Ben ik PK?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
PK, jij drinkt/eet niks met suiker?
Dan vind ik veel fruit nooit zo erg, zo doe ik dat ook (behalve een volle eetlepel basterdsuiker in toetje)
Heb je geen zin in iets warms?
Mexicaans, oh nom daar heb ik nu zin in, en bedankt
LIjst:
O: bed liggen
L: perzik, dubbele boterham roomkaas/ham/tomaat, 2 beschuiten aardbei, beker melk
T's: kwark met veel vers fruit, gekookt ei, blok chocolade
D: varkenshaas, bloemkool, champignons/ui, komkommersalade en veel gebakken aardappelen uit de oven, peperroomsaus
T: kwark
Ik wou dat ik dat had... ik heb het precies andersom haha. Wat nogal onhandig is als je de discipline van een garnaal hebt en je eigenlijk niet je eigen baksels wil opeten maaar ze zijn zo lekker/anders moet je een deel weggooien etc.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
PN danmaar je hebt gelijk.
Eten maken (vooral ook warm) is mijn hobby.
Taarten en toetjes daar in tegen vond ik vreselijk oom te maken
Dat heb ik dus ook, ik kan uren staan koken maar koekjes bakken of desserts maken, ik heb er geen aanleg/ geduld voor.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
PN danmaar je hebt gelijk.
Eten maken (vooral ook warm) is mijn hobby.
Taarten en toetjes daar in tegen vond ik vreselijk oom te maken
Heb het er in NL minder moeilijk mee gek genoeg, maar er zitten er hier ook wel bizar veel. Binnen 1 km van mn hotel zitten er al 3.. en 3 ijssalons, een KFC, een curry wurst express en 4 dunkin donuts. Vooral die geur als je er langs loopt maakt het moeilijk haha. Tot nu toe 1 avond Mac gegeten (1 cheeseburger en een wrap met sla tomaat en kip), andere twee avonden wok (noodles, kip en veel groente). Zitten gelukkig ook genoeg tentjes waar je lekkere dingen kan halen die ook gezond zijnquote:Op maandag 30 juni 2014 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Sterkte met je oma vlinder.
Klinkt alsof je het fijn hebt in Berlijn, goed zo!
Maar de mc d heb je hier ook overal, heb je het er dan ook moeilijk mee?
Er is zoveel lekkerder te krijgen , zelfs patat van de lokale snackbar in Berlijn is beter en al helemaal de hamburgers
Oei ja. Lijkt me wel lastig, maar als ze er zelf idd niet erg onder lijkt te lijden scheelt dat alles.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Heb het er in NL minder moeilijk mee gek genoeg, maar er zitten er hier ook wel bizar veel. Binnen 1 km van mn hotel zitten er al 3.. en 3 dunkin donuts, een KFC, een curry wurst express en 4 dunkin donuts. Vooral die geur als je er langs loopt maakt het moeilijk haha. Tot nu toe 1 avond Mac gegeten (1 cheeseburger en een wrap met sla tomaat en kip), andere twee avonden wok (noodles, kip en veel groente). Zitten gelukkig ook genoeg tentjes waar je lekkere dingen kan halen die ook gezond zijn.
@Maria, ze heeft geloof ik totaal niet door wat er is gebeurd en dat wat ze zegt 3/4 van de tijd nergens op slaat (verhalen van iets wat in de oorlog is gebeurd maar dan alsof dat gister was, of gewoon überhaupt verhalen waarvan we niet kunnen terughalen waar dat vandaan komt) en heeft zelf allerlei binnenpretjes waar ze om moet lachen enzo. Dus ze is nog steeds redelijk de weg kwijt, maar is zich daar zelf in elk geval niet van bewust en is redelijk vrolijk. Dus daar ben ik dan ook weer blij mee
Dat scheelt inderdaad heel ergquote:Op maandag 30 juni 2014 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oei ja. Lijkt me wel lastig, maar als ze er zelf idd niet erg onder lijkt te lijden scheelt dat alles.
Had eerst info-video's gekeken over de bejaardenzorg, daar werd ook vermeld dat dingen die voor ons erg lijken (zoals bijv. lang stil zitten, dingen vergeten) voor de bejaarden zelf helemaal niet zo erg is.
Thanks! Hij was zwaar dit keer, toewerkend naar de split. Avi keek daarom even of ik de laatste rustige pose wel goed deedquote:Op maandag 30 juni 2014 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil ook naar Berlijn al jaren maar te weinig tijd.
An jij superyogaatster!!!! Damn, doe je goed meis.
Ja das ook waar. Ik ga binnenkort een keer met haar met de boot weg dus dan zal ik het wel merken.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:30 schreef _aurum_ het volgende:
Vraag gewoon om duidelijkheid 85, als de band zo goed is dan kan ze dat wel hebben.
quote:
Aw ja da's stomquote:Op maandag 30 juni 2014 21:44 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad heel ergvooral omdat ze altijd onafhankelijk wou zijn enzo, ze had dit echt verschrikkelijk gevonden als ze zich bewust was geweest van de situatie. Ze woonde ook nog gewoon in dr eentje in het huis waarin mama is opgegroeid, met begane grond + 2 verdiepingen enzo. Vind het voor mezelf vooral lastig dat dit net voor mn afstuderen is gebeurd en ze daar dus zeer waarschijnlijk niet bij kan zijn. Heb bij mn bachelor geen uitreiking gehad, mn broertje vorig jaar bij zijne wel en daar was ze ook heen, en ze heeft het daarna regelmatig gehad over dat het haar zo leuk leek om er ook bij mij bij te zijn. Dus dat valt me wel zwaar. Maarja, kan er helaas ook niks aan doen.
quote:
Ah jawel, dan kan ze in natura betalen. Seal the dealquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:28 schreef loveli het volgende:
Mc, niet per ongeluk de boot verkopen aan je date.
Vind je haar misschien echt leuk, dat je wat onzeker bent over wat ze bedoelt?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:49 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja das ook waar. Ik ga binnenkort een keer met haar met de boot weg dus dan zal ik het wel merken.
Dat was ook een beetje haar idee bedenk ik me net.. Iets met een bord voor je kop
Ja misschien wel. In het begin zag ik haar gewoon als een vriendin, maar hoe beter ik haar leer kennen hoe leuker ik haar vind. Dus ja, vandaar dat ik wat voorzichtig ben want het zou jammer zijn als het awkward wordt. We zullen zienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 06:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind je haar misschien echt leuk, dat je wat onzeker bent over wat ze bedoelt?
Vind ik best veelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:42 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja misschien wel. In het begin zag ik haar gewoon als een vriendin, maar hoe beter ik haar leer kennen hoe leuker ik haar vind. Dus ja, vandaar dat ik wat voorzichtig ben want het zou jammer zijn als het awkward wordt. We zullen zien
Was het al woordgrap woensdag vannachtHaha, ik doe inderdaad meer dan varen en daten.. Eigenlijk date ik niet eens zo veel, dit jaar pas 4. Dus om de 6 weken ofzo. Om het op zn Van Gaals te zeggen: date ik nou zo veel, of jullie zo weinig?
Het enige juiste antwoord op de vvraag of mannen en vrouwen vrienden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:42 schreef the85mc het volgende:
In het begin zag ik haar gewoon als een vriendin, maar hoe beter ik haar leer kennen hoe leuker ik haar vind.
Oh zonder al te herkenbaar te willen zijn: directe familie. (Meervoud)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:04 schreef Californium het volgende:
Dat is geen probleem Loveliik heb best veel mannelijke vrienden! Ben er erg blij mee!
Waar komt dat ineens vandaan Probje?
Hier zit mijn maat 36 broek een beetje losserVanavond bbq, dan maar even goed eten!
kort door de bocht, in de randstad zijn het de mannen die de financien doen, In het zuiden (Limburg) de vrouwen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:10 schreef Probability het volgende:
En m'n moeder die zich niet verdiept in financiële kwesties #ergernis
Ik ga m'n vent niet de financiën laten doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:16 schreef loveli het volgende:
[..]
kort door de bocht, in de randstad zijn het de mannen die de financien doen, In het zuiden (Limburg) de vrouwen.
Lol dat gedoe ja. Mijn ouders zijn dan wel van het andere soort, piepen dat je je rekeningen niet kunt betalen maar...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hehe mijn mamma zei ooit 1x: "en ik kan nauwelijks rondkomen!"
Toen heb ik haar fijntjes gewezen op haar koophuis, nagenoeg iedere week nieuwe kleding en/of schoenen, etc![]()
We hadden een iets andere definitie van nauwelijks rondkomen iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ach. Volgens hun ben ik een krent omdat ik spaargeld heb
O: magere kwark met muesli en blauwe bessen
T1: banaan
L: 3 volkoren boterhammen met kaas. Salade van ijsbergsla, beetje feta, komkommer en tomaat.
T2: appel
T3: 2x volkoren knackebrod met cottage cheese
S: Bootcamp
D: Aardappel/courgette-pannetje.
T4: Wheyshake? Zal vandaag wel genoeg eiwitten binnen krijgen zo![]()
.. en vervolgens komen ze allebei niet opdagen als je afspreekt dat ze iets af komen halen. En dat dan minstens 10x. Marktplaats is niet meer wat het wasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:08 schreef loveli het volgende:
MarktplaatsItem te koop, 2 geïnteresseerden, 1 biedt over de mail de vraagprijs (flink onder de waarde), nummer 2 biedt over de mail 50 euro meer. Ik geef de gelegenheid aan bieder 1 om een beter bod te doen, biedt 'ie 25 minder dan nummer 2
Ik ben in 2 dagen bijna 300 euro rijker geworden met maar 1 afzeggerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
.. en vervolgens komen ze allebei niet opdagen als je afspreekt dat ze iets af komen halen. En dat dan minstens 10x. Marktplaats is niet meer wat het was.
Ik regel mn financiën gewoon zelf (haha, veel meer dan huur betalen en geld terugvragen bij de belastingdienst is het nog niet) en wil altijd weten hoe het zit. En dat geldt ook voor mn vriend, ik ga niet afhankelijk lopen doen van iemand(qua kennis).
Kan je mooi de LG G2 voor kopenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben in 2 dagen bijna 300 euro rijker geworden met maar 1 afzegger
Dat dacht ik ook.quote:
Lijst:quote:
Niet zo heel veelquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ja potver loveli en uniek. Nu wil ik weten wat daar stond
Ja schijnt leuk te zijn!quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:54 schreef loveli het volgende:
Gisteren bij Hills & Mills gegeten. Nou ja, afgehaald. Was een goede tip van An
Even voor de duidelijkheid.. jij moet eruit, maar daarna komt er een nieuwe huurder in? Mag dat ook volgens de leegstandswet? Ben niet meer op de hoogte van dat soort dingen, maar huur opzeggen ivm eigen gebruik/verkoop lijkt me mogen, huur opzeggen omdat ze het aan een ander willen verhuren lijkt me dubieus.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:19 schreef Californium het volgende:
lijstje!
O: volle kwark met lijnzaad, hagelslag, aardbeien
L: volle kwark met hagelslag, paprika (ben nogal zenuwachtig)
S: naar mijn evt. nieuwe huisje fietsen (mijn verhuurder wil dat ik er per september of eerder uit ben, en ja dat mag, want ik heb een contract onder de leegstaandswet) hopelijk is het wat, ik vind het nu niet meer leuk hier, te groot, te duur, ik heb geen geld om het gezellig te maken wat ik nu juist zo graag wil (meer in connectie staan met emoties enz) en ik voel me niet meer thuis omdat ik elke keer de deur maar open moet stellen voor kijkers en ik niet overweg kan met de verhuurder (ze " stalkt" mij en mijn ex regelmatig als ik niet binnen een uur reageer op haar app; dat heb ik zo ook nog sms-jes (met de tekst of ik mijn app nog wel gebruik) en gemiste oproepen en een app van mijn ex dat ze weer eens gebelt heeft). Ik wil weer een thuis hebben en ik heb ontzettend de behoefte om dat lekker knus in te richten met frutseltjes!
S: 1 uur lang mijn hart uitstorten oa over dit voorval bij mijn psycholoog
daarna even kijken naar het plaatje wat morgen vereeuwigd gaat worden met inkt
D: gerookte kip, veel bonen, misschien nog een paprika, beetje aardappelsalade.
Vind je dat veel?quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
Goeiemorgen
Ik ben gewoon 0,4kg afgevallen sinds gisteren en ik was deze week al 0,5kg afgevallen.
Dat leert mij dus dat als ik genoeg werk/beweeg, ik ook gewoon véél moet eten.
Raar lijstje vandaag want ik moet werken van half 3 tot half 9.
O: banaan
T: fruitsalade: appel, peer, kiwi
L: bietenstamppot uit de vriezer met appelmoes :edit: oh ja, met een visburger
T: we zullen zien
D: ook geen idee, iets van een broodje oid.
Ik ga me nu wegen. Straks ga ik nog even naar 't toilet en dan fietsen. Dan weeg ik me thuis weer nadat ik flink gezweet heb en HOPPA! Een kilo kwijt!quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
Goeiemorgen
Ik ben gewoon 0,4kg afgevallen sinds gisteren en ik was deze week al 0,5kg afgevallen.
Dat leert mij dus dat als ik genoeg werk/beweeg, ik ook gewoon véél moet eten.
Raar lijstje vandaag want ik moet werken van half 3 tot half 9.
O: banaan
T: fruitsalade: appel, peer, kiwi
L: bietenstamppot uit de vriezer met appelmoes :edit: oh ja, met een visburger
T: we zullen zien
D: ook geen idee, iets van een broodje oid.
Welke stad woon je nu?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:19 schreef Californium het volgende:
lijstje!
O: volle kwark met lijnzaad, hagelslag, aardbeien
L: volle kwark met hagelslag, paprika (ben nogal zenuwachtig)
S: naar mijn evt. nieuwe huisje fietsen (mijn verhuurder wil dat ik er per september of eerder uit ben, en ja dat mag, want ik heb een contract onder de leegstaandswet) hopelijk is het wat, ik vind het nu niet meer leuk hier, te groot, te duur, ik heb geen geld om het gezellig te maken wat ik nu juist zo graag wil (meer in connectie staan met emoties enz) en ik voel me niet meer thuis omdat ik elke keer de deur maar open moet stellen voor kijkers en ik niet overweg kan met de verhuurder (ze " stalkt" mij en mijn ex regelmatig als ik niet binnen een uur reageer op haar app; dat heb ik zo ook nog sms-jes (met de tekst of ik mijn app nog wel gebruik) en gemiste oproepen en een app van mijn ex dat ze weer eens gebelt heeft). Ik wil weer een thuis hebben en ik heb ontzettend de behoefte om dat lekker knus in te richten met frutseltjes!
S: 1 uur lang mijn hart uitstorten oa over dit voorval bij mijn psycholoog
daarna even kijken naar het plaatje wat morgen vereeuwigd gaat worden met inkt
D: gerookte kip, veel bonen, misschien nog een paprika, beetje aardappelsalade.
Wat leuk van je eigen bedrijfje! Heb je nog tips voor andere startersquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:23 schreef Mufasa208 het volgende:
kanovinnie heeft een goed punt inderdaad. Je lichamelijke vochtbalans verschilt teveel om goede kortdurende metingen te kunnen doen, zeker met een weegschaal wat alleen massa meet. Gewichtsfluctuaties worden al een stuk minder als je met langere tussenpozen meet.
Het werkend leven scheelt mij ook een kilo, nu 89kg op een nuchtere maag sinds een paar weken. Een eigen bedrijfje hebben is wel hoofdpijn soms, zeker in de opstart, maar echt superleuk! Vandaag mijn eerste eigen patiënt gehad met mijn praktijkje aan huis.![]()
@An, succes met AboutFace! Het was het wachten erop.
Je past?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:07 schreef loveli het volgende:
Voor het eerst in 15 ofzo jaar ben ik weer tevreden met m'n pasfoto. Geloof ik.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat leuk van je eigen bedrijfje! Heb je nog tips voor andere starters?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:54 schreef loveli het volgende:
Gisteren bij Hills & Mills gegeten. Nou ja, afgehaald. Was een goede tip van An
Ik kan in een week 2 kilo afvallen. Stopweek van de pil heet hetquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga me nu wegen. Straks ga ik nog even naar 't toilet en dan fietsen. Dan weeg ik me thuis weer nadat ik flink gezweet heb en HOPPA! Een kilo kwijt!
Dan drink ik wat water, eet mijn avondmaal en ben een kilo zwaarder
Moraal van het verhaal, gewicht verschild van dag tot dag en zelfs van uur tot uur. Weeg je op dezelfde tijden en word niet depresief als er 500 gram bij is, of euforisch als er 500 gram af is....
Dank jequote:Op woensdag 2 juli 2014 16:23 schreef Mufasa208 het volgende:
kanovinnie heeft een goed punt inderdaad. Je lichamelijke vochtbalans verschilt teveel om goede kortdurende metingen te kunnen doen, zeker met een weegschaal wat alleen massa meet. Gewichtsfluctuaties worden al een stuk minder als je met langere tussenpozen meet.
Het werkend leven scheelt mij ook een kilo, nu 89kg op een nuchtere maag sinds een paar weken. Een eigen bedrijfje hebben is wel hoofdpijn soms, zeker in de opstart, maar echt superleuk! Vandaag mijn eerste eigen patiënt gehad met mijn praktijkje aan huis.![]()
@An, succes met AboutFace! Het was het wachten erop.
Ik laat het allemaal doen door een grafisch vormgever. En maandag komt mijn boekhouderquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:00 schreef Mufasa208 het volgende:
Het blijft een gedoe.thnx!
Huisstijl, drukwerk, promotie... Soooooo much to do, soooo little time.
Leuuuk! Als je nog website inrichting-tips nodig hebt of iets anders wat in richting van mijn werk ligt...quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:00 schreef Mufasa208 het volgende:
Het blijft een gedoe.thnx!
Huisstijl, drukwerk, promotie... Soooooo much to do, soooo little time.
Kom maar halen. T ligt bovenop mn keukenkast zodat ik met mijn 1.63 moeite moet doen om erbij te kunnen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:37 schreef Timmos het volgende:
Hmm chocolade, ik zou de laatste keer niet eens meer weten.. Maar toch wel zin in nu
!
Daar hoef ik dan geen moeite voor te doen denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kom maar halen. T ligt bovenop mn keukenkast zodat ik met mijn 1.63 moeite moet doen om erbij te kunnen.
Ik blijf erbij dat gewichtstoename/-afname niet zichtbaar is in een momentopname, maar in de trendlijn. De afgelopen week heeft mijn ochtendgewicht (ijkmoment: tussen douchen en koffie) gefluctueerd tussen 65,9 en 67,7 kilo. Verschil tussen dag 1 en 2 zegt bij mij geen donder over vetverlies of -winst.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
Maar als ik in een dag 400 gram afval is dat vaak geen 100% vocht en ontlasting, daar zit echt wel wat blijvend vetverlies bij.
Is ~20% wat je aan vet kunt verbruiken bij ideale verbranding en bij een tekort van gemiddeld 500kcal per dag kom je uit op 71gr per dag.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
Uniek, nee ik vind dat niet zoveel hoor.
Avondeten is om 21:15 een grote bak noodles met Thai chicken geworden, had berehonger. En een halve snickers omdat collega zo nodig wilde delen.
Met het werk van vandaag heb ik denk ik wel iets van 600 kcal extra verbrand dus het was ook wel nodig.
Kanovinnie,ja je hebt gelijk. Maar als ik in een dag 400 gram afval is dat vaak geen 100% vocht en ontlasting, daar zit echt wel wat blijvend vetverlies bij. Ook weeg ik me op vaste tijden en altijd nadat ik naar het toilet ben geweest.
Ik wil kudos voor mijn lijstje hahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef Probability het volgende:
Eerste dagje geprobeerd zonder gluten (gedoe!) heb iig geen last gehad van steken of zo
T: banaan
O: yoghurt met noten, honing, haver, cacao, kokos etc. Vers fruit: kersen, ananas, banaan, capuchinno
T: gluten vrije koekjes (was soort ontbijt menu)
T: verse gember thee met citroen
T: gerookte zalm
L: drinkyoghurt aardbei zonder zoetstoffen gewoon met suiker. Voor 5 euro aan ongezouten noten van de markt.
D: tortilla de patata, 2 glazen rode wijn, garnalen in knoflookolie, beetje sla met pijnboompitten, aardappel/aardappelsalade op z'n Spaans
T: sinaasappelsap 2 glazen, 2 winterwortels, stuk meloen, halve krop sla, halve komkommer, paprika
Ben wel tevreden op zich
Ja m'n iPhone maakte dit er van - kwam niet eens een rood streepje onder - ik was ook al verbaasdquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:02 schreef loveli het volgende:
Kudo's voor creatieve spelling van cappuccino. Nu zie ik een zompige broek van Diane voor me
Ben nog steeds erg blij mee dat ik IF gevonden heb. Al het andere werkte gewoon niet meer. Het wordt op den duur een levensstijl. En als je te lang blijft afvallen, eet je op de andere dagen gewoon wat meer. Of je stapt over op 1 vastendag per weekquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is ~20% wat je aan vet kunt verbruiken bij ideale verbranding en bij een tekort van gemiddeld 500kcal per dag kom je uit op 71gr per dag.
Heb je flink wat extra voorraad aan vet ligt dit wel hoger.
Daarom is vet verliezen steeds lastiger des te magerder je bent.
Zoiets als An doet (IF) werkt daarom wel goed omdat je zo nog steeds een gemiddeld tekort hebt zonder een gigantisch aanslag te plegen op je lichaam. Die speling geeft de ruimte om een periode te hebben waar je een overschot hebt zodat spieratrofie niet toetreed (gebeurt bij > 4-5 dagen met tekort).
Bedanktquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Ben nog steeds erg blij mee dat ik IF gevonden heb. Al het andere werkte gewoon niet meer. Het wordt op den duur een levensstijl. En als je te lang blijft afvallen, eet je op de andere dagen gewoon wat meer. Of je stapt over op 1 vastendag per weekEn omdat ik kies voor de dinsdag en donderdag, krijg ik idd geen spierproblemen.
En Prob: kuddos voor je lijstje
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:20 schreef Californium het volgende:
Mijn tat staat! Ben er erg blij meefoto volgt wel als de folie eraf mag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:47 schreef Californium het volgende:
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstje vastendag.
O: gekookt ei, aardbeien, thee met melk
T: water, thee, zwarte koffie
D: broccoli, kipfilet blokjes, pesto, parmezaan. Na: ananas-kokoswater sap
![]()
Graag! Ik wil graag weer in mijn maat 36 broek passen dus moet blijven dooreten!quote:
babyquote:
Fat Bastard referentiequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
I want mah babybackbabybackbabybackbabyback riiiiibs!
Wie bakt toch in Loki's naam altijd die chocomuffins?!quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:59 schreef _aurum_ het volgende:
middag! Ik merk dat ik last krijg van mijn maag als ik te lang niet eet en dan ineens een "normale" maaltijd eet. Dan valt het ineens extra zwaar op mijn maag ofzo![]()
Beetje druk hier, maandagaaf gehoord dat ik promotie gemaakt heb en ineens moet ik vanalles extra doen en heb ik er tig nieuwe vrienden bijWel leuke dingen doen tho! Global world domination
Lijstje voor vandaag:
T: 2 chocomuffins
L: Salade van tomaten, komkommer en kip
T: paar kersen
T: smoothie met frambozen, spinazie, bleekselderij en whey. Onder het mom van kijk mij eens gezond zijn met mijn groene drankjeEn een hap cashewnotenpasta,want lekker!
S: fitnesslekker warm
D: rijst, broccoli en visje
T: bak kwark
Fijn dat je weer zin krijgt in dingenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:33 schreef Californium het volgende:
ik wil in het "nieuwe jaar" (september) ook gaan yoga-en. eerst verhuizen en even sparen. Maar heb theatersport, volleybal en yoga in mijn hoofd zitten.
Drink jij veel koffie?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik ging toevallig net achter de pc zitten.
Bloed was goed btw. Dus wil kijken wat ik met sport en voedingspatroon kan veranderen zodat het over gaat. Misschien wat Yoga for Runners erbij.
O. Yoghurt met bosvruchten, banaan en walnoten
L. Couscous met gegrilde groenten en tzaziki.
T. Roggebrood met pindakaas
S. 5km hardlopen met 6.16min/km
D. Pasta met saus van paprika, tomaat, uitgebakken spekjes en geraspte kaas.
Lijkt me dan niet snel een mogelijke oorzaak.quote:
JA!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |