quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
wat dumbo zegtquote:Op zondag 22 juni 2014 13:53 schreef Barcaconia het volgende:
Vlug posten nu de OP nog niet weggeroest is!!!
3" valt onder de kwalificatie regenpijpquote:Op zondag 22 juni 2014 15:44 schreef Paladijn het volgende:
Over roest gesproken, het 3" sierstuk achterop de Saab is weg... het uiteinde ziet er nu wat roestig afgerafeld uit
Formaatje kachelpijp jaquote:
Zoek de wood golemquote:Op zondag 22 juni 2014 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, Frau Laun kan je niet vinden op steam
doorgegeven, tx!quote:Op zondag 22 juni 2014 23:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoek de wood golem
https://steamcommunity.com/id/Paladijn_
quote:
80-100k normaliter voor de RX-8. En ja, dat is een nadeel.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:53 schreef densmee het volgende:
Moet een wankel motor bij een halve ton al gereviseerd worden, die prijs is lager dan gedacht
Het voetbal zelf gelukkig nietquote:Op maandag 23 juni 2014 18:46 schreef Paladijn het volgende:
Commentaar bij het voetbal is wel van bedroevend niveau
Dit is een beetje de particuliere bodemprijs hier, momenteel. Tussen de 4k en 5k. Dan is er nog veel aanbod tussen de 6k en 8k, en opeens uitschieters van 10k+. In de UK kosten ze zelfs ongeveer de helft - voor 1000 pond haal je daar al een donorquote:Op maandag 23 juni 2014 17:54 schreef Barcaconia het volgende:
Kost inderdaad niks zo'n ding, had ik niet verwacht
Da's natuurlijk geen fabrieksopgavequote:Op maandag 23 juni 2014 18:36 schreef Paladijn het volgende:
Het terugkomen van het wankelmotief in ex- en interieur is wel <3 trouwens
Maar nadeel van de motor is meteen ook hoe de vorige eigenaar ermee omgegaan is, dat is niet altijd 'meteen' duidelijk.
En gelukkig is dat prima uitgepaktquote:Op maandag 23 juni 2014 20:28 schreef Anne het volgende:
http://mobiel.nu.nl/econo(...)bij-flextronics.html
Een van de redenen waarom ik alvast ben vertrokken.
Tsja, Mazda doet al een tijdje wankelmotoren; die eigenaren hadden zoiets wel een beetje kunnen wetenquote:Op maandag 23 juni 2014 22:17 schreef Paladijn het volgende:
En Dingest: toen ik er 4-5 jaar geleden naar keek was de consensus dat bij 80-100k de motor gereviseerd diende te worden. Er waren zelfs eigenaren die dat onder garantie lieten doen door Mazda (bij 'normaal'/net gebruik). Er was toen ook het verhaal van een paar Duitsers die al op 150k liepen met de eerste motor, dus het zou me niet verbazen als die 250k lui dezelfde zijnVrijwel alle eigenaren die ik sprak waren teleurgesteld over de potentiele levensduur van de motor. Het zal per auto (hoe vaak olie ververst/welke kwaliteit etc., vaak snelweg gereden yadda yadda) verschillen hoe lang de motor goed blijft voor er serieus geld in moet.
Hoe dan ook, het zijn zeer fraaie unieke verschijningen die een bovengemiddelde aandacht voor onderhoud van de motor nodig hebben en met wat pech een extra grote beurs om problemen te verhelpen - zoals je ook al aangeeft. In dat opzicht rij ik liever in een minder unieke mx-5 rond waar ik waarschijnlijk net zoveel plezier van heb met minder zorgen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |