Ja doei, op de market kan ik hem voor een derde van dat krijgen.quote:
voeg me effe toe dan krijg je hem van mequote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja doei, op de market kan ik hem voor een derde van dat krijgen.
U srsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voeg me effe toe dan krijg je hem van me
WP geef eens een leuk nummer om mijn humeur mogelijk te redden voor vandaag. Ik geef je deze er voor terug aangezien het al opstaat.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WP geef eens een leuk nummer om mijn humeur mogelijk te redden voor vandaag. Ik geef je deze er voor terug aangezien het al opstaat.
Skyrim kun je beter die legendary edition kopen voor een tientjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
Omg kijk die nieuwe sales. TSP en Skyrim en zo faaack.
Is de DLC nodig of nodig nodig?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Skyrim kun je beter die legendary edition kopen voor een tientje
heb je al die dlc erbij
21 gebodenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Willen jullie anders mijn steamaccount in zijn geheel kopen? Bieden begint bij 20 cent.
Bioshock ben je echt te laat meequote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik denk dat ik Bishock triple pack en die Skyrim ga kopen en nog wat kleine dingetjes.
bioshock is nog tot 30 juni in de aanbiedingquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bioshock ben je echt te laat mee
heb hem voor tientje gefixt vanmiddag
voor 15 jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
bioshock is nog tot 30 juni in de aanbieding
kan hij toch weer wiet van halenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die 5 euro is wel een rib uit je lijf ja :S
Ik vind 15 euro nog steeds wel meevallenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bioshock ben je echt te laat mee
heb hem voor tientje gefixt vanmiddag
Djotoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik toch zeker 5 euro voor deze gamelijst heb neergelegd hoor.
[ afbeelding ]
oh staat niks bij wat ik leuk vind of nog niet gespeeld hebquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tatta's be likequote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind 15 euro nog steeds wel meevallen
Alle toffe games uit deze lijst heb ik helaas alquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betalen voor seks.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
Plezierbelasting
http://www.telegraaf.nl/b(...)tm_campaign=facebook
watquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker dolfijnen en walvissen afslachten en in je vrije tijd een beetje touren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |