Misschien zoekt de plaatselijke Harley Davidsonclub nog een honk.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kampeer-, bloemenwinkel wegpesten, oh wacht er komt een ijssalon met terras...
Nu is het wachten tot er een kroeg komt.![]()
Och, stuk leuker dan je buren in de gaten houden vanachter je gordijn!quote:
Mee eens.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:50 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Juist.
De mensen die meteen vinden dat deze man een zeikerd is , en dat zijn er zo te lezen best veel (al is er eentje die wel erg haar best doet) krijgen vanzelf wel een keer fijne nieuwe buren die het met het volume en tijdstip van muziek en /of krijsende kids in de tuin niet zo nauw nemen of een nieuw bedrijf / winkel met veel klandizie naast zich.
Eens kijken hoeveel begrip ze dan kunnen opbrengen.
Dan ligt het natuurlijk opeens héél erg anders.
Het terras wat tot een maand geleden bij Nemanja stond, grensde niet eens aan grond van Van Nuenen. Totaal andere situatie, dus.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:26 schreef skrn het volgende:
Mee eens.
Ik heb zoiets ook meegemaakt, buurman ging een dakterras tot mijn perceel uitbreiden, zonder vergunning, zonder overleg vooraf en vooral tegen de regels van (onder andere) de gemeente in. Wat me verbaasde was vooral de reacties als ik mijn verhaal uitlegde aan vrienden : dat ik niet zomaar dat pleziertje wilde gunnen aan mijn buren.
Mensen kiezen al snel een kant, en vaak de kant van : wees niet zo'n burgelijke lul. Stel je niet zo aan. Of : ondernemers moeten toch ook een geld verdienen?
Totdat ze langskwamen en dat onding zagen. Ja, toen snapten ze het wel.
Teken de petitie, als je het ook te zot voor woorden vindt!quote:Op zondag 22 juni 2014 23:38 schreef Dance99Vv het volgende:
dus er staan nu 12 man/vrouw op straat die een leuke baan hadden bij die ijssalon/bonbonnerie
http://helmond.nieuws.nl/(...)empathieloze-buurman
http://helmond.nieuws.nl/zakennieuws/20140516/Buurman-en-Buurman
was even aan het graven in helmond nieuws en kwam wat meer achtergrondinfo tegen in deze zaakquote:Op zondag 22 juni 2014 23:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Teken de petitie, als je het ook te zot voor woorden vindt!
Sorry, kon het niet laten. Nu ben ik echt weg.
kinderen zonder ijsjes ook ,mischien wel irritanterquote:Op zondag 22 juni 2014 23:53 schreef quinoahipster het volgende:
Het niveau van die website http://helmond.nieuws.nl/ is ook om te janken.
Ach ja, het verhaal zal vast 2 kanten hebben, querulanten zijn extreem vermoeiende mensen, maar kinderen met ijsjes zijn ook irritant
Het lijkt wel alsof het verhaal geschreven is door een MOE-lander die het door google-translate heeft gehaald. Net zoals die petitie trouwens, om over de eenzijdige-, tendentieuze- en opruiende berichtgeving nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:53 schreef quinoahipster het volgende:
Het niveau van die website http://helmond.nieuws.nl/ is ook om te janken.
Maar ze krijgen wel de rekening van elke gemeente voor het opruimen.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is het dan een taak van de ondernemer om al zijn klanten te volgen en als ze op een muurtje om de hoek gaan zitten ze dan eraf te sommeren? Of is het een taak van de overheid om overlast gevende mensen binnen de geldende regels te sanctioneren.
Sinds er in NL over mac drives zien is de hoeveelheid macd zwerfafval ook toegenomen zijn, ik heb nog geen enkele macd gesloten zien worden omdat hun klanten vervuilden.
quote:"Ik maakte foto's van een auto die voor mijn huis stond", zegt Van Nuenen. Een bezoeker van de ijssalon stond daar fout geparkeerd.
Stuur uit naam van hem aan de hele buurt vast een verhuiskaart naar zijn nieuwe onderkomen.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:41 schreef Gia het volgende:
Pal achter hem is het kerkhof. Als hij daar nou eens ging wonen, dan had hij rust en de rest van 't Hout ook. Iedereen tevreden!
Had hij de bloemenzaak niet weg moeten jagen.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik zou ook niet naast zo'n ijssalon willen wonen met al die krijsende tyfuskinderen.
wacht even, jij maakt uit Google maps op dat hij zijn rolluiken altijd dicht had?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:37 schreef Dance99Vv het volgende:
Iemand op google maps gekeken? Ik zie anno 2014 een houten schutting in 2009 was dit een stenen muur, zat dus toen een caravanshop/ antiqiteiten winkeltje, Vraag me af wat er toen gebeurt is dat die weggepest is/zijn. Lijkt me niet dat er toen kindergekrijs was en of een koelinstallatie
Daarnaast is het nogal een drukke verkeersader voor zijn deur waar die meer last van zou moeten hebben dan een terrasje. Mischien had hij die muur niet moeten afbreken en daarna een houten schutting moeten plaatsen. Ook had hij in 2009 altijd de roluiken aan de voorkant dicht, hij had dus al "last" van iets(geluid?)
Ik neem aan van nietquote:Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef Kingstown het volgende:
Is dit serieus een onafhankelijke krant?
Precies.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:26 schreef skrn het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik heb zoiets ook meegemaakt, buurman ging een dakterras tot mijn perceel uitbreiden, zonder vergunning, zonder overleg vooraf en vooral tegen de regels van (onder andere) de gemeente in. Wat me verbaasde was vooral de reacties als ik mijn verhaal uitlegde aan vrienden : dat ik niet zomaar dat pleziertje wilde gunnen aan mijn buren.
Mensen kiezen al snel een kant, en vaak de kant van : wees niet zo'n burgelijke lul. Stel je niet zo aan. Of : ondernemers moeten toch ook een geld verdienen?
Totdat ze langskwamen en dat onding zagen. Ja, toen snapten ze het wel.
Fijn zeg , zo'n houding.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Want hij moet vooral niet denken dat hij nu van de overlast af is.
Leer mij de houtenaren kennen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |