quote:Op maandag 23 juni 2014 16:15 schreef essnhills het volgende:
Die ken ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn outfit voor vanavond, met een zelf gemaakt roodwitblauw riempje en een vestje geleend.van mn moeder omdat het bovenstukje veel te groot is
Ach, uiteindelijk is het gewoon realistisch.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:17 schreef littledrummergirl het volgende:
Er zijn vroegah nog wel wat relletjes ontstaan door die zin
Ik heb er geen.quote:
Geen ideequote:Op maandag 23 juni 2014 16:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik je feliciteren met iets!![]()
Want de rest deed dat ook, zag ik.
Felies!![]()
En waarom?
Jij hebt het bovenstukje uitgerekt?quote:
ken je crazy eyes uit orange is the new blackquote:
Nee?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ken je crazy eyes uit orange is the new black
wat ben jij toch n verstandig meiske gewordenquote:Op maandag 23 juni 2014 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk is het gewoon realistisch.
Als ik eraan denk post ik later wel eentje.quote:
hou ik je aanquote:Op maandag 23 juni 2014 16:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik eraan denk post ik later wel eentje.
oh das een soort psycho in een gevangenis die heel eng uit dr ogen kan kijkenquote:
Waarschijnlijk wel. Of ja ik weet niet. Vriend wil me een keer meenemen naar een wedstrijd maar PSV zal wel veel te duur zijnquote:Op maandag 23 juni 2014 16:24 schreef Bos81 het volgende:
Nijntje, ga je ook een keer naar PSV komend seizoen![]()
quote:
Dat ben ik!quote:
Ik kijk heul niet eng.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh das een soort psycho in een gevangenis die heel eng uit dr ogen kan kijken
Was wel moeilijk te vinden hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 16:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Dat ben ik!![]()
Eén blauw en één bruin oog!
Helaas is de bruine versie bij mij minder strak uitgevallen.
Voorronde Europa League zal qua prijs wel meevallen. VOorgaande keren was het volgens mij 5 euroquote:Op maandag 23 juni 2014 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Of ja ik weet niet. Vriend wil me een keer meenemen naar een wedstrijd maar PSV zal wel veel te duur zijn.
quote:Op maandag 23 juni 2014 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Of ja ik weet niet. Vriend wil me een keer meenemen naar een wedstrijd maar PSV zal wel veel te duur zijn.
Oh dan zal ik naar zoiets wel een keer mee moeten.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voorronde Europa League zal qua prijs wel meevallen. VOorgaande keren was het volgens mij 5 euro
ik breng t weer veel minder tactisch dan ik bedoelquote:
Heldquote:
Octaaf de Bolle.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik breng t weer veel minder tactisch dan ik bedoel![]()
Dat is een van mn specialiteiten, ons miranda zegt dat ook altijd, pa zegt ze, zoals jij minder tactisch doet.....
Het is een gaaavequote:Op maandag 23 juni 2014 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik breng t weer veel minder tactisch dan ik bedoel![]()
Dat is een van mn specialiteiten, ons miranda zegt dat ook altijd, pa zegt ze, zoals jij minder tactisch doet.....
eindelijk iemand die de referentie meteen snaptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |