Dank je.quote:
Dit topic doet ze idd vast besluiten hun werkwijze te wijzigenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien niet origineel maar wel nodig, gezien een aantal posts bij moslims in andere topics.
Het was ook een klacht, niet noodzakelijk een ont-bekeringstopic. Al zou dat laatste wel beter voor de mensheid zijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit topic doet ze idd vast besluiten hun werkwijze te wijzigen
Valt allemaal wel mee. En dit zien we elke week weer langskomen... komt verder vaak weinig structureel iets uit, ontaard vaak meer in gebash op religies.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het was ook een klacht, niet noodzakelijk een ont-bekeringstopic. Al zou dat laatste wel beter voor de mensheid zijn.
Optyfen vieze aapquote:Op maandag 23 juni 2014 12:38 schreef corehype het volgende:
TS brandt lekker in de hel
Ga maar lekker tegen een boom knallen met alcohol op
Eet varkensvlees met aids
Met gebash op religie is ook niks mis.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. En dit zien we elke week weer langskomen... komt verder vaak weinig structureel iets uit, ontaard vaak meer in gebash op religies.
-quote:
Nee dat heeft iemand uit je familie alquote:
Ondanks dat ik zelf ook geen religie bezig vind ik dat je best respect mag hebben voor mensen die dat wel doenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met gebash op religie is ook niks mis.
Wat was het ook alweer, religie van de vrede en de tolerantie he?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:38 schreef corehype het volgende:
TS brandt lekker in de hel
Ga maar lekker tegen een boom knallen met alcohol op
Eet varkensvlees met aids
Daar verschillen we dan van mening. Ik denk dat het geloven in een onwankelbare waarheid waar in jouw optiek iedereen zich aan moet onderwerpen extreem gevaarlijk is.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zelf ook geen religie bezig vind ik dat je best respect mag hebben voor mensen die dat wel doen
Ik niet eigenlijk, klachten tegen religie zijn altijd terecht.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:42 schreef GrumpyCat het volgende:
Ik voel een ongelofelijke backfire aankomen
Die backfire is er alleen als jij kan bewijzen dat god bestaat. Wens ik je veel succes mee.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:42 schreef GrumpyCat het volgende:
Ik voel een ongelofelijke backfire aankomen
Eens, maar daarom mag je wel respect hebben voor mensen hun indeling van hun levenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan van mening. Ik denk dat het geloven in een onwankelbare waarheid waar in jouw optiek iedereen zich aan moet onderwerpen extreem gevaarlijk is.
Wat is deze?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die backfire is er alleen als jij kan bewijzen dat god bestaat. Wens ik je veel succes mee.
Respect voor mensen die iets wat in essentie levensgevaarlijk is in stand houden? Ik zou niet weten waarom.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens, maar daarom mag je wel respect hebben voor mensen hun indeling van hun leven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |