Dit dus.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
'je' theorie![]()
Het probleem is dat religieuzen niet gewoon kunnen accepteren dat er wellicht dingen zijn die we nu nog niet kunnen verklaren omdat de wetenschap of techniek nog niet zover zijn. Daarom doen jullie een aanname (god) die alle onverklaarde gaten mag opvullen.
Je gedraagt je precies als het volk waar je zo'n hekel aan zegt te hebben.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kom liever met argumenten in plaats van zulke halfslachtige opmerkingen.
Dus eigenlijk is een wetenschappelijke theorie de wetenschappelijke equivalent van een religie?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
'je' theorie![]()
Het probleem is dat religieuzen niet gewoon kunnen accepteren dat er wellicht dingen zijn die we nu nog niet kunnen verklaren omdat de wetenschap of techniek nog niet zover zijn. Daarom doen jullie een aanname (god) die alle onverklaarde gaten mag opvullen.
Beslist niet, ik vraag enkel van iedereen rationeel na te denken.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je gedraagt je precies als het volk waar je zo'n hekel aan zegt te hebben.
Nee, wetenschap durft te zeggen dat men dingen (nog) niet kan verklaren.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is een wetenschappelijke theorie de wetenschappelijke equivalent van een religie?
Bewijs?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:31 schreef BlauweTijger het volgende:
God heeft het universum gemaakt, de hemel en de aarde. Opdat hij zag dat het perfect was.
En daar was pak en em beet 2000 jaar geleden niets mis mee, maar anno 2014 zou je misschien wel eens kunnen inzien dat ze het toen allemaal niet zo goed snapten toen ze God bedachten.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
'je' theorie![]()
Je gaat serieus om bewijs vragen?quote:
Nee, religie durft te zeggen dat men dingen (nog) niet kan verklaren.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, wetenschap durft te zeggen dat men dingen (nog) niet kan verklaren.
Ik denk dat deze troll hier genoeg heeft gegeten voor vandaag.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, religie durft te zeggen dat men dingen (nog) niet kan verklaren.
Je hebt gewoon een bord voor je kop.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:33 schreef Fanest het volgende:
[..]
Ik denk dat deze troll hier genoeg heeft gegeten voor vandaag.
Was inderdaad leuk!quote:Op maandag 23 juni 2014 14:33 schreef JimmyDean het volgende:
Oke, dat was een leuke discussie. Nu ga ik maar eens wat zinnigs doen.
Ik snap dat je nog honger hebt, maar op is op.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een bord voor je kop.
Ik ben geenszins religieus, maar ben niet verzand in m'n eigen denkbeelden.
Oké man.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:34 schreef Fanest het volgende:
[..]
Ik snap dat je nog honger hebt, maar op is op.
Voordat ze een rotschop naar de hel krijgen ja.quote:
72 maagden gaan aan ze voorbij. Ik hou m'n opties liever open.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voordat ze een rotschop naar de hel krijgen ja.
'Ik geloof niet in God, maar ik ga wel in Boeddhisme geloven zodat ik kan rationaliseren dat ik opnieuw en langer kan leven en niet naar de hel hoef'quote:Op maandag 23 juni 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
"ik mag nu ff niet eten en drinken"
"dit beest is lekker maar ik mag het niet eten"
"Ik mag je geen hand geven want dat mag niet van mijn denkbeeldige vriendje"
Uhuh, veel beter
Tenzij die religie mensen een sharia willen invoeren waarop alcohol, muziek etc verboden worden. Dan heeft het niet te maken met respect, maar een persoonlijke aanval, ergo ze willen me de dingen afpakken waar ik van hou.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zelf ook geen religie bezig vind ik dat je best respect mag hebben voor mensen die dat wel doen
Muil houden over boeddhisme.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:01 schreef corehype het volgende:
[..]
'Ik geloof niet in God, maar ik ga wel in Boeddhisme geloven zodat ik kan rationaliseren dat ik opnieuw en langer kan leven en niet naar de hel hoef'
Gelukkig is dat niet zo'n groot deel, zeker in Nederland niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:47 schreef Spongeboss het volgende:
Tenzij die religie mensen een sharia willen invoeren waarop alcohol, muziek etc verboden worden. Dan heeft het niet te maken met respect, maar een persoonlijke aanval, ergo ze willen me de dingen afpakken waar ik van hou.
Maar het is wel zorgelijk dat zulke lui in Nederland zouden kunnen zitten, of dat er mensen zijn die een mooi plateau zijn om een grote meute zo ver te krijgen mee te doen. Geen zin om een Godwin te pullen maar dat moet maar in deze zaak, in Duitsland was ook niet iedereen een nazi totdat Hitler er kwam.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet zo'n groot deel, zeker in Nederland niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |