Ik luister bijna nooit naar zangeressen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twijfelachtig. Als zelfs ik iemand ken moet het wel echt een prestatie zijn.
Walgelijke discriminatie dit. Jij mag in ieder geval niet naar mijn duet van Whitney en Enrique komen luisteren (Met Flippiee in de rol van Enrique vanzelfsprekend)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik luister bijna nooit naar zangeressen.
Mijn laptop weigert zo juist om langer dan 2 minuten internetverbinding te leggen. Ik ga het ook niet worden denk ikquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja er kwam geen hond. Ik kom wel als er mensen zijn
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn laptop weigert zo juist om langer dan 2 minuten internetverbinding te leggen. Ik ga het ook niet worden denk ik
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sorry hoor.Ik kan zo ook al geen voetbal kijken gvd. En geen AC goed installeren gvd gvd
het gaat om die gratis babyquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je was in de Rijp? Omg je was fucking dichtbij
Gratis baby.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je was in de Rijp? Omg je was fucking dichtbij
Ik snap het nog steeds niet. Heb ik een raar gevoel voor humor oid? Of mis ik wat hersencellen?quote:
De onwetendheid bij sommige mensen. :squote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gratis baby.
Hij weet niet dat jij enkel je eigen superieure genen wil doorgeven.
Dit is een strikvraag. Ik gooi het op je slaapgebrek.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Heb ik een raar gevoel voor humor oid? Of mis ik wat hersencellen?
[..]
De onwetendheid bij sommige mensen. :s
Leg het eens uit dan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is een strikvraag. Ik gooi het op je slaapgebrek.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:53 schreef Flippiee het volgende:
Dat tyfus spel installeert nu helemaal niet.Wat een gedoe. Zo is Snow helemaal eerder
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leg het eens uit dan.
Ik ook, lekker veilig.
Welk deel, Black flag?quote:
Jaaa maaaaaaar dan krijg ik dat ik geen verbinding heb terwijl ik dat wel heb.quote:
Oh. Ik vind het inderdaad niet (erg) grappig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn humor is het ook niet maar het lijkt nu dus net alsof je er een baby gratis bijkrijgt als je het product aanschaft.
En inderdaad. Straks werd je nog boos
[..]
Welk deel, Black flag?
Zoek andere site. Werkt deze nog steeds niet? http://uplay.ubi.com/en-GB/about#linkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa maaaaaaar dan krijg ik dat ik geen verbinding heb terwijl ik dat wel heb.
Kut laptop. Ik koop wel een nieuwe.
[..]
Oh. Ik vind het inderdaad niet (erg) grappig.
Alsof ik ooit srs boos word.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijke discriminatie dit. Jij mag in ieder geval niet naar mijn duet van Whitney en Enrique komen luisteren (Met Flippiee in de rol van Enrique vanzelfsprekend)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |