Groep A ook hoor.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:24 schreef TLC het volgende:
Veruit de leukste poule's die van Nederland en Costa Rica![]()
![]()
![]()
Hee m'n plaatje is verdwenenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dark Angel
Al vond ik die honden-kerel altijd extreem vaag
Die hebben echt coma-opwekkend commentaar inmiddels.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef Shreyas het volgende:
Humor van Arno is om te janken, ik ga weer naar BBC
Op het einde loop je weg bij een tankstation die aan het ontploffen is, jij kijkt niet naar achteren en loopt weg alsof er niets aan de hand is.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zal mijn rol hierin zijn?
Alle ballen vaag in de richting van Reza?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iran heeft mij anders 2x positief verrast. Ik zal niet zeggen dat ze the bomb zijn maar toch.
Ik vroeg jou niet om commentaar, als ik hulp nodig heb in de keuken laat ik het wel weten.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die hebben echt coma-opwekkend commentaar inmiddels.
Volgens Hazard worden ze wel wereldkampioen.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef Caland het volgende:
Wat spelen die belgen zaaddodend slecht voetbal zeg.
Analytici lopen altijd wegquote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef Mani89 het volgende:
Dit filmpje over Simons is leuker dan de wedstrijd.
Hier hetzelfde. Klacht van Van Gaal (terecht!) dat Brazilie NA ons speelt. Dat is hetzelfde voor alle grote teams behalve Brazilie en Colombia.quote:
Brazilië-Mexico gemist?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef marcodej het volgende:
Alle 0 - 0 wedstrijdjes zijn kut. De rest is tof.
Mexico - Brasil was puur genot.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef marcodej het volgende:
Brazilië - Mexico een kutwedstrijd vindenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef marcodej het volgende:
laat het wel even weten dan.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:24 schreef Uccie het volgende: [..] Zullen we nooit weten nu....maar over een kwartier haal ik nog wel een kopje soep...dus misschien dan wel.
wanneer het over 20 minuten 3-0 staat neem je dat terugquote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef Caland het volgende:
Gister tegen Argentinie hadden ze zomaar kunnen winnen.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle ballen vaag in de richting van Reza?
Straks maken ze de onverdiende 1-0 en schreeuwen ze massaal dat ze de wereldtitel pakken.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vroeg jou niet om commentaar, als ik hulp nodig heb ik de keuken laat ik het wel weten.
Misschien kan ik ook stoer een stukje stro half in mijn mond hebben wat ik na de explosie achteloos uitspuug.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op het einde loop je weg bij een tankstation die aan het ontploffen is, jij kijkt niet naar achteren en loopt weg alsof er niets aan de hand is.
moeten zelfsquote:Op zondag 22 juni 2014 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister tegen Argentinie hadden ze zomaar kunnen winnen.
Die had ik niet gezien.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Brazilië - Mexico een kutwedstrijd vinden![]()
Dat was de beste wedstrijd van het toernooi
Ah, heb die wedstrijd niet gezienquote:Op zondag 22 juni 2014 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister tegen Argentinie hadden ze zomaar kunnen winnen.
Realistisch. Ze zijn slecht.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:28 schreef Fir3fly het volgende:
De commentator is wel een beetje erg negatief over de Belgen.
nee hoor! Was gewoon een heel goede spannende wedstrijd. Ze scoorden ook telkens na elkaarquote:Op zondag 22 juni 2014 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit
Nederland Australie ook, veel spanning, komt natuurlijk ook omdat het ons landje is
Typisch ook, die zelfoverschattende Belgen. Durven ook echt geen commentaar te leveren op hun elftalquote:Op zondag 22 juni 2014 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Straks maken ze de onverdiende 1-0 en schreeuwen ze massaal dat ze de wereldtitel pakken.
Nog even en hij staat Buyten de basisquote:Op zondag 22 juni 2014 19:28 schreef Mani89 het volgende:
Hoe is het nou mogelijk dat die van Buyten nog in de basis staat? Wat is daar de logica achter?
Hij is de Dirk van België.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:28 schreef Mani89 het volgende:
Hoe is het nou mogelijk dat die van Buyten nog in de basis staat? Wat is daar de logica achter?
voor een 0-0 was dat echt genietenquote:
Ik zal er over na denken. Het lijkt me niet echt realistisch.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan ik ook stoer een stukje stro half in mijn mond hebben wat ik na de explosie achteloos uitspuug.
Ok, ik schakel net in.quote:
Ochoa, keeper van Mexico was baas. Aardige wedstrijd. Duitsland-Ghana en NL-Spanje vond ik de leukste wedstrijden tot nog toe. En Costa Rica-Uruguay.quote:
dat verwacht ik ook. En met hun geluk zal het wel weer gebeuren dat ze winnenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Straks maken ze de onverdiende 1-0 en schreeuwen ze massaal dat ze de wereldtitel pakken.
Nee, hij is tenminste neutraal en realistisch zoals het hoortquote:Op zondag 22 juni 2014 19:28 schreef Fir3fly het volgende:
De commentator is wel een beetje erg negatief over de Belgen.
Belgenlogica: hij is de enige die buitenspelers kan stoppen.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:28 schreef Mani89 het volgende:
had mexico eigenlijk gewonnen toch? 2 afgekeurde goals, helaas de enige die ik niet gezien heb.quote:
Nigeria - Iranquote:Op zondag 22 juni 2014 19:29 schreef Replicat het volgende:
Zonder doelpunt wordt dit nmm. de slechtste wedstrijd van het toernooiz
Die jongen speelt voor Belgische begrippen gewoon heel proper.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:28 schreef Mani89 het volgende:
Engeland - Uruguay was ook heerlijk. Frankrijk - Zwitserland ook.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ochoa, keeper van Mexico was baas. Aardige wedstrijd. Duitsland-Ghana en NL-Spanje vond ik de leukste wedstrijden tot nog toe. En Costa Rica-Uruguay.
x2quote:
Nigeria - Iran kan niet overtroffen worden, sorry.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:29 schreef Replicat het volgende:
Nou ik heb een slechtere gezienquote:Op zondag 22 juni 2014 19:29 schreef Replicat het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:30 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die jongen speelt voor Belgische begrippen gewoon heel proper.
x3quote:
neequote:Op zondag 22 juni 2014 19:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Slechtste wedstrijd op het WK tot nu toe.
argentinie-iran was ook leuk op de ontknoping na.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ochoa, keeper van Mexico was baas. Aardige wedstrijd. Duitsland-Ghana en NL-Spanje vond ik de leukste wedstrijden tot nog toe. En Costa Rica-Uruguay.
Zou me niets verbazenquote:
Echt een bazenwedstrijd wordt dat jaquote:
hahahaha Dries speelt bij Napoliquote:Op zondag 22 juni 2014 19:30 schreef Momo... het volgende:
[..]
Is Mertens dan toch de Messi van België?
En dat speelt bij Chelseaquote:Op zondag 22 juni 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Hazard is echt al twee wedstrijden schandalig slecht
Gewoon zijn niveau.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Hazard is echt al twee wedstrijden schandalig slecht
Truequote:Op zondag 22 juni 2014 19:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Engeland - Uruguay was ook heerlijk. Frankrijk - Zwitserland ook.
Of voor een Vlaamse superheld.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
Toby, Tobey..
Echt een naam voor een hond
Waar is BSB eigenlijk om dit te duiden? Hij zal wel pleiten voor Sjatlie en Bakkali.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:29 schreef Replicat het volgende:
'Altijd' , je bedoelt die 12 jaar dat ze al niet meededen?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:24 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
ik verwacht ook nog 2-0 of zelfs 3-0 voor de belgen. Uiteindelijk komen ze er altijd wel door heen.
Met zn plakplaatjes en opgeschoren tondeuzeharses. Want dat hoort als je voetballer bent tegenwoordig.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:30 schreef Mani89 het volgende:
Alderweireld is een parodie op een voetballer.
Ook een mooie idd. Wat was Argentinie slecht, op Romero na.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:30 schreef perro. het volgende:
[..]
argentinie-iran was ook leuk op de ontknoping na.
Als je nooit Chelsea ziet spelen moet je je mond houden.quote:
Bizot naar Gent, wat een aderlating he.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of voor een Vlaamse superheld.
Backstreet boys?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Waar is BSB eigenlijk om dit te duiden? Hij zal wel pleiten voor Sjatlie en Bakkali.
Sergio Padt komt ervoor terug.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bizot naar Gent, wat een aderlating he.
Mega Toby, van Studio 1000 (van Gertje van Samson&Gert)quote:Op zondag 22 juni 2014 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
Toby, Tobey..
Echt een naam voor een hond
Dat de VS het niet mag verliezenquote:
quote:
Ik zag Casillas nog wel es (goed) spelen, maar tegen VP9 en Razende Robben was ie een klein huilend kindje.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:31 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Als je nooit Chelsea ziet spelen moet je je mond houden.
Laatste half jaar was ie gewoon matig hoor en dat niveau zet ie nu doorquote:Op zondag 22 juni 2014 19:31 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Als je nooit Chelsea ziet spelen moet je je mond houden.
Inderdaad, al die voetballers met dezelfde kapselsquote:Op zondag 22 juni 2014 19:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met zn plakplaatjes en opgeschoren tondeuzeharses. Want dat hoort als je voetballer bent tegenwoordig.
Dat was een wedstrijd.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zo ongelofelijk kut dat Portugal-USA pas om 0:00 is.
Goed plan, ik ook.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
Even koffie zetten.
Want dat heeft deze wedstrijd wel nodig.
Inderdaadquote:Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
ok dat was (ook) wel bijzonder slechtquote:Op zondag 22 juni 2014 19:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nigeria - Iran kan niet overtroffen worden, sorry.
Zou België van Spanje hebben kunnen winnen dan?quote:
Wat een drama was dat zeg.quote:
BSB weet alles beter. Niet voor niks gister pizzadag gehad met het vrouwtje_O_quote:Op zondag 22 juni 2014 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Waar is BSB eigenlijk om dit te duiden? Hij zal wel pleiten voor Sjatlie en Bakkali.
oh, nou jaquote:Op zondag 22 juni 2014 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had gewed op eerste goal dries mertens
Jammer idd, nu krijgen we eerst aids.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Doe mij maar ééntje met suikerquote:Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
Even koffie zetten.
CR7quote:Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom? Eindelijk een wedstrijd die het waard is om voor op te blijvenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga eten, hopen dat de wedstrijd klaar is als het op isquote:
Eerder Redbull.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
Even koffie zetten.
neequote:Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zou België van Spanje hebben kunnen winnen dan?
Gelukkig morgen een vrije dagquote:Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wellicht moeten ze een 5de centrale verdediger inbrengen voor de opbouwquote:Op zondag 22 juni 2014 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
België wordt vastgezet door dit Rusland.
CHANANT
Dit België zou nog verliezen van ijsselmeervogels.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Met slecht spelen kun je ook winnenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:34 schreef Old_Pal het volgende:
Wat zijn die Belgen slecht zeg, en maar roepen dat ze de finale zouden halen.
Uiteraard maar wel historisch.quote:
quote:
ik ook niet hoor...ik bedoelde meer als voetballer. Ik hoop dat hij vannacht beter is dan de vorige wedstrijdquote:Op zondag 22 juni 2014 19:34 schreef Momo... het volgende:
[..]Ik ken weinig vrouwen die Ronaldo lekker vinden
Ja, van het Spanje tegen Nederland wel denk ik hoor. Daar kan elke ploeg van winnen. Doet niks af van de goede prestatie van NL overigens als je denkt dat ik dat insinueer.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Flippieequote:Op zondag 22 juni 2014 19:34 schreef Momo... het volgende:
Enkel succeso's roepen datquote:Op zondag 22 juni 2014 19:34 schreef Old_Pal het volgende:
Echt een totaal gebrek aan zelfreflectiequote:Op zondag 22 juni 2014 19:34 schreef Old_Pal het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:35 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja, van het Spanje tegen Nederland wel denk ik hoor. Daar kan elke ploeg van winnen. Doet niks af van de goede prestatie van NL overigens als je denkt dat ik dat insinueer.
Morgen weer vroeg m'n bed uit. Heb morgen ook geen tijd om het terug te kijken.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Eindelijk een wedstrijd die het waard is om voor op te blijven
Ronaldo niet lekker vindenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:34 schreef Momo... het volgende:
Ja. Ik kijk pas een kwartier en zelfs ik ben het al zat. Wat een gezapig potje.quote:
Geloof er niks van. Wie gaat bij België de Robben acties maken dan. Hazzard zekerquote:Op zondag 22 juni 2014 19:35 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja, van het Spanje tegen Nederland wel denk ik hoor. Daar kan elke ploeg van winnen. Doet niks af van de goede prestatie van NL overigens als je denkt dat ik dat insinueer.
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
Dan heb je net 34 wedstrijden naar PSV gekeken, en dan kom je er nu achter dat het toch nóg slechter kan.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:37 schreef habitue het volgende:
Damn dit is echt de saaiste wedstrijd van het wk die ik heb gezien.
Belgie![]()
JAAA WE WOOORDEEENN WEEERELDKAMPIOEEEEENNNNNN
Nou nee, want de helft van België is niet eens geïnteresseerd in voetbal of de RD's. Kom maar eens in Leuven of Gent kijken, niks rood versierd ofzo. Enkel Brussel en Antwerpen wat.quote:
Kijk aan, een echte liefhebberquote:Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
Dan heb je net 34 wedstrijden naar PSV gekeken, en dan kom je er nu achter dat het toch nóg slechter kan.
De VS en vooral Ghana acht ik ook wel in staat om België naar huis te sturen hoor. Als ik de twee wedstrijden zo bekijk, komen ze echt niet verder dan de 8ste ronde.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:36 schreef TLC het volgende:
Belgie moet hopen dat ze niet Duitsland of Ghana tegenkomen de volgende ronde want dat wordt een slachtpartij zo
Ja 72 minuten geen schot op goalquote:Op zondag 22 juni 2014 19:37 schreef Starm het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Nigeria - Iran was saaier
Joh die gast lacht zich rot, het boeit hem helemaal niets en pakt ff vele miljoenenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:37 schreef FritsFlits het volgende:
9 miljoen voor een coach die niets presteert..
In Brussel en Antwerpen zullen dat wel voor andere landen zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nou nee, want de helft van België is niet eens geïnteresseerd in voetbal of de RD's. Kom maar eens in Leuven of Gent kijken, niks rood versierd ofzo. Enkel Brussel en Antwerpen wat.
Maar wel bijna elke week de Depay showquote:Op zondag 22 juni 2014 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
quote:
Waar slaat dat op?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:38 schreef Skwish het volgende:
[..]
In Brussel en Antwerpen zullen dat wel voor andere landen zijn.
Dat is wel een lekker ding ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar wel bijna elke week de Depay show
dit! Zelfs Depay is beter dan Hazzard en al die Belgische spelers die al meer dan 80 minuten tegenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Wie gaat bij België de Robben acties maken dan. Hazzard zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |