Ja, maar dan krijg je gegarandeerd een Bert van Marwijk-achtig scenario, die zijn halve carierre heeft opgebouwd op de talenten van Fortuna Sittard (Hofland, Paauwe, v Bommel)en mazzeltjes (Konterman, v. Wonderen. v. Gastel)quote:Op maandag 23 juni 2014 15:16 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik zou voor Dury van Zulte-Waregem gaan (als hij zelf wil). Wat die man met zo'n klein ploegje (met alle respect) heeft neergezet verdient gewoon bewondering. Maar goed, er is helemaal geen reden om Wilmots nu de laan uit te sturen, dus eigenlijk is dit een discussie die over niks gaat.
Hiddink was bij Fenerbahce ook niet geweldig, v Gaal faalde met 2002, Happel deed het niet Briljant met Sevilla, blijft alleen Mourinho over....quote:Op maandag 23 juni 2014 16:23 schreef Halcon het volgende:
Capello... de Russen spelen geweldig en leuk voetbal inderdaad
Mourinho heeft er bij Chelsea dit seizoen ook niet veel van gebakken, ondanks het enorme budget dat hij heeft om spelers te halen.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:28 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hiddink was bij Fenerbahce ook niet geweldig, v Gaal faalde met 2002, Happel deed het niet Briljant met Sevilla, blijft alleen Mourinho over....
Kun je anders nog iets meer mierenneuken?, want ik kan mijn tegenargumenten ook wel opnoemen.
Het is absoluut geen garantie nee, maar je hebt het hier over wereldtitels waar miljarden in omgaan, met alle respect, als jij 1 kans had in de 12 jaar, zou je er dan een semi-succesvolle Ron Jans op het WK zetten? (wat Wilmots nog niet eens is)quote:Op maandag 23 juni 2014 16:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mourinho heeft er bij Chelsea dit seizoen ook niet veel van gebakken, ondanks het enorme budget dat hij heeft om spelers te halen.
Wat ik wil zeggen is dat het allemaal geen garantie is voor succes om ineens zo iemand te halen. Nog los van het feit dat België een bondscoach geen 8 miljoen per jaar gaat betalen.
Over vier jaar heeft België weer een kans.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:39 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Het is absoluut geen garantie nee, maar je hebt het hier over wereldtitels waar miljarden in omgaan, met alle respect, als jij 1 kans had in de 12 jaar, zou je er dan een semi-succesvolle Ron Jans op het WK zetten? (wat Wilmots nog niet eens is)
mogelijk heb je gelijk, 8 miljoen kan ik ook begrijpen....v Gaal zit op 2 miljoen geloof ik,quote:Op maandag 23 juni 2014 16:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Over vier jaar heeft België weer een kans.
Ik persoonlijk zou kost wat kost de beste coach aantrekken, maar ik zou ook dat hele elftal een heel jaar bij elkaar laten spelen in de PL
Landen als NL, België en zo betalen geen 8 miljoen per jaar voor een bondscoach. Die pakken liever Danny Blind of Marc Wilmots mee dan een Mourinho
Dan kom je in een andere categorie uit en dan neem je een risico inderdaad. Van Marwijk zou wel kunnen. McClaren ben ik niet zo kapot van en Gerets zit nu in Marokko. Klinsmann is wel ok.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:53 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
mogelijk heb je gelijk, 8 miljoen kan ik ook begrijpen....v Gaal zit op 2 miljoen geloof ik,
Maar in de categorie 1 miljoen moet je toch, Gerets, McClaren (risico, i know) v. Marwijk ( eerlijk is eerlijk, hij heeft de ervaring nu) Klinsmann (fuck yeah!) in die categorie iets kunnen vinden die het ook kan smeden?
Goed, we zijn het na omzwengelen toch eens......quote:Op maandag 23 juni 2014 16:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kom je in een andere categorie uit en dan neem je een risico inderdaad. Van Marwijk zou wel kunnen. McClaren ben ik niet zo kapot van en Gerets zit nu in Marokko. Klinsmann is wel ok.
Ja, zie ook Steve M. bij Engeland. Alhoewel... Louis kreeg ook een tweede kans.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:03 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Goed, we zijn het na omzwengelen toch eens......
Als Dury eventueel zou falen met Belgie, is dat funest voor zijn carierre
Klopt, en zelfs met Cruyff tegen...... kan ik ook nog niet verklaren.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, zie ook Steve M. bij Engeland. Alhoewel... Louis kreeg ook een tweede kans.
Daar trekt de KNVB zich ook niet altijd iets van aan. Cruyff zelf heeft Oranje ook vaak genoeg laten zitten hè.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:07 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Klopt, en zelfs met Cruyff tegen...... kan ik ook nog niet verklaren.
klopt....is een beetje een walstuurman gewordenquote:Op maandag 23 juni 2014 17:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar trekt de KNVB zich ook niet altijd iets van aan. Cruyff zelf heeft Oranje ook vaak genoeg laten zitten hè.
Ik denk dat Wilmots nog wel even blijft. Als hij het goed doet sowieso, zo niet, dan gaan ze hem op dit WK nog niet afrekenen. Dat komt dan pas na het volgende EK.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:10 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
klopt....is een beetje een walstuurman geworden
Toch, die Dury zou ik graag eerst zien bij een leukere club, alvorens hem bondscoach te maken.
En in de tussentijd ( ik vind zelf ook een Belgische coach gewoon het leukste) even een gokje uit het buitenland halen.
en.... ehm....ik heb een mening......maar hoe beoordeel jij de invloed van Wilmots momenteel?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilmots nog wel even blijft. Als hij het goed doet sowieso, zo niet, dan gaan ze hem op dit WK nog niet afrekenen. Dat komt dan pas na het volgende EK.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |