Ligt eraan hoe betrouwbaar je auto isquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het duurste is de benzine. Ik zit te denken om m'n auto eruit te tyfen en een GSX600 aan te schaffen.
Motor?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het duurste is de benzine. Ik zit te denken om m'n auto eruit te tyfen en een GSX600 aan te schaffen.
Ik heb een Tigra uit '95. Enige wat ik tot nu toe heb moeten vervangen was een mechanische kilometertellerkabel. Tientje kwijt om dat ding ergens uit een wrak te trekken en een middagje sleutelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe betrouwbaar je auto is. Die van ons is al aardig oud en dan moet er ook geregeld wat vervangen worden.
Was ie een GSX600? Geen auto begrijp ik...
Aha. En dan ben jij nog handig. Onze Peug komt uit 1997 en er is nu al een aantal keer wat aan de uitlaat gedaan maar hij maakt nog steeds lawaai. Ook is er ergens een lek waardoor het telkens vochtig is in de auto (geen dakraampje). Ik voel redelijk wat trilling in het stuur dus er zit ergens anders ook nog iets wat mis is, en de versnellingsbak maakt ook allerlei rare geluiden waardoor ik denk dat er daar ook wat mis mee is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb een Tigra uit '95. Enige wat ik tot nu toe heb moeten vervangen was een mechanische kilometertellerkabel. Tientje kwijt om dat ding ergens uit een wrak te trekken en een middagje sleutelen.
Oja, voor de APK nog de middendemper moeten vervangen. Ook een dag sleutelen was dat.
En voor de volgende APK moet hij de brug op. Middag laswerk, maar daar heeft m'n papa een mannetje voor. Verder moet m'n passagiersstoel nog even opnieuw in de rail gezet worden.
hmm, en gaat dat al lang goed?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:24 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Aha. En dan ben jij nog handig. Onze Peug komt uit 1997 en er is nu al een aantal keer wat aan de uitlaat gedaan maar hij maakt nog steeds lawaai. Ook is er ergens een lek waardoor het telkens vochtig is in de auto (geen dakraampje). Ik voel redelijk wat trilling in het stuur dus er zit ergens anders ook nog iets wat mis is, en de versnellingsbak maakt ook allerlei rare geluiden waardoor ik denk dat er daar ook wat mis mee is.
De meneer van de garage zegt dat het niet erg is. En ik ben zelf niet handig genoeg om er naar te kijken.quote:
gewoon lekker mee blijven rijden dusquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:30 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
De meneer van de garage zegt dat het niet erg is. En ik ben zelf niet handig genoeg om er naar te kijken.
Oké, doen we dat. Ja, ik denk niet dat 'ie nog veel oplevert.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon lekker mee blijven rijden dus
aan verkopen zul je toch weinig verdienen denk ik
ohw, en ben jij nieuw hier trouwens?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:36 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Oké, doen we dat. Ja, ik denk niet dat 'ie nog veel oplevert.
Haha ja. Ik was gewoon wat aan het kijken bij de active topics en toevallig zag ik dit topic en ik las je post. Ik dacht ik praat even mee want het lijkt hier wel gezellig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, en ben jij nieuw hier trouwens?
dat kan:)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:38 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Haha ja. Ik was gewoon wat aan het kijken bij de active topics en toevallig zag ik dit topic en ik las je post. Ik dacht ik praat even mee want het lijkt hier wel gezellig.
heul veul geld uitgegevenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was gedaan enz maar niet echt wat boeiendsJij?
Ik niet, maar als het voor jou werkt dan hoor ik het graagquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met immunotherapie met de hooikoorts ?
Ik drink het alleen als ik wakker moet blijven bij iets belangrijks ofzo. Maar het is op zich wel lekker iddquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:44 schreef Amarantha het volgende:
Energiedrink aan t drinkenDrink dat eigenlijk nooit 's avonds maar had er ineens zin in
Ik drink het eigenlijk standaard als ik wakker wordquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik drink het alleen als ik wakker moet blijven bij iets belangrijks ofzo. Maar het is op zich wel lekker idd.
Ik heb vooral een handige vader. Maar als er iets naar de klote is help ik altijd mee om zelf ook wat wijzer te worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:24 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Aha. En dan ben jij nog handig. Onze Peug komt uit 1997 en er is nu al een aantal keer wat aan de uitlaat gedaan maar hij maakt nog steeds lawaai. Ook is er ergens een lek waardoor het telkens vochtig is in de auto (geen dakraampje). Ik voel redelijk wat trilling in het stuur dus er zit ergens anders ook nog iets wat mis is, en de versnellingsbak maakt ook allerlei rare geluiden waardoor ik denk dat er daar ook wat mis mee is.
Zolang je maar wel je tandjes poetst. Mijn tanden zijn al aardig afgesleten door een dieet van veel cola en niet poetsen tijdens mijn depressie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik drink het eigenlijk standaard als ik wakker word
Ja, het is wel fijn als je die sperma smaak uit je mond wilt natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
energydrank drink ik eigenlijk alleen tijdens het blowen
gordijnen en verf: 250quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vertel vertel. Ik hou van geld uitgeven![]()
EHquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, het is wel fijn als je die sperma smaak uit je mond wilt natuurlijk.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Blowen... blowjob...
Wat, niet grappig?
quote:
vertel eens hoe voelt dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ohquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Lionel Messi schiet Argentina nog even voorbij Iran in de blessuretijd.
Te laatquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zolang je maar wel je tandjes poetst. Mijn tanden zijn al aardig afgesleten door een dieet van veel cola en niet poetsen tijdens mijn depressie.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
† Oma †quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Echt nare ziekte inderdaad
Rest in peace oom †
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Echt nare ziekte inderdaad
Rest in peace oom †
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |