Laptop internet ging er srs net uit dat ik het wilde installeren.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is vernoemd naar dit legendarische Youtube kanaal
https://www.youtube.com/user/Danosvanos90
[..]
Geen probleem. Hopelijk helpt het en bespaar ik je er wat frustraties mee
Hoe weet jij dat ik weet wat het wel is?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bovendien weet jij het al, jij gemenerik.
[..]
Ik word onder druk gezet je naam prijs te geven, stop mij alsjeblieft.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe het niet! en hoe kom je daar bij?
[..]
Oké. Deelt veel eigenschappen met Snuitje? (Nee dat was het niet) en hoopt toch zeker op gelijke voet te komen
Zover was ik een uur terug tot het kut ging doen.quote:
Altijd handig om gewoon te lachen om jezelf. Dat kan niemand meer stellen dat niemand het leuk vondquote:
Dat spel heb ik echt grijs gespeeld. Tot alle veren aan toe.quote:
Niet op Ezio geilen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik haakte na AC1 af. Gruwelijk saai kutspel dat zich steeds herhaalde.
Mijn virusscanner flipt opeens.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd handig om gewoon te lachen om jezelf. Dat kan niemand meer stellen dat niemand het leuk vond
[..]
Dat spel heb ik echt grijs gespeeld. Tot alle veren aan toe.
Precies.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd handig om gewoon te lachen om jezelf. Dat kan niemand meer stellen dat niemand het leuk vond
Ik word onder druk gezet door Dr. Mikey.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe het niet! en hoe kom je daar bij?
Dat geef je nu toe.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:17 schreef Flippiee het volgende:
Hoe weet jij dat ik weet wat het wel is?
Wie?quote:
Wow. Je bent goed.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat geef je nu toe.
Wat ben ik toch een meester detective.
Zou mij geeneens verbazenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word onder druk gezet door Dr. Mikey.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laptop internet ging er srs net uit dat ik het wilde installeren.
Dat was inderdaad niet de beste woordkeuze denk ikquote:
Ik heb Mortaxxgod ook al binnen gevistquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat geef je nu toe.
Wat ben ik toch een meester detective.
Ik heb nog geen facebook uitgewisseld met Mortaxx. Ik denk dat ik daar maar mee wacht, dan is er tenminste nog een spontaan momentje tussen twee Boskamp adepten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Mortaxxgod ook al binnen gevist. Het gaat een prachtige gangbang date worden woensdag.
Beetje aan het wegdromen terwijl ik af en toe opgeschrikt word door Grueter. Ghana is best lekker bezig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hee waarom zwijgt iedereen opeens
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef Flippiee het volgende:
Sorry ik zit te vloeken. Ik ben zo dichtbij om AC te spelen![]()
zo dichtbij, en toch zo ver weg!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet aanstaan, mijn ouders wel, maar van een afstandje hoor ik dat het Grueter niet is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje aan het wegdromen terwijl ik af en toe opgeschrikt word door Grueter. Ghana is best lekker bezig.
[..]
Het is zooo leukquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef Flippiee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |