Ik denk het voor je van nietquote:Op maandag 23 juni 2014 20:09 schreef D. het volgende:
Het was bijna 1-0 gebleven, telt dat niet voor extra punten?
Aartquote:
ik kijk alleen purno dus weet niet?quote:
wist je dat dat soort beesten soms terwijl ze aan een tak hangen hun eigen arm aanzien voor een tak en dus hun eigen arm grijpen om aan te hangen en zichzelf daardoor te pletter laten storten ?quote:
Je lijkt wel getraumatiseerdquote:
En er groeien algen in hun vachtquote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wist je dat dat soort beesten soms terwijl ze aan een tak hangen hun eigen arm aanzien voor een tak en dus hun eigen arm grijpen om aan te hangen en zichzelf daardoor te pletter laten storten ?
Alles, op tv komenquote:Op maandag 23 juni 2014 20:43 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je lijkt wel getraumatiseerd
Wat heeft het beest je misdaan?
je moet ook in een doekje komen en niet op de tvquote:
Als ik nu hier neer zet wat ik neer wou zetten wordt mij dat niet in dank afgenomenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet ook in een doekje komen en niet op de tv
Gewoon doenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik nu hier neer zet wat ik neer wou zetten wordt mij dat niet in dank afgenomen
Ongevraagd in beeld komen op mn tvquote:Op maandag 23 juni 2014 20:43 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je lijkt wel getraumatiseerd
Wat heeft het beest je misdaan?
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wist je dat dat soort beesten soms terwijl ze aan een tak hangen hun eigen arm aanzien voor een tak en dus hun eigen arm grijpen om aan te hangen en zichzelf daardoor te pletter laten storten ?
ja dit dusquote:
Ik las het afgelopen week ergens en dacht. whooptiefuckingdoe waarom zou ik dat willen weten en nu dacht ik :quote:
ik wist het nietquote:Op maandag 23 juni 2014 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik las het afgelopen week ergens en dacht. whooptiefuckingdoe waarom zou ik dat willen weten en nu dacht ik :oeh ik weet een totaal niet interessant feitje
Tv kan uitquote:Op maandag 23 juni 2014 21:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ongevraagd in beeld komen op mn tv. EN dan nog te vaak ook.
Laat me raden, jouw 'soort materiaal' leeftquote:Op maandag 23 juni 2014 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat een doekje niet de goede soort materiaal is![]()
[..]
Ik al wel
of is van rubber/siliconen?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat me raden, jouw 'soort materiaal' leeft.
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat me raden, jouw 'soort materiaal' leeft.
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
of is van rubber/siliconen?
quote:
oh nou sorry hoor.. ik oordeel niet.. vrije wereld dit dat, en of jij nou een dolly of een bea wil doen of toch de voorkeur geeft aan real doll natasja uit rusland.. leven en laten leven ofzoquote:
Mijnquote:Op maandag 23 juni 2014 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh nou sorry hoor.. ik oordeel niet.. vrije wereld dit dat, en of jij nou een dolly of een bea wil doen of toch de voorkeur geeft aan real doll natasja uit rusland.. leven en laten leven ofzo
je so ?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijnis anders gewoon van vlees en bloed, zij wil dat gewoon en ach ja ik heb er geen problemen mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je so ?Ik zeg gewoon altijd mijn wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, over seksquote:
Eeeeeeej, Sjonnie!quote:
sinds wanneer heb jij een schaapquote:
quote:
dollyquote:Op maandag 23 juni 2014 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij een schaap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |