SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ja echt bazenshampooquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:29 schreef Snowbells het volgende:
Ik kreeg door H&S shampoo ook zo'n irritante rode gloed uit mijn haar
Dit is de originele vrindquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van deze hamtaro UI vind.
Ik heb van mezelf lichte roos en die shampoo verergert het welquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt bazenshampooMaar ik ga er nu mee stoppen want ik begin nu meer jeuk te krijgen (kan gebeuren als je te lang onnodig met anti roos wast). Ik ga weer over op babyshampoo
Onwijs zachte haren
Ja dat bedoel ik dus, mijn haar is nu wit/blond/licht roze. Komt wel goed als ik het nu met rust laat. Fles shampoo is ook bijna leeg bedenk ik me nuquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb van mezelf lichte roos en die shampoo verergert het wel
Wat niet meer bestaat, tenzij je komt helpen met het bouwen van dit:quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Inderdaad ik ben wietparkiet de CEO van WP industries
Gefeliciteerd.quote:
Dankuwelquote:
Geduld hebben is lastigquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:34 schreef Amarantha het volgende:
Duurt me alleen te lang voordat mijn haarkleur helemaal terug isIk moet geduld hebben
Groenteboer medewerkerquote:
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuk. Mag je ook iedere dag groenten/fruit meenemen?
Okéquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Maar als er wat over is zal dat vast wel mogen
Maar ik werk alleen op de zaterdagen, doordeweeks zit ik gewoon met m'n aarsch in de schoolbankenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké.
De vriend van een vriendin van me doet dat werk ook, en die neemt dan iedere dag fruit voor haar mee... zo lief.
Ja, dat is wel net wat anders. Maar je hebt werk en verdient geldquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik werk alleen op de zaterdagen, doordeweeks zit ik gewoon met m'n aarsch in de schoolbanken
Jaaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is wel net wat anders. Maar je hebt werk en verdient geld.
Ik ben blij voor jequote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jaa
Mag ik mijn handjes voor dichtknijpen
Ik ook voor mezelf, en mijn portemonneequote:
Haha, kun je spulletjes kopenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ook voor mezelf, en mijn portemonnee
Daar lijk ik niet meer opquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je look-a-like is teleurgesteld in je.
[ afbeelding ]
Dit komt dichter in de buurtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, kun je spulletjes benzine kopen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Brommer/scooter/auto? Streep door welke niet van toepassing is.
Leuke autoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nog geen, maar als die er eenmaal is (binnen 1 á 2 maand) dan is het wel handig dat je zo'n wagen ook kunt onderhouden
Deze auto wordt het zeer waarschijnlijk
[ afbeelding ]
Het duurste is de benzine. Ik zit te denken om m'n auto eruit te tyfen en een GSX600 aan te schaffen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuke auto. En goed van je dat je vooruit denkt. Een auto kost inderdaad geld, en niet alleen in de aanschaf. Ik vind het wel slim van je
.
Ligt eraan hoe betrouwbaar je auto isquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het duurste is de benzine. Ik zit te denken om m'n auto eruit te tyfen en een GSX600 aan te schaffen.
Motor?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het duurste is de benzine. Ik zit te denken om m'n auto eruit te tyfen en een GSX600 aan te schaffen.
Ik heb een Tigra uit '95. Enige wat ik tot nu toe heb moeten vervangen was een mechanische kilometertellerkabel. Tientje kwijt om dat ding ergens uit een wrak te trekken en een middagje sleutelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe betrouwbaar je auto is. Die van ons is al aardig oud en dan moet er ook geregeld wat vervangen worden.
Was ie een GSX600? Geen auto begrijp ik...
ja, en nuquote:
de bijbehorende serie is beterquote:
jij vandaag nog iets uitgevoerd ?quote:
Aha. En dan ben jij nog handig. Onze Peug komt uit 1997 en er is nu al een aantal keer wat aan de uitlaat gedaan maar hij maakt nog steeds lawaai. Ook is er ergens een lek waardoor het telkens vochtig is in de auto (geen dakraampje). Ik voel redelijk wat trilling in het stuur dus er zit ergens anders ook nog iets wat mis is, en de versnellingsbak maakt ook allerlei rare geluiden waardoor ik denk dat er daar ook wat mis mee is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb een Tigra uit '95. Enige wat ik tot nu toe heb moeten vervangen was een mechanische kilometertellerkabel. Tientje kwijt om dat ding ergens uit een wrak te trekken en een middagje sleutelen.
Oja, voor de APK nog de middendemper moeten vervangen. Ook een dag sleutelen was dat.
En voor de volgende APK moet hij de brug op. Middag laswerk, maar daar heeft m'n papa een mannetje voor. Verder moet m'n passagiersstoel nog even opnieuw in de rail gezet worden.
hmm, en gaat dat al lang goed?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:24 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Aha. En dan ben jij nog handig. Onze Peug komt uit 1997 en er is nu al een aantal keer wat aan de uitlaat gedaan maar hij maakt nog steeds lawaai. Ook is er ergens een lek waardoor het telkens vochtig is in de auto (geen dakraampje). Ik voel redelijk wat trilling in het stuur dus er zit ergens anders ook nog iets wat mis is, en de versnellingsbak maakt ook allerlei rare geluiden waardoor ik denk dat er daar ook wat mis mee is.
De meneer van de garage zegt dat het niet erg is. En ik ben zelf niet handig genoeg om er naar te kijken.quote:
gewoon lekker mee blijven rijden dusquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:30 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
De meneer van de garage zegt dat het niet erg is. En ik ben zelf niet handig genoeg om er naar te kijken.
Oké, doen we dat. Ja, ik denk niet dat 'ie nog veel oplevert.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon lekker mee blijven rijden dus
aan verkopen zul je toch weinig verdienen denk ik
ohw, en ben jij nieuw hier trouwens?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:36 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Oké, doen we dat. Ja, ik denk niet dat 'ie nog veel oplevert.
Haha ja. Ik was gewoon wat aan het kijken bij de active topics en toevallig zag ik dit topic en ik las je post. Ik dacht ik praat even mee want het lijkt hier wel gezellig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, en ben jij nieuw hier trouwens?
dat kan:)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:38 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Haha ja. Ik was gewoon wat aan het kijken bij de active topics en toevallig zag ik dit topic en ik las je post. Ik dacht ik praat even mee want het lijkt hier wel gezellig.
heul veul geld uitgegevenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was gedaan enz maar niet echt wat boeiendsJij?
Ik niet, maar als het voor jou werkt dan hoor ik het graagquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met immunotherapie met de hooikoorts ?
Ik drink het alleen als ik wakker moet blijven bij iets belangrijks ofzo. Maar het is op zich wel lekker iddquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:44 schreef Amarantha het volgende:
Energiedrink aan t drinkenDrink dat eigenlijk nooit 's avonds maar had er ineens zin in
Ik drink het eigenlijk standaard als ik wakker wordquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik drink het alleen als ik wakker moet blijven bij iets belangrijks ofzo. Maar het is op zich wel lekker idd.
Ik heb vooral een handige vader. Maar als er iets naar de klote is help ik altijd mee om zelf ook wat wijzer te worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:24 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Aha. En dan ben jij nog handig. Onze Peug komt uit 1997 en er is nu al een aantal keer wat aan de uitlaat gedaan maar hij maakt nog steeds lawaai. Ook is er ergens een lek waardoor het telkens vochtig is in de auto (geen dakraampje). Ik voel redelijk wat trilling in het stuur dus er zit ergens anders ook nog iets wat mis is, en de versnellingsbak maakt ook allerlei rare geluiden waardoor ik denk dat er daar ook wat mis mee is.
Zolang je maar wel je tandjes poetst. Mijn tanden zijn al aardig afgesleten door een dieet van veel cola en niet poetsen tijdens mijn depressie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik drink het eigenlijk standaard als ik wakker word
Ja, het is wel fijn als je die sperma smaak uit je mond wilt natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
energydrank drink ik eigenlijk alleen tijdens het blowen
gordijnen en verf: 250quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vertel vertel. Ik hou van geld uitgeven![]()
EHquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, het is wel fijn als je die sperma smaak uit je mond wilt natuurlijk.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Blowen... blowjob...
Wat, niet grappig?
quote:
vertel eens hoe voelt dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ohquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Lionel Messi schiet Argentina nog even voorbij Iran in de blessuretijd.
Te laatquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zolang je maar wel je tandjes poetst. Mijn tanden zijn al aardig afgesleten door een dieet van veel cola en niet poetsen tijdens mijn depressie.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
† Oma †quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Echt nare ziekte inderdaad
Rest in peace oom †
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Echt nare ziekte inderdaad
Rest in peace oom †
Zelf gebruik je 'kanker' net zo vaak manquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn oom is legit doodgegaan aan longkanker hoor
Johquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zelf gebruik je 'kanker' net zo vaak man
Oh, jij hebt dus last van hetzelfde probleem?quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, jij hebt dus last van hetzelfde probleem?
Ja euh ik wou een grapje maken. Blowen... blowjob... snap je?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
Adora je humor is net als je postgedrag
om van te automutileren
Dank voor het melden man.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Joh
maakt het toch niet minder vervelend dat hij doodgegaan is
huehuehue plottwist wp is domquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:55 schreef KitKatChunky het volgende:
wat een plottwist weer
Ik verbaas me toch elke keer weer
Ga weg :Squote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:57 schreef Amarantha het volgende:
Haha zit je ook even snel op FOK! voor je weggaat, meteen weer drama![]()
gohquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:57 schreef Amarantha het volgende:
Valt reuze mee. Ik ken wp langer dan ONZ SCquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:57 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ro-ald is een drama. Beter dat die vent op viva gaat posten ofzo.
Ga jij op het wiskunde forum posten danquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
HOHO ORIGINEEL!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga jij op het wiskunde forum posten dan
roald valt wel meequote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haten op FLquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
roald valt wel mee
FL is pas drama
wat is daar het praktisch nut van?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Willen jullie steamkaartjes met mij ruilen jongens.
Badge maken en dingen krijgen. Moet 1, 7 en 8 nog.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is daar het praktisch nut van?
Vroeg ik mij ook al af. Ze wilde een kaartje van mij, die heb ik maar gewoon gegeven.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is daar het praktisch nut van?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook al af. Ze wilde een kaartje van mij, die heb ik maar gewoon gegeven.
Ja doei, op de market kan ik hem voor een derde van dat krijgen.quote:
voeg me effe toe dan krijg je hem van mequote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja doei, op de market kan ik hem voor een derde van dat krijgen.
U srsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voeg me effe toe dan krijg je hem van me
WP geef eens een leuk nummer om mijn humeur mogelijk te redden voor vandaag. Ik geef je deze er voor terug aangezien het al opstaat.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WP geef eens een leuk nummer om mijn humeur mogelijk te redden voor vandaag. Ik geef je deze er voor terug aangezien het al opstaat.
Skyrim kun je beter die legendary edition kopen voor een tientjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
Omg kijk die nieuwe sales. TSP en Skyrim en zo faaack.
Is de DLC nodig of nodig nodig?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Skyrim kun je beter die legendary edition kopen voor een tientje
heb je al die dlc erbij
21 gebodenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Willen jullie anders mijn steamaccount in zijn geheel kopen? Bieden begint bij 20 cent.
Bioshock ben je echt te laat meequote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik denk dat ik Bishock triple pack en die Skyrim ga kopen en nog wat kleine dingetjes.
bioshock is nog tot 30 juni in de aanbiedingquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bioshock ben je echt te laat mee
heb hem voor tientje gefixt vanmiddag
voor 15 jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
bioshock is nog tot 30 juni in de aanbieding
kan hij toch weer wiet van halenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die 5 euro is wel een rib uit je lijf ja :S
Ik vind 15 euro nog steeds wel meevallenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bioshock ben je echt te laat mee
heb hem voor tientje gefixt vanmiddag
Djotoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik toch zeker 5 euro voor deze gamelijst heb neergelegd hoor.
[ afbeelding ]
oh staat niks bij wat ik leuk vind of nog niet gespeeld hebquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tatta's be likequote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind 15 euro nog steeds wel meevallen
Alle toffe games uit deze lijst heb ik helaas alquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betalen voor seks.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
Plezierbelasting
http://www.telegraaf.nl/b(...)tm_campaign=facebook
watquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker dolfijnen en walvissen afslachten en in je vrije tijd een beetje touren.
Je bent zelf links.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Typisch links dit weer. Zoveel mogelijk belasting gaan vragen![]()
Pretparken zijn al zo duur
ja dat betekent toch niet dat de bandleden dat ook doenquote:
ohquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, ze strijden actief voor de rechten om de traditie in stand te mogen houden.
Ik heb echt een ongegronde hekel aan haar.quote:
Daarbij kan het mij verder ook geen flikker schelen wat ze in hun vrije tijd doen. En Ubisoft kan de schijt genieten met hun twee woorden. Het blijven cijfersquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
ja nou zover verdiep ik me niet in bands
daarvoor luister ik er naar te veel
laatst ook al gekloot met uplayquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij kan het mij verder ook geen flikker schelen wat ze in hun vrije tijd doen. En Ubisoft kan de schijt genieten met hun twee woorden. Het blijven cijfers
Haar muziek is leuk, maar hoe ze over alles en iedereen een mening heeftquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb echt een ongegronde hekel aan haar.
De wereld.quote:Mum-Zi was a member of Chief Akkiri's harem on the island of Calabar. She gave birth at 8 years old. Her daughter also gave birth extremely early, making Mum-Zi a grandmother at age 17.
Ik vind haar live ook niet zo goed.quote:
Ik kan beter zingen dan dit.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind haar live ook niet zo goed.
Ik luister bijna nooit naar zangeressen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twijfelachtig. Als zelfs ik iemand ken moet het wel echt een prestatie zijn.
Walgelijke discriminatie dit. Jij mag in ieder geval niet naar mijn duet van Whitney en Enrique komen luisteren (Met Flippiee in de rol van Enrique vanzelfsprekend)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik luister bijna nooit naar zangeressen.
Mijn laptop weigert zo juist om langer dan 2 minuten internetverbinding te leggen. Ik ga het ook niet worden denk ikquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja er kwam geen hond. Ik kom wel als er mensen zijn
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn laptop weigert zo juist om langer dan 2 minuten internetverbinding te leggen. Ik ga het ook niet worden denk ik
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sorry hoor.Ik kan zo ook al geen voetbal kijken gvd. En geen AC goed installeren gvd gvd
het gaat om die gratis babyquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je was in de Rijp? Omg je was fucking dichtbij
Gratis baby.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je was in de Rijp? Omg je was fucking dichtbij
Ik snap het nog steeds niet. Heb ik een raar gevoel voor humor oid? Of mis ik wat hersencellen?quote:
De onwetendheid bij sommige mensen. :squote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gratis baby.
Hij weet niet dat jij enkel je eigen superieure genen wil doorgeven.
Dit is een strikvraag. Ik gooi het op je slaapgebrek.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Heb ik een raar gevoel voor humor oid? Of mis ik wat hersencellen?
[..]
De onwetendheid bij sommige mensen. :s
Leg het eens uit dan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is een strikvraag. Ik gooi het op je slaapgebrek.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:53 schreef Flippiee het volgende:
Dat tyfus spel installeert nu helemaal niet.Wat een gedoe. Zo is Snow helemaal eerder
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leg het eens uit dan.
Ik ook, lekker veilig.
Welk deel, Black flag?quote:
Jaaa maaaaaaar dan krijg ik dat ik geen verbinding heb terwijl ik dat wel heb.quote:
Oh. Ik vind het inderdaad niet (erg) grappig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn humor is het ook niet maar het lijkt nu dus net alsof je er een baby gratis bijkrijgt als je het product aanschaft.
En inderdaad. Straks werd je nog boos
[..]
Welk deel, Black flag?
Zoek andere site. Werkt deze nog steeds niet? http://uplay.ubi.com/en-GB/about#linkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa maaaaaaar dan krijg ik dat ik geen verbinding heb terwijl ik dat wel heb.
Kut laptop. Ik koop wel een nieuwe.
[..]
Oh. Ik vind het inderdaad niet (erg) grappig.
Alsof ik ooit srs boos word.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijke discriminatie dit. Jij mag in ieder geval niet naar mijn duet van Whitney en Enrique komen luisteren (Met Flippiee in de rol van Enrique vanzelfsprekend)
Nope zodra ik op Download UPlay PC klik krijg ik weer nieuw venster, met webpagina is niet beschikbaar.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zoek andere site. Werkt deze nog steeds niet? http://uplay.ubi.com/en-GB/about#link
Ik kan niet paintenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:58 schreef Toto69 het volgende:
ONZ / [PAINT] Vermaak deze FOK!ker
paint topic
Ik ook niet dus, maar goed dat we daar hetzelfde overdenkenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa maaaaaaar dan krijg ik dat ik geen verbinding heb terwijl ik dat wel heb.
Kut laptop. Ik koop wel een nieuwe.
[..]
Oh. Ik vind het inderdaad niet (erg) grappig.
Alsof ik ooit srs boos word.
Oh mooi, dan houd ik mijn laptop. Als het bij jou ook niet lukt, dan ligt het vast aan wat anders.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet dus, maar goed dat we daar hetzelfde overdenken.
Overigens kon ik Uplay ook niet via de Ubisoft site downloaden. Ik heb het stiekem ook nog altijd niet opgegeven.
Heb het nu via http://uplay.nl.softonic.com/ voor elkaar gekregen. Let wel op de spam links die je moet uitklikken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh mooi, dan houd ik mijn laptop. Als het bij jou ook niet lukt, dan ligt het vast aan wat anders.
Daan van Os.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb het nu via http://uplay.nl.softonic.com/ voor elkaar gekregen. Let wel op de spam links die je moet uitklikken.
Kennelijk enkel Brotherhood op mijn eigen account
[ afbeelding ]
Oh thanks, dan ga ik dat proberenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb het nu via http://uplay.nl.softonic.com/ voor elkaar gekregen. Let wel op de spam links die je moet uitklikken.
Kennelijk enkel Brotherhood op mijn eigen account
[ afbeelding ]
HEB JE AL UPLAY ????quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geef ons een hint wat het dan wel is
We doen wel het spelletje warm of koud.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lauwquote:
Is vernoemd naar dit legendarische Youtube kanaalquote:
Geen probleem. Hopelijk helpt het en bespaar ik je er wat frustraties meequote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh thanks, dan ga ik dat proberen
Zonde
Bovendien weet jij het al, jij gemenerik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik word onder druk gezet je naam prijs te geven, stop mij alsjeblieft.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is vernoemd naar dit legendarische Youtube kanaal
https://www.youtube.com/user/Danosvanos90
[..]
Geen probleem. Hopelijk helpt het en bespaar ik je er wat frustraties mee
Doe het niet! en hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bovendien weet jij het al, jij gemenerik.
[..]
Ik word onder druk gezet je naam prijs te geven, stop mij alsjeblieft.
Oké. Deelt veel eigenschappen met Snuitje? (Nee dat was het nietquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laptop internet ging er srs net uit dat ik het wilde installeren.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is vernoemd naar dit legendarische Youtube kanaal
https://www.youtube.com/user/Danosvanos90
[..]
Geen probleem. Hopelijk helpt het en bespaar ik je er wat frustraties mee
Hoe weet jij dat ik weet wat het wel is?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bovendien weet jij het al, jij gemenerik.
[..]
Ik word onder druk gezet je naam prijs te geven, stop mij alsjeblieft.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe het niet! en hoe kom je daar bij?
[..]
Oké. Deelt veel eigenschappen met Snuitje? (Nee dat was het niet) en hoopt toch zeker op gelijke voet te komen
Zover was ik een uur terug tot het kut ging doen.quote:
Altijd handig om gewoon te lachen om jezelf. Dat kan niemand meer stellen dat niemand het leuk vondquote:
Dat spel heb ik echt grijs gespeeld. Tot alle veren aan toe.quote:
Niet op Ezio geilen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik haakte na AC1 af. Gruwelijk saai kutspel dat zich steeds herhaalde.
Mijn virusscanner flipt opeens.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd handig om gewoon te lachen om jezelf. Dat kan niemand meer stellen dat niemand het leuk vond
[..]
Dat spel heb ik echt grijs gespeeld. Tot alle veren aan toe.
Precies.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd handig om gewoon te lachen om jezelf. Dat kan niemand meer stellen dat niemand het leuk vond
Ik word onder druk gezet door Dr. Mikey.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe het niet! en hoe kom je daar bij?
Dat geef je nu toe.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:17 schreef Flippiee het volgende:
Hoe weet jij dat ik weet wat het wel is?
Wie?quote:
Wow. Je bent goed.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat geef je nu toe.
Wat ben ik toch een meester detective.
Zou mij geeneens verbazenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word onder druk gezet door Dr. Mikey.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laptop internet ging er srs net uit dat ik het wilde installeren.
Dat was inderdaad niet de beste woordkeuze denk ikquote:
Ik heb Mortaxxgod ook al binnen gevistquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat geef je nu toe.
Wat ben ik toch een meester detective.
Ik heb nog geen facebook uitgewisseld met Mortaxx. Ik denk dat ik daar maar mee wacht, dan is er tenminste nog een spontaan momentje tussen twee Boskamp adepten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Mortaxxgod ook al binnen gevist. Het gaat een prachtige gangbang date worden woensdag.
Beetje aan het wegdromen terwijl ik af en toe opgeschrikt word door Grueter. Ghana is best lekker bezig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hee waarom zwijgt iedereen opeens
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef Flippiee het volgende:
Sorry ik zit te vloeken. Ik ben zo dichtbij om AC te spelen![]()
zo dichtbij, en toch zo ver weg!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet aanstaan, mijn ouders wel, maar van een afstandje hoor ik dat het Grueter niet is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje aan het wegdromen terwijl ik af en toe opgeschrikt word door Grueter. Ghana is best lekker bezig.
[..]
Het is zooo leukquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef Flippiee het volgende:
Oh. Nou zo helder ben ik dan momenteel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet aanstaan, mijn ouders wel, maar van een afstandje hoor ik dat het Grueter niet is.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou graag mee willen praten met jullie game talk maar er schuilt niet echt een gamer in mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |