
Ik heb er geen.quote:
Geen ideequote:Op maandag 23 juni 2014 16:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik je feliciteren met iets!![]()
Want de rest deed dat ook, zag ik.
Felies!![]()
En waarom?
Jij hebt het bovenstukje uitgerekt?quote:
ken je crazy eyes uit orange is the new blackquote:
Nee?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ken je crazy eyes uit orange is the new black
wat ben jij toch n verstandig meiske gewordenquote:Op maandag 23 juni 2014 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk is het gewoon realistisch.
Als ik eraan denk post ik later wel eentje.quote:
hou ik je aanquote:Op maandag 23 juni 2014 16:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik eraan denk post ik later wel eentje.
oh das een soort psycho in een gevangenis die heel eng uit dr ogen kan kijkenquote:
Waarschijnlijk wel. Of ja ik weet niet. Vriend wil me een keer meenemen naar een wedstrijd maar PSV zal wel veel te duur zijnquote:Op maandag 23 juni 2014 16:24 schreef Bos81 het volgende:
Nijntje, ga je ook een keer naar PSV komend seizoen![]()
quote:
Dat ben ik!quote:
Ik kijk heul niet eng.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh das een soort psycho in een gevangenis die heel eng uit dr ogen kan kijken
Was wel moeilijk te vinden hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 16:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Dat ben ik!![]()
Eén blauw en één bruin oog!
Helaas is de bruine versie bij mij minder strak uitgevallen.
Voorronde Europa League zal qua prijs wel meevallen. VOorgaande keren was het volgens mij 5 euroquote:Op maandag 23 juni 2014 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Of ja ik weet niet. Vriend wil me een keer meenemen naar een wedstrijd maar PSV zal wel veel te duur zijn.
quote:Op maandag 23 juni 2014 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Of ja ik weet niet. Vriend wil me een keer meenemen naar een wedstrijd maar PSV zal wel veel te duur zijn.
Oh dan zal ik naar zoiets wel een keer mee moeten.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voorronde Europa League zal qua prijs wel meevallen. VOorgaande keren was het volgens mij 5 euro
ik breng t weer veel minder tactisch dan ik bedoelquote:
Heldquote:
Octaaf de Bolle.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik breng t weer veel minder tactisch dan ik bedoel![]()
Dat is een van mn specialiteiten, ons miranda zegt dat ook altijd, pa zegt ze, zoals jij minder tactisch doet.....
Het is een gaaavequote:Op maandag 23 juni 2014 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik breng t weer veel minder tactisch dan ik bedoel![]()
Dat is een van mn specialiteiten, ons miranda zegt dat ook altijd, pa zegt ze, zoals jij minder tactisch doet.....
eindelijk iemand die de referentie meteen snaptquote:
Ik kan niet wachten tot M een beetje die kinderseries gaat snappen.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eindelijk iemand die de referentie meteen snapt
dan ben je eindelijk af van hopla en bumbaquote:Op maandag 23 juni 2014 16:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot M een beetje die kinderseries gaat snappen.
Poezziequote:Op maandag 23 juni 2014 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze had ik ooit eens gemaakt
[ afbeelding ]
Heb ik zelf veel meer lol met het meekijken.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan ben je eindelijk af van hopla en bumba
Jiskefet?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ik zelf veel meer lol met het meekijken.
Samson en Gert op bezoek bij K3.quote:
Oh, op die manierquote:Op maandag 23 juni 2014 15:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rood sluit beter aan bij je huidskleur (waarbij ik er even vanuit ga dat jij blank bent) en onder een witte broek zie je dan geen afstekende kleur stof. Werkt imo zelfs beter dan die
huidkleurige
onderbroeken.
1-0 zou voor de poule het beste uitkomenquote:Op maandag 23 juni 2014 17:15 schreef JJH het volgende:
Ik zie het zomaar gebeuren dat Mart en Bar de meeste kans maken.
Pleeeaaasssseee???quote:Op maandag 23 juni 2014 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee
Al heb ik wel 50000 FOK!kers op FB
Dan nog, ik vind het zelf niet mooi staan. Sowieso is het ook niet één kleur maar zijn het meerdere felle kleuren dus het is iets wat zeker de aandacht trekt. Dat hoeft voor mij niet zo.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:56 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Maar daar gaat echt niemand moeilijk over doen hoor!
Schattigquote:Op maandag 23 juni 2014 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze had ik ooit eens gemaakt
[ afbeelding ]
Ik nietquote:
oranjequote:
Na het WK krijg je je donkerroze kleurtje op FOK! weer terug!quote:Op maandag 23 juni 2014 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
oranje.
vies, aan pisgeel grenzend kleurtje.
Je hebt meteen 144 gebeld, neem ik aan?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier liep daarstraks iemand zijn hond uit te laten... de hond had een oranje shirt aan.
Ik ben normaal voor zwart, maar zag laatst een oranje auto waar ik geen nee tegen zou zeggenquote:Op maandag 23 juni 2014 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
oranje.
vies, aan pisgeel grenzend kleurtje.
Bordeauxroodquote:Op maandag 23 juni 2014 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na het WK krijg je je donkerroze kleurtje op FOK! weer terug!
Das geen optiequote:Op maandag 23 juni 2014 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben normaal voor zwart, maar zag laatst een oranje auto waar ik geen nee tegen zou zeggen
Ja en daarna heb ik een boom geknuffeldquote:
De functie aanvaarden wel, het kleurtje wat minderquote:
Daarom rij ik ook zwartquote:Op maandag 23 juni 2014 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Das geen optie.
"Any customer can have a car painted any colour that he wants so long as it is black."
Dat eerste ging ik van uitquote:Op maandag 23 juni 2014 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
De functie aanvaarden wel, het kleurtje wat minder.
Boom knuffelenquote:Op maandag 23 juni 2014 17:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja en daarna heb ik een boom geknuffeld.
Maar ik vond het ook dierenmishandeling hoor, sowieso als mensen een hond een trui of zo aantrekken. Dat mormel heeft niet voor niets een vacht.
Eensquote:Op maandag 23 juni 2014 17:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Boom knuffelen.
Dat vind ik dus ook![]()
.
Oh en, honten. Catten zijn veel toffer
.
Cattenquote:Op maandag 23 juni 2014 17:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh en, honten. Catten zijn veel toffer
.
Matchfixing!quote:Op maandag 23 juni 2014 17:37 schreef D. het volgende:
Ik hoor net bij het nieuws dat het 2-1 gaat worden
Wie heeft er voorkennis?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:37 schreef D. het volgende:
Ik hoor net bij het nieuws dat het 2-1 gaat worden
Is die er snel bijquote:Op maandag 23 juni 2014 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken hun bron niet, maar het was de nieuwslezeres bij 3FM die het vertelde
Spanje - Australië is tegelijkertijd, toch? Wat zijn daarvoor de voorspellingen?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:14 schreef D. het volgende:
Nederland v. Chili
D. 1-0
JJH 1-0
Koen66 1-0
roos85 1-1
Bos81 1-2
Takaiki 2-1
Gianni61 2-1
Cat22 2-1
essnhills 2-2
DaMart 3-1
Barreltje 4-2
Kijkt iemand daar nog naar?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spanje - Australië is tegelijkertijd, toch? Wat zijn daarvoor de voorspellingen?.
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:15 schreef Cat22 het volgende:
Bordje op schoot, ik kijk naar links en over rechts jat een kattepoot een sliert bami weg.![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
Takke kan je ook zo zeggen wie het was.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:15 schreef Cat22 het volgende:
Bordje op schoot, ik kijk naar links en over rechts jat een kattepoot een sliert bami weg.![]()
![]()
![]()
Dan moeten ze wel iets gaan doenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen daarom al verdient Nederland de winst.
Krengenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb er ook eentje gehad die blinde duikboot speelde: ik aan tafel, kat op schoot en dan verscheen er een peilende poot die de rand (en verder...) aftastte in de hoop een bord met inhoud te vinden.
Rotzakkiesquote:
Twee van de drie wel ja.quote:
Laat me raden, die slaapt lieverquote:Op maandag 23 juni 2014 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Twee van de drie wel ja.Voor eentje is eten enigszins bijzaak.
Nee, dat doen die hongerigen als ze niet aan het (zeuren om) eten zijn.quote:
Hahahaquote:Op maandag 23 juni 2014 18:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb er ook eentje gehad die blinde duikboot speelde: ik aan tafel, kat op schoot en dan verscheen er een peilende poot die de rand (en verder...) aftastte in de hoop een bord met inhoud te vinden.
Dat is toch meestal zo, van een ander is het lekkerder, net zoals bij kleine kinderenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:36 schreef Muck het volgende:
Alle ratjes hier doen een moord voor vrijwel alles, behalve komkommer.
Al ligt de voerbak vol, wat ik heb is lekkerder
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:36 schreef Muck het volgende:
Alle ratjes hier doen een moord voor vrijwel alles, behalve komkommer.
Al ligt de voerbak vol, wat ik heb is lekkerder
Klopt!quote:Op maandag 23 juni 2014 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is toch meestal zo, van een ander is het lekkerder, net zoals bij kleine kinderen
Ze weten al hoe het hoortquote:Op maandag 23 juni 2014 18:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt!
Als ik sap heb gedronken, proberen ze mijn mondhoeken te likken![]()
En er is er ook al eentje in een glas bier gedoken
Zeker weten, die pot was 1 dramaquote:Op maandag 23 juni 2014 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Beter als achter staan en ik vind dat ze beter spelen als tegen Australië
Oopsquote:Op maandag 23 juni 2014 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spanje - Australië is tegelijkertijd, toch? Wat zijn daarvoor de voorspellingen?.
Ik lach me dood als Australië wint.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:59 schreef D. het volgende:
[..]
Oops
Barreltje 1-4
Bos81 0-4
Cat22 1-0
D. 1-2
DaMart 1-2
essnhills 1-2
Gianni61 0-2
JJH 1-3
Koen66 1-1
roos85 0-3
Takaiki 0-3
Ingehaaldquote:1 roos85 680
2 DaMart 635
3 Bos81 575
4 Barreltje 550
5 Miniem 510
6 Takaiki 495
7 Insomnia_ 490
8 JJH 455
9 D. 445
10 essnhills 415
11 gianni61 365
12 Cat22 365
13 Koen66 345
Fixed.... toch wel jammer dat je maar 5 punten krijgt als je alleen de winnaar goed voorspeld... 1-1 gelijkspel had me meer opgeleverdquote:
Boven Martquote:Op maandag 23 juni 2014 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ingehaald.
Of moet ik zeggen... Roos is over me heen gegaan.
Ik denk het voor je van nietquote:Op maandag 23 juni 2014 20:09 schreef D. het volgende:
Het was bijna 1-0 gebleven, telt dat niet voor extra punten?
Aartquote:
ik kijk alleen purno dus weet niet?quote:
wist je dat dat soort beesten soms terwijl ze aan een tak hangen hun eigen arm aanzien voor een tak en dus hun eigen arm grijpen om aan te hangen en zichzelf daardoor te pletter laten storten ?quote:
Je lijkt wel getraumatiseerdquote:
En er groeien algen in hun vachtquote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wist je dat dat soort beesten soms terwijl ze aan een tak hangen hun eigen arm aanzien voor een tak en dus hun eigen arm grijpen om aan te hangen en zichzelf daardoor te pletter laten storten ?
Alles, op tv komenquote:Op maandag 23 juni 2014 20:43 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je lijkt wel getraumatiseerd
Wat heeft het beest je misdaan?
je moet ook in een doekje komen en niet op de tvquote:
Als ik nu hier neer zet wat ik neer wou zetten wordt mij dat niet in dank afgenomenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet ook in een doekje komen en niet op de tv
Gewoon doenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik nu hier neer zet wat ik neer wou zetten wordt mij dat niet in dank afgenomen
Ongevraagd in beeld komen op mn tvquote:Op maandag 23 juni 2014 20:43 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je lijkt wel getraumatiseerd
Wat heeft het beest je misdaan?
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wist je dat dat soort beesten soms terwijl ze aan een tak hangen hun eigen arm aanzien voor een tak en dus hun eigen arm grijpen om aan te hangen en zichzelf daardoor te pletter laten storten ?
ja dit dusquote:
Ik las het afgelopen week ergens en dacht. whooptiefuckingdoe waarom zou ik dat willen weten en nu dacht ik :quote:
ik wist het nietquote:Op maandag 23 juni 2014 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik las het afgelopen week ergens en dacht. whooptiefuckingdoe waarom zou ik dat willen weten en nu dacht ik :oeh ik weet een totaal niet interessant feitje
Tv kan uitquote:Op maandag 23 juni 2014 21:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ongevraagd in beeld komen op mn tv. EN dan nog te vaak ook.
Laat me raden, jouw 'soort materiaal' leeftquote:Op maandag 23 juni 2014 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat een doekje niet de goede soort materiaal is![]()
[..]
Ik al wel
of is van rubber/siliconen?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat me raden, jouw 'soort materiaal' leeft.
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat me raden, jouw 'soort materiaal' leeft.
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
of is van rubber/siliconen?
quote:
oh nou sorry hoor.. ik oordeel niet.. vrije wereld dit dat, en of jij nou een dolly of een bea wil doen of toch de voorkeur geeft aan real doll natasja uit rusland.. leven en laten leven ofzoquote:
Mijnquote:Op maandag 23 juni 2014 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh nou sorry hoor.. ik oordeel niet.. vrije wereld dit dat, en of jij nou een dolly of een bea wil doen of toch de voorkeur geeft aan real doll natasja uit rusland.. leven en laten leven ofzo
je so ?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijnis anders gewoon van vlees en bloed, zij wil dat gewoon en ach ja ik heb er geen problemen mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je so ?Ik zeg gewoon altijd mijn wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, over seksquote:
Eeeeeeej, Sjonnie!quote:
sinds wanneer heb jij een schaapquote:
quote:
dollyquote:Op maandag 23 juni 2014 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij een schaap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |